laitetaan nyt tännekin: en liene ainoa, jota vähän naurattaa se, että Savinainen maksaa kavereilleen, jotta nämä muuttavat hänen kanssaan Siperiaan.
Erittäin hauska tuo juttu ja jotenkin niin "savinaismainen".
Priceless! Jortsu vetää ihan Kummeli-hahmona "englantia":
Tuo on kyllä hauska veto.
Siellä kun muutama varastomies vetää vodkaa ja heittelee räkää kattoon muutaman tonnin kuukausiliksalla, niin lystikäs kausi tiedossa.
Voisin itse tehdä jopa saman tuossa tilanteessa.
Priceless! Jortsu vetää ihan Kummeli-hahmona "englantia":
We are Admiral
Jos ois kahvia, niin ne ois nyt näppiksellä.
Kimmo Kapanen kirjoitti:Tämän lisäksi kauden aikana syntyneestä pelaajaliikenteestä syntyi budjetin ylittäneitä kuluja. Erityisesti Matti Kuparisen lähtö KHL:ään yritettiin paikata kauden aikana, siinä kuitenkaan täysin onnistumatta.
Nauran tälle hulvattomalle kummelimaiselle stoorille, olkaat hyvät: Hevonen näyttää elintään (EI KUVA!) @riemurasia
Oikeesti nyt...
Nauran tälle hulvattomalle kummelimaiselle stoorille, olkaat hyvät: Hevonen näyttää elintään (EI KUVA!) @riemurasia
Toisinaan sitä Jatkikseen kirjoittaa nauravansa vaikkei naura. No nyt nauroin.
Täälläkin pääsi tapahtumaan juuri kuvailemallasi tavalla.Nauroin kirjaimellisesti kyyneleet silmissä.
Pelitapaketju on taas saanut nostetta, kun Fordel koittaa keskustella asiasta ja yksi Sihvosen ButtFuckFriend koittaa parhaansa mukaan vesittää sitä. Suosittelen.
Voi se noinkin nähdä, mutta itseä lähinnä tympäisee, kuinka taas yksi ilmeinen "sata tapaa, mutta ei yhtään naista" -tyypin angstinen minäminä-konsulentti ja itsemoderaattori saa periaatteessa ihan kiinnostavan ketjun lukukelvottomaksi. Onneksi pelitavoista voidaan käydä monipuolista tolkun keskustelua muuallakin, viime kevään finaaliketju hyvänä esimerkkinä - ja joskus jopa maajoukkueosiossa (tiedetään, ihmeet pois:). Kunhan nyt kausi saadaan kunnolla vauhtiin.
”For Those I Love I Will Sacrifise.”
Niille joita rakastan, minä uhraudun?
Niille joita rakastan, minä uhraukun. Sacrifice.
... Lause on kyllä muutenkin ihan paska.
Hieno sarja on kyseessä. Olen ehkä 3-4 kertaa katsonut sen kokonaan (löytyy DVD-hyllystäni koko sarja). Mutta mikä tuossa duetossa on hauskaa?