Mille naurat juuri nyt?

  • 13 263 568
  • 50 455

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jaahans. Täälläkin mennään. Saisinko kuitenkin kysyä ihan vilpittömästi, missä tein väärin ja mikä se potero on tällä kertaa? Olen kuitenkin yrittänyt useimmiten ihan avoimesti jutustella, ja myönnän samalla, että viime keväinen vääntö meni varmasti puolin sekä toisin yli. Mutta siis, mikä se mun poteroni tällä kertaa on?
Relaa välillä. Naureskele ja myönnä/valehtele olevasi väärässä. Sullahan ei enää veri kohta kierrä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Nauran Suomen koulutusjärjestelmälle. Tai ainakin sille kuvalle minkä sen edustajat Jatkoajan kautta itsestään antavat
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Relaa välillä. Naureskele ja myönnä/valehtele olevasi väärässä. Sullahan ei enää veri kohta kierrä.
Hämmästyttävää. En tiedä, millä laseilla juttujani luette, mutta onhan niissä aivan selkeääkin huumoria olemassa. Ei ehkä aina kaikilla mittareilla tai mauilla mitattuna hyvää, mutta kuitenkin. Siis sellaista joka tapauksessa, että joku sen on huumoriksi tunnistanut. Ja sitten on sitä mun omaa kivaani, jonka jotkut palstalla tunnistavat ironiaksi tai sarkasmiksi, osa taas ei. Siitä ei toki käy syyttäminen aina muita.

Miten määrittelet sen, ettei mulla veri kierrä tai sen, etten naureskele(?) palstalla ollessani. Jälkimmäisestä vaimoni saattaisi sitä paitsi huolestua, jos niin toistuvasti tapahtuisi. Kysyn nyt tätä sikäli tosissani, että muistaakseni sinä varoitit minua profiloimasta itseäsi tarpeettoman vähin lähtein - mitä muuten en edes tarkoittanut -mutta nyt sinä vedät minusta johtopäätöksiä aika lailla olan takaa.

Tsatsoulinen kirjasta en vastauksia löytänyt.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ai - onko näin? Koskeeko tuo heittosi kaikkia tällä palstalla vaikuttavia ns. kasvatustieteilijöitä?

Aktiivisimmat kaksi ovat saaneet aikaan nauruni. Kaippa minä saan nauraa vaikka kilolle paskaa jos siltä tuntuu?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tsatsoulinen kirjasta en vastauksia löytänyt.
Laita ne 280 € Asicsit jalkaan ja juokse pari kertaa talon ympäri. Ehkä ne vastaukset löytyvät ajan myötä. Huumoria se on toistohuumorikin, mutta en usko, että tuo naurattaa enää ensi kerralla.

Nauran nyt niille, jotka ovat ainoita, jotka löytävät huumoria omista jutuistaan. Mulla on ollut muutama opettaja, jotka harrastivat tuota.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
TQoFE ja sampio kuulostavat kuin vanhalta avioparilta, jossa puolisot vänkäävät ihan periaatteesta vastaan toisilleen ja vanhoista erimielisyyksistä muistutellaan uudenkin keskustelunaiheen lomassa.

Musta Nuolen heitto juntti-ketjusta laittoi naurattamaan. Tuo on kyllä täysin totta. Lisäksi tuli mieleen yksi tuttava-pariskunta, joka harrastaa juurikin tuonlaista vänkäämistä usein :) ehkä näin väsyneenä naurattaa vielä vähän enemmän.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ihanko totta? En nyt itseäni tuolla heitolla tarkoittanut vaan Cottonmoutheja ja muita fiksuja. Tiäxä toi sun vastaus oli tosi fantsuu ja niinku LOL ja XD.
Älä viitsi kiemurrella. Mitä tuossa taannoin pesässä kävin vilkaisemassa, niin siellä reagoit aivan samalla tavalla, kun jengi naureskeli opettajille minun vuokseni. Ja saa toki nauraa, jos siltä tuntuu. Tosin saanen minäkin perusteluja naureskelulle kysyä. Teenhän sitä kiusaajille koulussakin osana työtäni.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huvittavaa, että kirjoittajan ammatti vedetään esiin kun hälle tai kirjoituksilleen nauretaan. En tajua mitä tekemistä ammatin mainitsemisella on tuossa yhteydessä. Tulkaa nyt Leon ja obi-wan itse selittämään.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Älä viitsi kiemurrella.

En viitsikkään. Ei tämä meidän ammatti ole kovin kovassa huudossa, joten olen yrittänyt puolustaa ammattikuntaamme. Tällä palstalla on useita hyvin älykkäitä kasvatusalan ammattilaisia. Itse en miellä kuuluvani tuohon edellä mainittuun joukkoon.

Mitä tulee ketjun aiheseen, niin naurettakoon aiheelle kuin aiheelle, jos siltä tuntuu. Ei ole väärin naurettu - kaitten. Tämä OT:sta.

Tämä tästä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En viitsikkään. Ei tämä meidän ammatti ole kovin kovassa huudossa, joten olen yrittänyt puolustaa ammattikuntaamme. Tällä palstalla on useita hyvin älykkäitä kasvatusalan ammattilaisia. Itse en miellä kuuluvani tuohon edellä mainittuun joukkoon.
Propsit suoraselkäisyydestäsi. Olen samaa mieltä siitä, että ammattikunta tuskin on mikään naurun aihe, toivottavasti. Kertoo silloin enemmän naurajasta.

Minä tosin luen itseni älykkääksi alamme edustajaksi, tosin nettikeskustelijana en ole järin viisas.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Huvittavaa, että kirjoittajan ammatti vedetään esiin kun hälle tai kirjoituksilleen nauretaan. En tajua mitä tekemistä ammatin mainitsemisella on tuossa yhteydessä. Tulkaa nyt Leon ja obi-wan itse selittämään.

Vitsistä menee teho jos sen selittää ja se ei naurata enää sen jälkeen

Pusi pusi
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hauska lukea tuota IFK:n tämän kauden joukkueenrakennusketjua. Siellä toivovat kilpaa Nybondaksen hommaavan joukkueeseen tappelijan mallia Brennan edes sarjan avausottelun ajaksi. :D
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Sama juttu. Varsinkin Peltosen kutsuminen herrasmieheksi sai minut päästämään pienen hörähdyksen.

Heheh, mulle tuli heti tuosta herrasmies läpästä mieleen kun kaverukset Belfour & Peltonen hieman riehuivat Floridassa :D

Muistin virkistämiseksi: Ville Peltonen joutui putkaan Floridassa
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jokerit - HIFK -jälkilöylyille. Tekopyhyyden ja kaksinaismoralismin aika on juuri nyt. HIFK lanaa ilmeisesti sitten koko Ilmalan jäähallin nyt siitä syystä tasamaaksi, kun heihin ei saa koskea? Ei luoja mitä neandertaaliosastoa ryyditettynä hiekkalaatikkovahvistuksin tuo koko keskustelu on tarjonnut.

Poppareita kuluu ja nauru maittaa. Kiitos.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Espoon Bluesin pukuosaston titteleille: Yhteystiedot (linkki johtaa pluussin nettisivuille).

Ämerican meininki!

Lilli on nätti tyttö, mutta tuo s-postiosoite saattaa tuottaa pikaisella vilkaisulla pieniä ongelmia monelle.

Eikös av-spesialitit kuulu pelaajiin eikä pukumiehiin?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Sama juttu. Varsinkin Peltosen kutsuminen herrasmieheksi sai minut päästämään pienen hörähdyksen.

Mitä hörähtämistä tuossa on? HIFK-Jokerit -lapsellisuudet eivät minua sinänsä kiinnosta, mutta Ville Peltonen jos kuka on herrasmiespelaaja. Valittu liigassakin kahdesti vuoden herrasmiespelaajaksi, valittu Tapaseuran toimesta vuoden käyttäytyjäksi koko maassa (lunttasin tämän Peltosen wikipedia-artikkelista), jäähyminuutit yleensä hyvin vähäisiä ja niin edelleen. Peltosta herrasmiesmäisempää pelaajaa ei juuri Suomen jäillä ole.

Sillä ei ole mitään merkitystä herrasmiesmäispelaajan statuksen kanssa, onko nelikymppinen Peltonen yhden ainoan kerran elämässään ottanut sen verran kuppia pubissa, että sen tuloksena on tullut putkareissu pikku jäynänteosta.

Kaikin puolin törkeähän Ben-Amorin tempaus oli ja kaikkea muuta kuin "koodiston" mukainen. Jos kerran aiempina vuosina on nostettu rikossyytteitä pellepainiksi menneistä näytösmatseista kesken kiekkopelin, niin yhtä hyvin tuosta voisi nostaa syytteen pahoinpitelystä. Jos jossain nakkikioskilla roteva äijä karkaisi äkkiarvaamatta ja takaapäin hakkaamaan toiselle äijälle aivotärähdystä ja jatkaisi hakkaamista kun "vastustaja" on tipahtanut ensimmäisestä iskusta, niin tuomiohan tuosta tulisi.

Lähinnä tämä tempaus vain osoittaa SM-liigan puutteita. Heikohkoa taitotasoa on kompensoitava ylilyönneillä, jotta saadaan sensaatiomylly pyörimään ja kansa kiinnostumaan helsinkiläisten paikallispeleistä, joita on nykyisin täysin järjettömäksi paisunut määrä kaudessa. Suomalaispelaajien keskinäinen kunnioitus ja liigan pelillinen kiinnostavuus on naurettavalla tasolla, silti se ei naurata.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei voinut kun nauraa, kun äsken lueskelin jotain niistä kymmenestä ketjusta jossa Ben-Amorin tapausta käsitellään, ja siellä oli vedetty esiin jotain ikivanhoja YouTube-pätkiä jossa Mäkiaho mätkii Petri Varista kaukalossa.

Siis vakavissaan kaivettu tuollainen sillä näkökulmalla, että eihän nyt kenelläkään IFK:n fanilla voi olla tähän Semirin tilanteeseen nokan koputtamista kun kerran Mäkkärikin on aikanaan hakannut Variksen Petriä.

Toi logiikka ei vaan mene minulla ikinä jakeluun eli miten noikin tilanteet mahtavat toisiinsa liittyä, mutta meitä on monenlaisia ja jollain asiat näköjään päässä kääntyy noin kierosti.

Eipä kai tässä auta itsekään paheksua minkäänlaisia väkivaltatilanteita enää vastaisuudessa tekipä niitä sitten minkä jengin pelaaja hyvänsä, kun noita on kuitenkin jokunen IFK-pelaajakin historian saatossa tehnyt. Miten helvetissä erilaisten IFK-pelaajien menneet tekemiset liittyvät minun tai kenenkään muun fanin näkemyksiini tai mielipiteisiini väkivaltaisuuksiin tai mihin tahansa muuhun aiheeseen liittyen, se pysyy mulle vuodesta toiseen mysteerinä.

Tyyliin "ei luulisi siellä Nordiksella päin olevan paljon sanomista pelaajan X huumetörttöilystä, kun teillä oli Jere aikanaan...."

Just joo ja eipä se jaksa oikeastaan naurattaakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös