Mille naurat juuri nyt?

  • 13 201 648
  • 50 364

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuskin. Ei kaikista hotelleista luultavasti löydy valmiikskustua lunta, saletisti harmitti illalla satiinilakanoiden ja iloisten tyttöjen tuoksinassa.

Jumalauta, jätkä oli hotellivitsin kanssa pari minuuttia edellä. Itse luonnostelin jotain epärealistisen kuvan antamisesta suomalaisten hotellien vesijohtoveden laadusta.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kapteeni Lasse Kukkoselle. Ilmankos tänään oli taas vuosittainen, kollektiivinen "Näytän ihan vitun urpolta kapteeninlakki päässä" -päivä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä lienee monellakin tapaa tuomittavaa jne., mutta en yksinkertaisesti voi olla nauramatta yhdysvaltalaisille Crickett -kivääreille.

Kyseisiä kapistuksia mainostetaan lapsille sloganilla "My First Rifle". Crickettin sivustolla poseeraa mainoskuvissa pienimmillään alta polvenkorkuisia näppylöitä ihan yhtä pikkuisten .22 kaliiperisten kivääreidensä kanssa. Sivustolla mainostetaan myös muutamaa aikuismallia sloganeilla "Because Dad's Like To Have Fun Too" sekä saman aseen pinkkiä versiota sanoin "Mom's Like To Shoot In Style Too".

Linkki mainoskuvaan: KLICK

Varsinaisesti tietysti tähän ketjuun sopivan mustaa tästä muutoin lähinnä eläväksi muuttuneen oloisesta oudosta parodiasta tekee tietysti se, että eilen Kentuckyn osavaltiossa viisivuotias ipana ampui viime vuonna lahjaksi saamallaan ikiomalla ensikiväärillään 2-vuotiaan siskonsa kuolleeksi omassa huoneessaan sillä aikaa kun äiskä oli kuistilla.

Lopullisesti epäuskoisen naurun kirvoitti tapauksen kuolinsyyntutkija Gary Whiten suloisen hellyyttävät kommentit ko. kivääreistä.
- It's a Crickett, it's a little rifle for a kid ... The little boy's used to shooting the little gun.

Miten tyhmiä ihmiset todellisuudessa oikein ovat?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miten tyhmiä ihmiset todellisuudessa oikein ovat?
Vaikka tämä lieneekin retorinen kysymys, niin vastaan silti. Ihmisen typeryydelle ei ole olemassa minkäänlaista mitattavissa olevaa ylärajaa. Säännöllisesti saa hämmästellä, että tuokin vielä, ja nuin. Että enpä olisi arvannut tuollaisen hölmöyden olevan mahdollista. Vaan eespäin käy inehmon tie, kohti uusia korkeuksia!
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Tälle Mungolife-blogin analyysille Suomen MM-joukkueesta. Olisi oikeastaan myös Itkeä vai nauraa?-ketjun kamaa, mutta enemmän tälle kyllä nyt nauran. En jaksa edes kommentoida sen enempää, lukekaa itse.

Kyllähän tuo vähän pisti hymyilemään. Parasta on kuitenkin nuo kommentit, jossa kyseinen tyttö korostaa monta kertaa, ettei seuraa sm-liigaa, vaan NHL ja KHL pelejä, kun siellä on niin tasokkaampaa kiekkoa. Eipä siinä, kyllähän tähän maailmaan analyysejä mahtuu.

Toisaalta, viime vuonna kävin erään naispuolisen kaverin kanssa keskustelua siitä, että mahtuisko Giroux Suomen olympiajoukkueeseen. Nainen oli sitä mieltä että ei, ja minä luonnollisesti hieman eri mieltä. Perustelujakin tuli, Giroux tekee kuulema pisteitä Lemieuxin avulla. Myöhemmin toki selvisi että hän tarkoitti Jagria, mutta pointti oli edelleen sama. Ja tää tyttö ainakin kiven kovaan väitti seuraavansa NHL-kiekkoa.
 

tirppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Ilves, HIFK
Parasta on kuitenkin nuo kommentit, jossa kyseinen tyttö korostaa monta kertaa, ettei seuraa sm-liigaa, vaan NHL ja KHL pelejä, kun siellä on niin tasokkaampaa kiekkoa. Eipä siinä, kyllähän tähän maailmaan analyysejä mahtuu.

Joo, kommentit ovat hulvattomia. Naurattaa etenkin nuo ainaiset vertaukset tuohon 2011 kevään joukkueeseen, jossa pelasivat "ihan eri tason" tyypit kuten Granlund ja Immonen. Joista samainen neiti ei muuten ennen sen kevään kisoja ollut kirjoitustensa mukaan ikinä kuullutkaan.

Enitenhän tässä ärsyttää juurikin se, että tuollaisten tyyppien takia meitä oikeasti lätkää seuraavia naisia harva myöskään ottaa tosissaan.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна

motamoro

Jäsen
Minua naurattaa kommenteissa kyseisen naisen seuraavaksi esitettävä lausahdus:
"Mun lempipelaaja on Kapanen. Jos se ei kerro mun lätkän arvostuksen tasosta jotain muuta ku ”Jee, Selänne, jee” -meininkiä, niin sitten se on ehkä tulkitsijan ongelma :)"
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Minua naurattaa kommenteissa kyseisen naisen seuraavaksi esitettävä lausahdus:
"Mun lempipelaaja on Kapanen. Jos se ei kerro mun lätkän arvostuksen tasosta jotain muuta ku ”Jee, Selänne, jee” -meininkiä, niin sitten se on ehkä tulkitsijan ongelma :)"

Kaikkien aikojen Leijona Niko Kapanen? Samoja lääkkeitä mulle kans...
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Hyvä sylvi sentään, mitä paskaa sitä jotkut suoltavatkin. En sano, että väärin naurettu, mutta vitutuksen aiheuttava koneisto käynnisti suurimman vitutuksen miesmuistiin.

Musta on hauskaa, että kirjoittaja ei seuraa liigaa, mutta väittää tästä huolimatta tuntevansa mm. Savinaisen. Sakke Salmista (pelaajien parhaaksi valitsemaa pelaajaa) taas ei tunne ollenkaan, vaikka Sakke on kyllä ennen tätä kevättä ollut "hivenen" korkeamman profiilin pelaaja, kuin Vellu.

Itseäni ainakin tämä ANALyysi ainakin nauratti, hyvää settiä!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Minusta on ihan hyvä että tuolla blogisti tytöllä on mielipiteitä Leijonista ja mikä vielä parempi tyttö on myös menossa katsomaan Leijonien peliä paikan päältä, mitä suurin osa täällä ko typylle naureskelevista tuskin on tekemässä. Tytön kommenteista toki voi olla montaa mieltä, mutta kyllä maailmaan aina mielipiteitä mahtuu.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Näitä vartenhan niitä MM-kisoja järjestetään, että saadaan hölmöiltä rahat pois kuleksimasta.

Näinpä ja itse asiassa ymmärrän hyvin, jos tasalakki on hieman huuli pyöreänä, että kuka helvetin miikalahtipekkajormakkateemulaaksomarkoanttila jne.. Eipä noilla nimillä mitään huimaa hypea luoda.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minusta on ihan hyvä että tuolla blogisti tytöllä on mielipiteitä Leijonista ja mikä vielä parempi tyttö on myös menossa katsomaan Leijonien peliä paikan päältä, mitä suurin osa täällä ko typylle naureskelevista tuskin on tekemässä. Tytön kommenteista toki voi olla montaa mieltä, mutta kyllä maailmaan aina mielipiteitä mahtuu.

Taisi blondin hymy sulattaa flintin sydämen, muistankos oikeihin että heihin olit just heikkona :)
Ihan hauskaa settiä tuossa eipä siinä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Taisi blondin hymy sulattaa flintin sydämen, muistankos oikeihin että heihin olit just heikkona :)

Jäinkö mä näin nopeasti kiinni, ja ehkä se oli se hymy hiusten värin lisäksi. ;)
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Tämä pisti nyt kikatuttamaan pahemman kerran:

Juha Metsola -tribuutti - YouTube

Linkki Youtubeen.
Enemmän naurattaa joidenkin porilaisten "huonoin voittaja" -palkinnon himoitseminen. Ei kannata sitten ihmetellä, miksi valtaosa täälläkin pitää porilaisia kusipäinä. Eihän asia tietenkään niin ole mutta melkoisesti huonot voittajat ovat huonoja häviäjiä naurettavampia tapauksia.

Onneksi asiallisia porilaisia löytyy vielä toistaiseksi ainakin selkeästi enemmän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös