Mille naurat juuri nyt?

  • 13 258 763
  • 50 449
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Petteri Sihvosen ketju tällä hetkellä. On se vain hauskaa, kun äärimmäisen yksinkertainen rautalankakaan ei riitä eräille.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Aika hupaisaa tuo on ollut sitä seurailla taas viime aikoina. Kävipä itse Johtavakin selittämässä tärkeitä prosentinosuuksia. Näitä joille ei rautalanka riitä, löytyy muuten mukavasti molemmista "leireistä".

Totta, tajusin oman typeryyteni äsken Sihvonen-ketjussa ja vanha sananlasku; hullu hullun kanssa riitelee, on taas kerran totta. : )

Luovutan lopullisesti ja tunnustan, että saa nauraa. Parasta terapiaa kahelien kanssa jankuttamisen jälkeen on se, että myöntää kuuluneensa osana porukkaan ja nauraa, myös omille kirjoituksille, eikä vain muiden.
 

passenger

Jäsen
Totta, tajusin oman typeryyteni äsken Sihvonen-ketjussa ja vanha sananlasku; hullu hullun kanssa riitelee, on taas kerran totta. : )

Luovutan lopullisesti ja tunnustan, että saa nauraa. Parasta terapiaa kahelien kanssa jankuttamisen jälkeen on se, että myöntää kuuluneensa osana porukkaan ja nauraa, myös omille kirjoituksille, eikä vain muiden.

Mainiota että täällä joku pystyy nauramaan itselleenkin, muiden lisäksi, ja tunnustamaan "hölmöilyjään". Kiitos viihteestä kuitenkin. :D
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Aika uskomatonta shittiä veditte, mutta hyvä, että edes toinen osapuoli ymmärtää tilanteen, vaikka "lopullisen" luovuttamisen jälkeen kävitkin vielä kerran kirjoittamassa.

Edit. siis ei helvetti... Ihan uskomatonta.
 
Viimeksi muokattu:

passenger

Jäsen
Lapsentekoväittelyn tiimoilta onkin ollut taas kovin tylsää hetken aikaa, mutta onneksi on se aika vuodesta, että vanha kunnon juupaseipäsvänköö suvivirren osalta viihdyttää lukijoita, Sihvosten ketjun ohella.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minäkin tykkään tilastoista ja numeroiden pyörittelystä, mutta en minä sentään ihan idiootti ole. Hyvä renki, huono isäntä.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Tuuli 13v meikkipelle - Salaisuudet

Miksi näitä noteerataan julkisesti? Pikku G, Puhuva Kone, Robin ja nyt tämä Tuuli. Onko musiikkibisnes oikeasti niin törkeän helppoa että tälläisillä tehdään rahaa? Jos on, niin minäkin laitan veljenpojan laulamaan kappaletta nuorison puhuva frontside salaisuus, ellei sitten veli ehdi ensin.

Ei sillä, aina löytyy joku jonnevittumarkohokitero joka noitakin kuuntelee. Keep up the good work.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Vain puupää käyttää ts-ohjelmaa jääkiekon analyyseihin. Jos käytät, et osaa laskea. Tässä on pari slogania, jotka kuvaavat ohjelman nykytasoa hyvin. Laskenta ja laskeminen ovat sellainen osa-alue, jolle on helppo naureskella, mutta vielä huvittavampaa on se, kun ei hallitse edes alkeellista laskentoa, kuten prosenttilasku ja koomisuuden huippu tulee vastaan, että nettpalstan kautta pyydetään apua virheiden metsästykseen. Nyt saa nauraa.

Tämähän liittyy tähän Sihvos-keskusteluun ja hymyilyttää minua kirjoittajan viestihistoriaa vasten. Viestin kirjoittanut henkilö on muutamaan eri otteeseen ihmetellyt, että miksi JA:n monivalintaäänestyksissä yhteenlaskettu prosenttimäärä on yli 100. Selittäminen ei ole auttanut.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Pikku G:n kappaleiden sanoituksissa on sentään jotain sanomaa, että ei hänen tuotoksia voi noihin verrata.

Pikku G:n kappaleet sanoittivat hänen äitinsä ja levy-yhtiö. Ote Me Ollaan -kappaleesta:

Me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus
Kaikki kasvaa, lapset varttuu virheist oppii
Ja kokemust karttuu


Henri "poltan röökii 12 vuotiaana ja käytän huumeita 15 vuotiaana vittu mä olen kova jätkä" Vähäkainulle ei ole tainnut kokemusta karttua, vaikka virheistä oppii, lapset varttuu, kaikki kasvaa ja he olivat tulevaisuus.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Mille huutonaurat juuri nyt?

-tuotoksen tuoreimmalle kommentille:
"KILL IT BEFORE IT LAYS EGGS". (© Hopeanuoli1)

Heh, ei vittu, vatsalihakset kipeytyvät nauramisesta. Harvinaista ja huikeeta!

Tässä kävi jälleen kuin usein Youtube-videoiden kanssa käy: kommenttien huumoriarvo ylittää teratonnilla itse videon vastaavan. Varsinkin silloin, kun videota ei katso eikä kuuntele.

Henri "poltan röökii 12 vuotiaana ja käytän huumeita 15 vuotiaana vittu mä olen kova jätkä" Vähäkainulle ei ole tainnut kokemusta karttua, vaikka virheistä oppii, lapset varttuu, kaikki kasvaa ja he olivat tulevaisuus.
Pääsi se niillä meriiteillä kuitenkin kepun kansanedustajaehdokkaaksi ja kaverikuvaan Ikea-Matin kanssa. Jari Tervon sanoin, ex-pääministeri esittelee nykyään itsensä karkkihyllyjen edessä seuraavasti: "Matti Vanhanen, PYL:listä." (Ja siteeratakseni palstan proosa-apostolia, Uleåborgiria, tässä vitsissä pitää tietää Koljatti-teos sekä se, että Vanhanen toimii nykyään Perheyritysten liiton puheenjohtajana.)
 
Viimeksi muokattu:

Jabbbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Ei helvetti... Aivan totaalinen repeäminen tälle Tuulille! Eihän nyt herramunjee tämä typykkä ole mitenkään edes vertailukelpoinen vaikkapa Robiniin nähden. Ollie-pojulla on oikeasti musiikillista lahjakkuutta ja ennenkaikkea ääntä, tällä Tuulilla ei ole yhtään mitään. Toki tuotakin saattaa joku digata, mutta ne taitavat olla lähinnä niitä kavereita, jotka kuuntelevat vaikka palosireeniä kyrpä tanassa kun sille piirretään hymynaamaa ja vedetään pakkelia päälle.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka ihminen on kehittänyt vaikka mitä lääkkeitä, tieteellisiä saavutuksia ja lentänyt kuuhunkin, niin jonottaminen on ylivoimaisen vaikeaa. Jonotusnumerot ovat hyvin lähellä ihmiskunnan nerokkainta ja tarpeellisinta keksintöä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös