Sama. Hyvää settiä, vaikkakin TQoFE on taaskin täysi vastaantulija tässäkin väittelyssä.Juntti -ketjulle. Hyvää settiä kyllä tuo ruokailu-aiheinen!
Joo, kilpikonnapuolustukselle ei pärjää muuten kuin totaalisella peräänantamattomuudella. Harmi, että sampio on kaivanut niin syvän poteron, ettei sinne enää edes näe.Sama. Hyvää settiä, vaikkakin TQoFE on taaskin täysi vastaantulija tässäkin väittelyssä.
Ehdotan, että nyt me aloitetaan väittely siitä kumpi väittelee paremmin, TQoFE vai sampio.Joo, kilpikonnapuolustukselle ei pärjää muuten kuin totaalisella peräänantamattomuudella. Harmi, että sampio on kaivanut niin syvän poteron, ettei sinne enää edes näe.
Jaahans. Täälläkin mennään. Saisinko kuitenkin kysyä ihan vilpittömästi, missä tein väärin ja mikä se potero on tällä kertaa? Olen kuitenkin yrittänyt useimmiten ihan avoimesti jutustella, ja myönnän samalla, että viime keväinen vääntö meni varmasti puolin sekä toisin yli. Mutta siis, mikä se mun poteroni tällä kertaa on?Joo, kilpikonnapuolustukselle ei pärjää muuten kuin totaalisella peräänantamattomuudella. Harmi, että sampio on kaivanut niin syvän poteron, ettei sinne enää edes näe.
Relaa välillä. Naureskele ja myönnä/valehtele olevasi väärässä. Sullahan ei enää veri kohta kierrä.Jaahans. Täälläkin mennään. Saisinko kuitenkin kysyä ihan vilpittömästi, missä tein väärin ja mikä se potero on tällä kertaa? Olen kuitenkin yrittänyt useimmiten ihan avoimesti jutustella, ja myönnän samalla, että viime keväinen vääntö meni varmasti puolin sekä toisin yli. Mutta siis, mikä se mun poteroni tällä kertaa on?
Nauran Suomen koulutusjärjestelmälle. Tai ainakin sille kuvalle minkä sen edustajat Jatkoajan kautta itsestään antavat
Hämmästyttävää. En tiedä, millä laseilla juttujani luette, mutta onhan niissä aivan selkeääkin huumoria olemassa. Ei ehkä aina kaikilla mittareilla tai mauilla mitattuna hyvää, mutta kuitenkin. Siis sellaista joka tapauksessa, että joku sen on huumoriksi tunnistanut. Ja sitten on sitä mun omaa kivaani, jonka jotkut palstalla tunnistavat ironiaksi tai sarkasmiksi, osa taas ei. Siitä ei toki käy syyttäminen aina muita.Relaa välillä. Naureskele ja myönnä/valehtele olevasi väärässä. Sullahan ei enää veri kohta kierrä.
Ei se sua koske, sä olet aivan tolkuttoman fiksu tyyppi.Ai - onko näin? Koskeeko tuo heittosi kaikkia tällä palstalla vaikuttavia ns. kasvatustieteilijöitä?
Ai - onko näin? Koskeeko tuo heittosi kaikkia tällä palstalla vaikuttavia ns. kasvatustieteilijöitä?
Ei se sua koske, sä olet aivan tolkuttoman fiksu tyyppi.
Aktiivisimmat kaksi ovatsaaneet aikaan nauruni. Kaippa minä saan nauraa vaikka kilolle paskaa jos siltä tuntuu?
Laita ne 280 € Asicsit jalkaan ja juokse pari kertaa talon ympäri. Ehkä ne vastaukset löytyvät ajan myötä. Huumoria se on toistohuumorikin, mutta en usko, että tuo naurattaa enää ensi kerralla.Tsatsoulinen kirjasta en vastauksia löytänyt.
TQoFE ja sampio kuulostavat kuin vanhalta avioparilta, jossa puolisot vänkäävät ihan periaatteesta vastaan toisilleen ja vanhoista erimielisyyksistä muistutellaan uudenkin keskustelunaiheen lomassa.
Älä viitsi kiemurrella. Mitä tuossa taannoin pesässä kävin vilkaisemassa, niin siellä reagoit aivan samalla tavalla, kun jengi naureskeli opettajille minun vuokseni. Ja saa toki nauraa, jos siltä tuntuu. Tosin saanen minäkin perusteluja naureskelulle kysyä. Teenhän sitä kiusaajille koulussakin osana työtäni.Ihanko totta? En nyt itseäni tuolla heitolla tarkoittanut vaan Cottonmoutheja ja muita fiksuja. Tiäxä toi sun vastaus oli tosi fantsuu ja niinku LOL ja XD.
Älä viitsi kiemurrella.
Propsit suoraselkäisyydestäsi. Olen samaa mieltä siitä, että ammattikunta tuskin on mikään naurun aihe, toivottavasti. Kertoo silloin enemmän naurajasta.En viitsikkään. Ei tämä meidän ammatti ole kovin kovassa huudossa, joten olen yrittänyt puolustaa ammattikuntaamme. Tällä palstalla on useita hyvin älykkäitä kasvatusalan ammattilaisia. Itse en miellä kuuluvani tuohon edellä mainittuun joukkoon.
Huvittavaa, että kirjoittajan ammatti vedetään esiin kun hälle tai kirjoituksilleen nauretaan. En tajua mitä tekemistä ammatin mainitsemisella on tuossa yhteydessä. Tulkaa nyt Leon ja obi-wan itse selittämään.
Rapatessa roiskuu?Jaahans. Täälläkin mennään.