Ässä viitti vittu maailmanmestaguifen ja niillr ei kumoaa miljöö homot! Homot"!!!
Sykkii!!;;÷@;
Tämä ässäfanin sm-liigan siirtohuhuketjuun kirjoittama, ilmeisen vahvalla salauksella koodattu, viesti nauratti näin aamutuimaan :D
Ässä viitti vittu maailmanmestaguifen ja niillr ei kumoaa miljöö homot! Homot"!!!
Sykkii!!;;÷@;
Näihin scholl ei mielestäni syyllisty vaan hänen kanssaan pystyy keskutelemaan ja antamaan kovaakin palautetta ilman, että tarvitsisi "pelätä", että kohta mennään henkilökohtaisuuksiin.
Leinonen ei halua etukäteen arvuutella kuinka kisoissa Suomelle käy, mutta nuori joukkue on aina janoinen.
Schollia tuskin nappaa pätkääkään jos saa johonkin Suomalaiseen junttisivustoon banaania. Miehellä on kuitenkin niin paljon muita...paljon elämää suurempia juttuja menossa niin henkisesti kuin fyysisestikin.
Mua naurattaa koska scholliakin naurattaa.
Mä olen kanssa nauranut tolle videolle. Kaverit veti överiksi oikein huolella. Toi isoin noista oli silleen ku pitääki olla, eli ei se niin kauheaa ollut. Ei tosta voi laatta lentää.
Mä olen kanssa nauranut tolle videolle. Kaverit veti överiksi oikein huolella. Toi isoin noista oli silleen ku pitääki olla, eli ei se niin kauheaa ollut. Ei tosta voi laatta lentää.
Bear Grylls anyone ?
Jumaliste, jos tuo Schimans.. eikun Slivovit... eikun Hantta Krause tulisi kadulla vastaan, niin kyllä minäkin, raavas mies juoksisin ulisten karkuun. Karmiva ilmestys jo kuvassa törkeine ja likaisen oloisine tatuaatioineen sekä ihme killuttimineen, oikeasti lienee vielä kaameampi.
Bear Grylls anyone ?
Opin muuten tuosta sarjasta ihan uuden käsitteen aikanaqn, eli "finnish marshmallow". Tarkoituksena oli muistaakseni sulattaa lunta nuotion yllä juomaveden saamiseksi. Antanee realistisen kuvan Suomen sääolosuhteista :D.