Mille naurat juuri nyt?

  • 13 226 191
  • 50 386
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Nyt siellä on Joel Armia - Ässien uusi...Näkkäri.

Odottelen vaan kun nimim. Ilman sukkia tms. kirjoittaa Jokerien vitutsketjuun:

Nyt vituttaa kun kaikki on...
Ilman Sukkia

Siinä vaiheessa ketjun voi laittaa lukkoon ;)

ps. ei ole siis vielä tapahtunut.
 
Suosikkijoukkue
Kalpa
Huutonaurua Nelosen uutisille, jossa narisevaääninen klovni-Katja ja lastentarhanopettajan intonaatiolla argumentoiva naminami-Marco haastattelivat puolustusministeri Carl Haglundia (rkp). Olipa sensaatiomainen threesome; täydellinen uskottavuuden irvikuva jokaisella mahdollisella tavalla.

Huikea pätkä laatujournalismia jonka takia aivoissa on nyt pienimuotoinen verenvuoto käynnissä. Ståhl on suomen ärsyttävin nainen ja aika lähelle tyhminkin. Marko "oravan aivot" Bjuström vois kans suksia helvettiin noista hommista niin viittis joskus nelosen uutisia katsoa.

Uskomaton kysymys Katjalta siinä yhdessä vaiheessa:
- lopetetaanko...

Niin, kyllä varmaan armeija lopetetaan Suomesta.

Tavallaan ei voi kuin nauraa sille tyypille joka on saanut päähänsä palkata Katjan ja Markon uutisankkureiksi.
 

d00b

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jälleen kerran pikku simassa heiluvalle Ville Haapasalolle Yle Teemalla. On varmaan ainoa ihminen, jolta jaksaa katsella kännissä tehtyjä ohjelmia.

Tätä voi suositella kyllä kaikille, aivan loistavaa viihdettä. Onhan se Ville koko ajan enemmän tai vähemmän maistissa, mutta silti pysyy ihan asia linjalla. Aamuisin tosin näkyy olevan vähän tiukkaa välillä, hikeä pukkaa ja muutenkin on hieman turvonneen näköinen. Lisää vaan viihdearvoa.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Tavallaan ei voi kuin nauraa sille tyypille joka on saanut päähänsä palkata Katjan ja Markon uutisankkureiksi.
Takana on varmaan ajatus tehdä uutiset helpommin lähestyttäviksi tyhmille, kun uutisankkuritkaan eivät tajua, mistä puhutaan. e. Kanavienhan ei ole mikään pakko kilpailla katsojista laadulla. Jos tuo konsepti myy, se on sitten parempi (kanavalle) kuin arvilindit.
 
Viimeksi muokattu:

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jälleen kerran pikku simassa heiluvalle Ville Haapasalolle Yle Teemalla. On varmaan ainoa ihminen, jolta jaksaa katsella kännissä tehtyjä ohjelmia. Tuntuu jotenkin jopa kuuluvan asiaan.

Itse tykkään kyllä kanssa suunnattomasti. Esimerkiksi (olikohan) toisessa jaksossa, kun Ville etsii illalla silmät harittaen ruokapaikkaa ja kyselee paikallisilta teinitytöiltä, ketkä vetävät häppää torin laidalla ja yksi tytöistä kertoo että hänen luonaan voisi olla blinejä tarjolla. Ja eilenkin kun törmää kadulla Komin tasavallan kansallistaiteilijaan kuka synttäreidensä kunniaksi kutsuu ateljeelle vototshkalle ja piirtää seikkailijastamme kuvan.

Hieno ohjelma, hieno mies :)
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Beyonce's publicist wants these unflattering pictures from the Super Bowl to be removed from the Internet"

Mikäli tuo on oikeasti vaatinut kuvien/kuvan poistamista internetistä, niin nauran hänelle. Onnea yritykseen. Ja kyllähän tuo Beyoncen kuvakin vähän naurattaa. Kuvaaja onnistunut taltioimaan taianomaisen hetken.
 

Ruutu8

Jäsen
Suomen potkupallomaajoukkueelle. Peli ihan sitä samaa kuraa matsista toiseen ja eilenkin ensimmäinen laukaus kohti maalia tuli noin 58 minuutilla. Toki nyt Paatelainen teki poikkeuksen eikä suorilta käsin taas kehunut ryhmää "tappiosta huolimatta pelissä oli taas paljon hyvää..." -diibadaabaa, niinkun miehellä on tapana aina höpöttää tappion ja sysipaskan esityksen jälkeen.

Huvittavaa oli myös Erkka "Hammaskeiju" Lehtolan kommentit siitä, miten vastustajat alkavat kokoajan kunnioittaa Suomea ja Suomen pelitapaa enemmän ja enemmän. Oliskohan asia oikeasti vähän päinvastoin?

Varmaan eilinen esitys palveli ihan helvetin hyvin tulevaan Espanjan kohtaamista..
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Varmaan eilinen esitys palveli ihan helvetin hyvin tulevaan Espanjan kohtaamista..

No tuskinpa suomalaiset tiesivät ottelua sopiessaan, että Israel tulee harjoittelemaan bussin parkkeeramista kyseisessä ottelussa valmistautessaan Portugali-peliin.

Mixu saa kyllä ihmeen paljon paskaa niskaansa. En rehellisesti sanottuna ymmärrä yhtään, mitä se hyödyttäisi jos Mixu sanoisi pelin jälkeen että oltiin ihan paskoja ja haukkuisi vielä pelaajat lyttyyn. Varmaan olisi paljon parempi valmistautua Espanja-peliin jo valmiiksi lyötyinä?

Minä hörähtelen näille, jotka luulevat Suomen pelitavan sopivan puolustusvoittoisia joukkueita vastaan.
 

scholl

Jäsen
Futisäijä Pasi Rautiainen äsken Maikkarilla Enbuske & Linnanahteen vieraana. Väkisin alkoi naurattaa.

Niin ja huomasitko kun kertoi kuinka siistiä Saksassa on? Mun yksi tuttava, joka asuu Helsingissä ja on suomalainen, mutta on asunut hyvin monessa maassa maailmalla, aina muistaa myös kertoa, kuinka sotkuista Suomessa on ravintoloissa ja siistiä Saksassa, koska täällä on sellainen venäläinen hälläväliäasenne, eikä ammattiylpeyttä.

Pasi on mun suosikki ja nyt tulee ykköseltä Monk, joka on myöskin hyvä tyyppi. Arvostaa järjestystä ja on muutenkin hyvä tyyppi.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Naurattaa Räikkösen ero Jennistä.

Kaikkihan - ja uskon, että jopa Kimi itse - tiesivät jo vuosia sitten, että tuo liitto ei kestä sitten millään, kun Jenni viettää aikaansa "ystävänsä" Björsin kanssa ratsastellen ja Kimi dokaa jahdillaan Marjaniemessä.

Ja itse siis nauran eritoten sille, että eikö Kimillä tosiaan ollut avioehtoa ahneen golddiggerbitchin - ja uskon Kimin itsekin tienneen Jennin olevan tällainen - varalle??
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Futisäijä Pasi Rautiainen äsken Maikkarilla Enbuske & Linnanahteen vieraana. Väkisin alkoi naurattaa.
Rautiainen on hauska kaveri max puoli tuntia kerrallaan. Todella mukavaa seuraa. Kunnes. Luulen että jossain vaiheessa tuollainen häiriintynyt adhd-meininki käy vituttamaan ympärillä olevia normaaleja ihmisiä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Björs on muistaakseni homo.

Njoo, niin taitaapi olla.

Tuskin säkään kuitenkaan uskot, että Jenni on uskollisesti odottanut rakasta aviomiestään tuhlatessa tämän rahoja maailmalla hevosiin ja tappiota tekeviin yökerhopisneksiin?

Ja ei sillä, ei Kimikään toki varmasti viaton ole, päin vastoin.

Pääpointtini oli joka tapauksessa se, että eikö tosiaan ole avioehtoa olemassa? Tällaistahan lehtien palstoilla on vähän uumoiltu, en toki tiedä kuinka vahvaa tietoa/totuuspohjaa jutuilla on.

Jotenkin vaan naurattaa niin perhanasti ajatus siitä, että Jenni saa tästä kahdeksan vuoden tyhjäntoimittamisesta palkakseen parhaassa tapauksessa jopa kymmeniä miljoonia.

Ikävää tietty Jennin kannalta, ettei ole ehtinyt hankkia lasta, niin saisi vielä enemmän ;)
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jotenkin vaan naurattaa niin perhanasti ajatus siitä, että Jenni saa tästä kahdeksan vuoden tyhjäntoimittamisesta palkakseen parhaassa tapauksessa jopa kymmeniä miljoonia.
Lähellä on tilanne, että pari asianajajaa tekee tästä kohta mukavaa pikkutiliä. Rouva vaikuttaa kyllä potentiaalisesti tapaukselta joka koettaa viedä mukanaan kaiken mikä sorkkaraudalla irtoaa. Jos aviota olisi vietetty vain vähän aikaa, niin ennakkotapausten valossa Jennille ei olisi montaa latia kilahtanut, mutta kai tuota on funtsittu niin että nyt saattavat vuodet riittää jo kohtalaisen potin kiskomiseen. Luulen että tätönen on jo ajat sitten palkannut äijänsä rahoilla jonkin nimekkään juristin arvioimaan asiaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuskin säkään kuitenkaan uskot, että Jenni on uskollisesti odottanut rakasta aviomiestään tuhlatessa tämän rahoja maailmalla hevosiin ja tappiota tekeviin yökerhopisneksiin?

Mun mielestä rouva kullankaivaja pyöri jonkun toisen nimisen hevostelijan kanssa, ei ollut Björsin Makke. joku "hienompi" nimi se oli, tyyliin Thomas Von Gyllenberg. Kyllä se silloin jo paistoi läpi, että äijä opettaa Jenniä ratsastamaan. Jennihän on muuten Piikkiöstä kotoisin, heilasteli joskus nuoruudessaan yhden kaverini kanssa, taisivat asuakin kimpassa. Se suhde loppui käsittääkseni neidin vapaamielisen käytöksen takia.

Voi voi Kimiä, jos tuon kanssa joutuu paalunsa jakamaan, samalla luultavasti tietäen, että moni muukin on vuosien varrella Jennille paalua jakanut.
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Toivotaan että Kimillä on ollut taustalla oma Keke Rosberg.
Aikoonaan kun Mika Häkkinen ja Erja astelivat avioliiton kauniiseen satamaan Keke muistaakseni sai sumplittua homman jotenkin näin:

Mika ja Erja menivät muistaakseni jo Monacossa naimisiin. Suomessa vaan hoidettiin uudelleen kirkolliset menot. Syy taisi olla niin jos menee naimisiin Monacossa niin silloin tulee automaattisesti voimaan avioehto.

Kyllä Keke tietää nää hommat.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mun mielestä rouva kullankaivaja pyöri jonkun toisen nimisen hevostelijan kanssa, ei ollut Björsin Makke. joku "hienompi" nimi se oli, tyyliin Thomas Von Gyllenberg. Kyllä se silloin jo paistoi läpi, että äijä opettaa Jenniä ratsastamaan. Jennihän on muuten Piikkiöstä kotoisin, heilasteli joskus nuoruudessaan yhden kaverini kanssa, taisivat asuakin kimpassa. Se suhde loppui käsittääkseni neidin vapaamielisen käytöksen takia.

Voi voi Kimiä, jos tuon kanssa joutuu paalunsa jakamaan, samalla luultavasti tietäen, että moni muukin on vuosien varrella Jennille paalua jakanut.
Vähän luulen, että Räikkönen-Dahlman-Räikkösen huushollissa on tosiaa ollut kaikille osapuolille selvää, että what happens in brömbröm-/hevoskisat, stays in bbk/hk. Ja Kimillä on muutenkin niin vitusti sitä pätäkkää että mitä väliä, jos ex-vaimolle muutama kymmenen miltsiä meneekin. Luultavasti ei kiinnosta vittujakaan.

Tosin olisihan se hauska yllättyä ja nähdä ensi viikolla kaupan lehtihyllyssä Seiskan lööppi: Kimi avoimena - "Rakastan Jenniä vieläkin!"

Niin juu, sen Jenniä (oletettavasti) pamputtaneen aatelispojun nimi oli muistaakseni von Rettig, vaikka von Gyllenberg olisi kyllä ollut hauskempi.
 

Kynäilijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jostain olin eilen lukevinani, että heillä ei ole Suomessa avioehtoa, mutta Sveitsin lain mukaan mentäisiin tässä tilanteessa. Sveitsin tilanteesta ei iltapäivälehdillä muistaakseni ollut tietoa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Vähän luulen, että Räikkönen-Dahlman-Räikkösen huushollissa on tosiaa ollut kaikille osapuolille selvää, että what happens in brömbröm-/hevoskisat, stays in bbk/hk. Ja Kimillä on muutenkin niin vitusti sitä pätäkkää että mitä väliä, jos ex-vaimolle muutama kymmenen miltsiä meneekin. Luultavasti ei kiinnosta vittujakaan.
Tässä on sattunut vain pieni väärinkäsitys, kun Kimi tokaisi taannoin radiossa:
- Leave me alone, I know what I'm doing.

Vanha sanonta kuuluu, "Kyllä routa palkokasvin sieraimeen ottaneen porsaan kotiin ajaa hevostalleiltakin".
 

scholl

Jäsen
Tuli vielä mieleen noista Rummeniggen reisistä, että kuinka moni on hämmästellyt omia reisiään? Itse olin ke iltana salilla ja venytin pohkeita nojaamalla seinää vastaan ja silloin ihmettelin etureisiäni. Tai ehkä termi arvostaa kuvaa paremmin mielentilaani sillä hetkellä. En ole aiemmin ollutkaan tuossa reisi-ilmiössä osallistujana, mutta onhan se jännää, kun se lihas on ikäänkuin pullistuneena sieltä.

Minua ei muuten kadullakaan luulla ihan narkkariksi tai nuuskan käyttäjäksi. Esim. tänään kun menin autolleni niin joku koiranulkoiluttaja sanoi koiralleen: "päästetääs urheilijapoika menemään" ja menivät välittömästi syrjään. En ollut siis urheilemassa, vaan menin vain ovelta autolleni, mutta viesti oli selvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös