Suosittelen käymään vielä kertaalleen läpi omat pettämis- ja jättämistraumasi.
Ai jatkoajassa?
Ai jatkoajassa?
Tuolla katkeruuden määrällä ei taida riittää, voisit kokeilla ihan ammattilaisen apua.
Hiljaisuudella olisit pelastanut sen mitä pelastettavissa vielä olisi ollut.
Tälle tuli naurahdettua. Suhteellisen ylidramaattinen lohkaisu. Heh...pelastettavissa ollut ja mitä? Maine keskustelupalstalla....hmmm.
Hiljaisuudella olisit pelastanut sen mitä pelastettavissa vielä olisi ollut.
Kerro nyt vielä, mitä oli pelastettavissa?
Kolme vuotta sitten ex-avomiehellä kilahti kun hän sai tietää, että olen muuttamassa pois yhteisestä asunnosta ja hän päätti vailla syytä julistaa täällä, että olen pannut noin puolta JWC:ssä pelanneista. Nimimerkki Beniciolla, jota en ole koskaan tavannutkaan, on jostain syystä tarve jatkaa stooria tasaisin väliajoin. Ne uskovat, jotka eivät tunne ja jotka niin haluavat uskoa.
Vielä pitäisi tietää mitä JWC tarkoittaa niin aukeaa paremmin tämä ilmeisen (?) huikea tarina...
Kolme vuotta sitten ex-avomiehellä kilahti kun hän sai tietää, että olen muuttamassa pois yhteisestä asunnosta ja hän päätti vailla syytä julistaa täällä, että olen pannut noin puolta JWC:ssä pelanneista. Nimimerkki Beniciolla, jota en ole koskaan tavannutkaan, on jostain syystä tarve jatkaa stooria tasaisin väliajoin. Ne uskovat, jotka eivät tunne ja jotka niin haluavat uskoa.
Muistelisin, että myös silloin Vanha "white knight" Len tuli paikalle hätyyttelemään jengiä pois.
Boldasin kohdan josta pidän. Sointuu jopa hyvin ääntäessä. Allekirjoitukseen.
Parin päivän aikana on tänne kierrätyskeskukseen avattu kerrassaan mieltä avartavia ketjuja.
Ja jos joku oli unohtanut tämän, niin nyt taas muistaa.
scholl sekoitti välittömästi pakkaa, tällä kertaa NHL-osiossa vauhkoillaan miehen näyttävälle trollailulle. "Valoja päälle!" Pengu menetti molemmat jalkansa tuossa tilanteessa.
scholl sekoitti välittömästi pakkaa, tällä kertaa NHL-osiossa vauhkoillaan miehen näyttävälle trollailulle. "Valoja päälle!" Pengu menetti molemmat jalkansa tuossa tilanteessa.
Tälle. Ymmärrän kyllä sikäli, kun scholl on ollut kesälomalla, niin eihän uudet kirjoittajat tiedä sitä.scholl sekoitti välittömästi pakkaa, tällä kertaa NHL-osiossa vauhkoillaan miehen näyttävälle trollailulle. "Valoja päälle!" Pengu menetti molemmat jalkansa tuossa tilanteessa.
Mutta en minä ainakaan Pengulle naura, vaan nimenomaan schollille. Hauskinta oli, kun en katsonut viestin kirjoittajaa, mutta tajusin heti viestin luettuani, että hän on tullut takaisin. Onhan se vähän väsynyttä, kyllä.On totta, että edes vähän pidempään Jatkista lukeneena pitäisi älytä nuo schollin helpot provot, mutta toisaalta tällainen vähentää uusien kirjoittajien halua kirjoittaa mitään asiallista, kun heti joutuu johonkin vitun "Mille naurat juuri nyt"-ketjuun.
Minä en naura Schollille tässä tapauksessa, sillä olen aika lailla samaa mieltä. Hänen mielipiteensä toteuttamisen suhteen on toki kärkäs, mutta rivien välistä pystyy aistimaan pointin.Pengulle naura, vaan nimenomaan schollille. Hauskinta oli, kun en katsonut viestin kirjoittajaa, mutta tajusin heti viestin luettuani, että hän on tullut takaisin. Onhan se vähän väsynyttä, kyllä.