Mille naurat juuri nyt?

  • 13 212 196
  • 50 365

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei sillä että olisi jotain Marcoa vastaan, mutta ei tunnu luontevalta että hän lukisi pokerinaamalla uutisia Egyptin mielenosoituksista ja niin edelleen.
"Japanissa on sattunut maanjäristys, ja varovaisten arvioiden mukaan 50 000 ihmistä on menettänyt henkensä ja lähes puoli miljoonaa kotinsa. Mutta hei, ei silti saa vetää naamaa ruttuun eikä murjottaa! Naminami! Otetaan vähän lantionliikettä nyt tähän niin saadaan hymy korviin hei! Pusipusi!"
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Risteilyketjulle. Harvoin tulee naurettua ääneen kun lukee Jatkoaikaa, mutta tuo ketju aiheuttaa sen verran paljon mielikuvia että naurattaa aivan helvetisiti. Esim. tämä on aivan huikea, varsinkin tuo viimeinen boldattu osuus:
Vittu että "Onnellisuushytti" kuulostaisi jännältä!

Lisäksi voisi olla näitä "avautumishyttejä" (mitä helvettiä käytännössä tarkoittaakaan). Vitsihytti taas olisi lähemmäs outo; Timo T.A. olisi luultavasti kidnapattu risteilylle mukaan, ja siellä JHag ja Uleåborgir vuoron perään kiduttaisivat raukkaa jutuillaan. Sara Sieppi-hytti...voi vittu.

Menkää ihmeessä. Itse en ole tulossa. En tahdo nähdä schollia pallomeressä speedoillaan. En kyllä tiedä syytä siihen, miksi olisin pallomeressä...?
Pakko lähteä mukaan jos risteily toteutetaan.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Yksi vaihtis on tietysti, että Mestisfaneille varataan laivan alimmista kerroksista hytit, joista voivat koittaa nousta ylempiin kerroksiin, mutta edessä on joukko Ilveksen, SaiPan ja HPK:n faneja vittuilemassa kuinka tänne ei ole asiaa.

Niin ja pitäisikö vaasalaisille varata varmuuden vuoksi kymmenen laivaa?

Kieltämättä risteilyketju (feat. ilmeisen pakolliset Vanha Len -viritykset:) aiheutti parikin kahvit näppikselle -reaktiota... mutta jotenkin tuntuu, että mm. ikäjakauman puolesta mukaan lähteminen voisi olla turhan rasittava rasti;). Kaikki raportit mahdolliselta laivareissulta luetaan kyllä mieluusti.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt lopetan dopingista puhumisen tässä ketjussa, ehkä sille kandeisi avata oma ketjunsa?

Tämä naurattaa: Nelonen uudistaa uutisiaan ja on valinnut kyllä ihan timantinkovan ja uskottavan ruutukasvon uutisankkuriksi:

Nelosen uusi uutisankkuri

Nelosen kannattaisi iskeä nyt kunnolla. Ankkuripariksi Marko Björs.

Onhan tuo vuoroin Halosta ja Niinistöä fanittanut viihdemies erikoinen valinta uutisiin. Toisaalta ottihan Nelonen jo vuosia sitten Viivin urheilun puolelle, vaikka lajit ja nimet nyt ei niin tarkasti ollutkaan hallussa.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Toisaalta ottihan Nelonen jo vuosia sitten Viivin urheilun puolelle, vaikka lajit ja nimet nyt ei niin tarkasti ollutkaan hallussa.

Juu ei tainnut Viivi juurikaan juttuja tehdä vaan tisseineen vain luki mitä toiset olivat propterille kirjoittaneet.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Nauroin vedet silmssä jatkoajan risteilyketjulle. 3 ekaa sivua aivan huikeeta läppää. Vetää vertoja jatkojan deittipalsta -ketjullekin.

Samalla tuli huomattua että jatkista on tullut luettua aivan liikaa, kaikki "inside" -läpät menivät nimittäin perille.

Suosittelen!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Etelä-Afrikka ja Etiopia pelaavat tällä hetkellä MM-karsintaa, Etiopian 1-0 johdossa mennään. Mutta tuomareiden nimet aiheuttivat hilpeyttä:

Officials
Referee: NAMPIANDRAZA Hamada
Assistant Referee 1: RAZAFITSITAMY Alberto
Assistant Referee 2: ANDRIVOAVONJY Pierre
Fourth official: RAJAOBELINAVALONA Rado

Hehheh.
 
Nauroin vedet silmssä jatkoajan risteilyketjulle. 3 ekaa sivua aivan huikeeta läppää. Vetää vertoja jatkojan deittipalsta -ketjullekin.

Samalla tuli huomattua että jatkista on tullut luettua aivan liikaa, kaikki "inside" -läpät menivät nimittäin perille.

Suosittelen!

Samaa olin tulossa postailemaan, kunhan sain ensin päätettyä, että kuuluuko viesti juuri tuon sinun viestisi loppuosan perusteella tänne vai "pitäisikö itkeä vai nauraa" -ketjuun.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tiesittekö, että uransa mahdollista lopettamista pohdiskeleva alppihiihtäjä Kalle Palander on pyytänyt että saisi olla medialta rauhassa. Minä tiedän tämän, koska urheiluohjelma Tulosruutu hetki sitten uutisoi asiasta :D voi tätä elämän vinhaa absurditeettia..

Mieleeni muistuu takavuosilta myös toinen ko. ohjelmankuvatuksen legendaarinen uutisointi: "keihäänheiton tuore maailmanmestari Aki Parviainen ei ole viime päivinä tehnyt mitään, ollut vain kotona lapsensa kanssa.."
 

Isaa

Jäsen
Tälle YouTubessa olevalle videolle, jossa pari alaikäistä juhlijaa osoittaa Nelosen uutislähetyksessä tyytymättömyytensä kyttiin, jotka "ottaa iha kaikki joka tulee".
 

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
Tämän päivän Fingerpori osuu ja uppoaa. Melkein voisi kuvitella MTV3-konsernin viihdeuutisten pyörivän taustalla...
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Fordel viisastelee taas tietäväisellä tyylillään ja pakko nauraa tahattomalle komedialle. Nyt ketjuna on "Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta" ja aiheena alkoholi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Fordel viisastelee taas tietäväisellä tyylillään ja pakko nauraa tahattomalle komedialle. Nyt ketjuna on "Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta" ja aiheena alkoholi.
Onneksi olet itse onnistunut pitämään paketin hienosti kasassa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Onneksi olet itse onnistunut pitämään paketin hienosti kasassa.

Estääkö se nauramisen muille, kun on syytä, ei todellakaan. Kannattaa aina nauraa, kun on syytä.

Nauran välillä itsekin itselleni jälkikäteen, ei siinä mitään. Kun painaa isolla vaihteella ja suurilla tunteilla , niin välillä rytisee metsän puolelle, tiedän.
 

Fordél

Jäsen
Fordel viisastelee taas tietäväisellä tyylillään ja pakko nauraa tahattomalle komedialle. Nyt ketjuna on "Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta" ja aiheena alkoholi.

Hienoa, että siitä on irronut sullekin naurua ja iloa elämään.

Jos kuitenkin jokin asia siinä risoo (esimerkiksi tämä "viisastelu") niin osallistu ihmeessä keskusteluun ja tuo oma panoksesi siihen. Mieluusti kuulen sinunkin näkemyksiä siihen, miten aivot reagoivat alkoholiin erilailla 20-v. kuin 30-v.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Hienoa, että siitä on irronut sullekin naurua ja iloa elämään.

Jos kuitenkin jokin asia siinä risoo (esimerkiksi tämä "viisastelu") niin osallistu ihmeessä keskusteluun ja tuo oma panoksesi siihen. Mieluusti kuulen sinunkin näkemyksiä siihen, miten aivot reagoivat alkoholiin erilailla 20-v. kuin 30-v.

Ei kiinnosta. Jatka sinä tyylilläsi ja minä kirjoittelen edelleen ketjuun: "Mille naurat juuri nyt". Tämä on ketju: "Mille naurat juuri nyt" ja kirjoitan tänne aina mille nauran "juuri nyt", en muuta asiaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös