No jaa, enpä tiedä, onko tässä kukaan erityisen kiukkuinen ollut. Hupaisia juttuja scholl kirjoittelee, ja onkin ehdottomasti palstan hauskin tyyppi - olipa tosissaan tai ei. En ole ainakaan itse osannut noista enää vuosiin ottaa kierroksia, mutta hauska niihin on joskus jotain heitellä, jos ei muuta niin omaksi huviksi. Ja osuu mies välillä oikeaankin ja tekee hyviä havainto yhteiskunnasta sekä ihmisistä. Ne nyt vain eivät poista sitä, että ainakin mun makuuni punaisissa speedoissa pullisteleva alta 60-kiloinen lihaskimppu on aika koominen mielikuva. Tai se, että joku koiraansa ulkoiluttava väistäisi miestä silkasta kunnioituksesta. Rehellisyydestä ja suoruudesta schollille toki pisteet, vaikken aina samaa mieltä olisikaan tai vaikka hänen jutuistaan huvittuisinkin. Ei siitä yhdenkään opetuslapsen tarvitse mieltään pahoittaa.Oho, saatiinpa kiukkua revittyä pikku humble bragista. Ei voi kuin ihailla tuota välitöntä responssia jonkalaista kukaan muu kuin scholl ei osaa täältä kansan syvistä joukoista kirvoittaa. Ooon on se, oon se sellainen mukatarkoitukseton flametus, oon se sellainen mukatarkoitukseton flametus, vielä sitä tutkitaan siellä mutta siellähän nenäonteloissa jo on, mitä sitä tutkimaan.