Mua ei haittaa paskaakaan, että maailman huiput douppaavat. Katson mieluummin satasen juoksua, jossa vedetään 9,5 sekuntia kuin 10:llä alkavia aikoja. Huippu-urheilu on viihdebisnestä ja siihen liittyvä kaksinaismoralismi on kuvottavaa.
Ei tullut yllätyksenä tämä ei. Tällaisen toiminnan hyväksyminen on mielestäni todella kuvottavaa!
Ja jos sinä luulet, että kaikki viestissäsi kertomat asiat tulivat minulle isona uutisena, niin olet kyllä siinä tapauksessa aliarvioinut minut. Mulla lipsahtaa välillä toi kieli tohon posken kylkeen turhan helposti. Sori!
Eräs suurimmista voimainponnistuksista kohti puhdasta urheilua Suomessa oli juuri Ville Tiisanojan saama 50 000 euron sopimussakko. Tämä on tasan tarkkaan ainoa keino saada tämä ongelma kuriin. Rahan takia kamaa vedetään ja sillä käryt täytyy myös kuitata.
Ja vielä tähän lopuksi. Käyn paskalla huomattavasti turvallisemmalla fiiliksellä ilman mömmöjä, ja toisekseen, jääkiekko on ajoittain todella hyvää viihdettä, mutta todellista huippu-urheilua se ei ole!