Repesin tuolle Facebookissa pyörivälle Arhinmäki/Cheek-kuvalle..:)
Repesin yhdelle vitsille, jonka kuulin tänään.
Ts. voitko linkata kuvaan, jotta me muutkin voidaan repeillä?
Repesin tuolle Facebookissa pyörivälle Arhinmäki/Cheek-kuvalle..:)
Wikileaks-vuotaja Manning: Haluan olla nainen | Yle Uutiset | yle.fi
Ei tässä sinänsä ole mitään naurettavaa, mutta ei voi mitään, silti naurattaa. Bradley Manning haluaa nyt naiseksi.
No totta helvetissä haluaa.
Miettikää nyt, 35 vuotta linnatuomiota edessä, kärsisittekö sen mieluummin miesten normiosastolla peppumetsästäjien riepoteltavana, vai naisena naistenosastolla. Sitähän minäkin.
Ei tässä sinänsä ole mitään naurettavaa, mutta ei voi mitään, silti naurattaa. Bradley Manning haluaa nyt naiseksi.
No totta helvetissä haluaa.
Miettikää nyt, 35 vuotta linnatuomiota edessä, kärsisittekö sen mieluummin miesten normiosastolla peppumetsästäjien riepoteltavana, vai naisena naistenosastolla. Sitähän minäkin.
Bradley WoManning on siis todennut, että pelkkä kakkonen ei riitä, vaan pitää olla vieressä toinenkin reikä.Isot pojat pökkisivät tuollaista siloposkea ihan mennentullen rectumiin, joten sikäli olisi viksu veto.
Isot pojat pökkisivät tuollaista siloposkea ihan mennentullen rectumiin, joten sikäli olisi viksu veto.
Olen ymmälläni. Bradley on nyt siis homo. Jos Bradleystä tulee Chelsea, tuleeko hänestä hetero? Vai pysyykö hänen homoseksuaalisuutensa vakiona, jolloin hänestä tulisikin lesbo?Eikös tuo Manning ole homo, ainakin miljoona nettiartikkelia sellaista kertoilee. Ja nyt sitten pitäisi naiseksi päästä. Joten harvinaisen sekaisin tuo 9-vuotiaalta pojalta näyttävä sotilas on.
Schengen-sopimuksen mukaan olisi toivottavaa että taivaan raja avattaisiin ja sallittaisiin Tukiaisten sisarusten siirtyä vaikkapa Marsin kamaralle. Eivätkös he ole kotoisin Uranukselta.Uuni tuore Johanna Tukiainen Show Tässä on pojat sitä Glamouria. Uskon vahvasti että tällä on menekkiä myös ulkomailla. Vain taivas on rajana näille lahjakkuuksille
Schengen-sopimuksen mukaan olisi toivottavaa että taivaan raja avattaisiin ja sallittaisiin Tukiaisten sisarusten siirtyä vaikkapa Marsin kamaralle. Eivätkös he ole kotoisin Uranukselta.
Eivätkös he ole kotoisin Uranukselta.
Pitää täysin paikkansa. Huomasin itse saman mutta liian myöhään, ensimmäinen quote oli jo tehty. Mutta siitä ollaan samaa mieltä että Tukiaisen sisarukset on anuksesta, sun tai mun.Vaikka yleensä ei ole varaa ja aihettakaan kielioppiin puuttua mutta tässä tapauksessa lienee oikea kirjoitusmuoto olisi Uranuksesta...
Sisältövaroitus Video ei ehkä sovi kaikille katsojille
Pirileidit lavalla. Mahtavaa!
Käyttäisivätkin edes stimulantteja, niin saattasi tuo meno näyttää edes hieman glamourimmalta. Tuo keskushermostoa lamauttavien laillisten päihteiden käyttö kun rappeuttaa ihmisestä tuollaisen perus puistojuopon jolla ei pää eikä kroppa toimi. Toisaalta siinä tapauksessahan koko viihteeltä putoaisi pohja pois kun sekoilu loppuisi.Pirileidit lavalla. Mahtavaa!
Ilta-Sanomissa kerrottiin aiheeseen liittyen, että yhdysvalloilla on nyt oikeudellisesti pähkinä purtavaksi. Itse olen sitä mieltä, että niitä pähkinöitä on kaksi.
Viestien väliin sijoittuvat mainosbannerit ovat täällä taas. Nelosen kanavapakettia mainostetaan kovasti useammassa ketjussa SM-liigan puolella. Joukossa on mainoslauseita, mutta sekaan oli päässyt myös erään nimimerkin foorumille kirjoittama viesti.
Meniköhän nyt niin kuin Strömsössä?
Viestien väliin sijoittuvat mainosbannerit ovat täällä taas. Nelosen kanavapakettia mainostetaan kovasti useammassa ketjussa SM-liigan puolella. Joukossa on mainoslauseita, mutta sekaan oli päässyt myös erään nimimerkin foorumille kirjoittama viesti.
Meniköhän nyt niin kuin Strömsössä?