Kai Bear käytti keltaista lunta?
Tuskin. Ei kaikista hotelleista luultavasti löydy valmiikskustua lunta, saletisti harmitti illalla satiinilakanoiden ja iloisten tyttöjen tuoksinassa.
Tuskin. Ei kaikista hotelleista luultavasti löydy valmiikskustua lunta, saletisti harmitti illalla satiinilakanoiden ja iloisten tyttöjen tuoksinassa.
Tästä tuli mieleen Lasse-naamari. Silvuplee.Kapteeni Lasse Kukkoselle. Ilmankos tänään oli taas vuosittainen, kollektiivinen "Näytän ihan vitun urpolta kapteeninlakki päässä" -päivä.
Heh, aivan loistava, kiitos tästä! Täytyypä pitää pikku askartelutuokio ennen perjantaita...Tästä tuli mieleen Lasse-naamari. Silvuplee.
Vaikka tämä lieneekin retorinen kysymys, niin vastaan silti. Ihmisen typeryydelle ei ole olemassa minkäänlaista mitattavissa olevaa ylärajaa. Säännöllisesti saa hämmästellä, että tuokin vielä, ja nuin. Että enpä olisi arvannut tuollaisen hölmöyden olevan mahdollista. Vaan eespäin käy inehmon tie, kohti uusia korkeuksia!Miten tyhmiä ihmiset todellisuudessa oikein ovat?
Tälle Mungolife-blogin analyysille Suomen MM-joukkueesta. Olisi oikeastaan myös Itkeä vai nauraa?-ketjun kamaa, mutta enemmän tälle kyllä nyt nauran. En jaksa edes kommentoida sen enempää, lukekaa itse.
Parasta on kuitenkin nuo kommentit, jossa kyseinen tyttö korostaa monta kertaa, ettei seuraa sm-liigaa, vaan NHL ja KHL pelejä, kun siellä on niin tasokkaampaa kiekkoa. Eipä siinä, kyllähän tähän maailmaan analyysejä mahtuu.
Kyllähän tuo vähän pisti hymyilemään.
Ei hymyilytä minua, koska linkki ei harmikseni enää toimi. Liekö saanut liikaa rakentavaa palautetta.
Tälle Mungolife-blogin analyysille Suomen MM-joukkueesta. Olisi oikeastaan myös Itkeä vai nauraa?-ketjun kamaa, mutta enemmän tälle kyllä nyt nauran. En jaksa edes kommentoida sen enempää, lukekaa itse.
Minua naurattaa kommenteissa kyseisen naisen seuraavaksi esitettävä lausahdus:
"Mun lempipelaaja on Kapanen. Jos se ei kerro mun lätkän arvostuksen tasosta jotain muuta ku ”Jee, Selänne, jee” -meininkiä, niin sitten se on ehkä tulkitsijan ongelma :)"
Hyvä sylvi sentään, mitä paskaa sitä jotkut suoltavatkin. En sano, että väärin naurettu, mutta vitutuksen aiheuttava koneisto käynnisti suurimman vitutuksen miesmuistiin.
Näitä vartenhan niitä MM-kisoja järjestetään, että saadaan hölmöiltä rahat pois kuleksimasta.
Näitä vartenhan niitä MM-kisoja järjestetään, että saadaan hölmöiltä rahat pois kuleksimasta.
Minusta on ihan hyvä että tuolla blogisti tytöllä on mielipiteitä Leijonista ja mikä vielä parempi tyttö on myös menossa katsomaan Leijonien peliä paikan päältä, mitä suurin osa täällä ko typylle naureskelevista tuskin on tekemässä. Tytön kommenteista toki voi olla montaa mieltä, mutta kyllä maailmaan aina mielipiteitä mahtuu.
Taisi blondin hymy sulattaa flintin sydämen, muistankos oikeihin että heihin olit just heikkona :)