Mille naurat juuri nyt?

  • 13 205 245
  • 50 364

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Hieman naurattaa miten jollekin oli kova pala että linkit erottuivat tekstistä ainoastaan alleviivauksen perusteella (Jos silloinkaan!!! KÄÄK!). Vinkuvonku. Hali ja pusi.
Enemmän kyllä hymyilyttää joidenkin harvojen ylitsepääsemätön viha netin käytettävyyden perusteiden kuntoon säätämistä kohtaan.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Enemmän kyllä hymyilyttää joidenkin harvojen ylitsepääsemätön viha netin käytettävyyden perusteiden kuntoon säätämistä kohtaan.

Minua taas hymyilyttää että linkkien värjääminen siniseksi, kuten joskus Internetin(kirjoitetaan muuten isolla) aikojen alussa, on käytettävyyden perusteiden kuntoon säätämistä.
Jatka vaan sillä Kuusnelkullasi pelaamista jos tahdot palata menneisyyteen.
Seuraavaksi toiveissa Times New Romanin saattaminen jatkoaika.comin oletusfontiksi? ;o)

Taidan itse siirtyä VIC-kakskybäsen ihmeelliseen maailmaan. Jos tulee vielä jotain mieleen niin laita yksityisviestiä. Ei täällä kaiken kansan nähtävillä kannata itseään nolata. Khihihi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minua taas hymyilyttää että linkkien värjääminen siniseksi, kuten joskus Internetin(kirjoitetaan muuten isolla) aikojen alussa, on käytettävyyden perusteiden kuntoon säätämistä.

Internetin alkuaikoina jotkut asiat olivat paremmin kuin nykyisin. Kehitys ei välttämättä mene aina joka asiassa oikeaan suuntaan.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Internetin(kirjoitetaan muuten isolla)

Voi muuten nykyisten oikeinkirjoitussäännösten mukaan kirjoittaa myös pienellä alkukirjaimella. Koska arkikielessä käytettiin usein pientä alkukirjainta, se hyväksyttiin lopulta myös oikeaksi kirjoitusmuodoksi maaliskussa 2007. Tai yhtä oikeaksi kuin isolla alkukirjaimella.

Minua vain naurattaa.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Internetin alkuaikoina jotkut asiat olivat paremmin kuin nykyisin. Kehitys ei välttämättä mene aina joka asiassa oikeaan suuntaan.

Tästä olen samaa mieltä. Ennen oli kaikki paremmin ja nykyään lähes kaikki on perseestä. Itse asiassa lähes koko Internet on perseestä.
Silti netin ihmeellisessä maailmassa itsekin pyörin, osin töidenkin takia.

Voi muuten nykyisten oikeinkirjoitussäännösten mukaan kirjoittaa myös pienellä alkukirjaimella. Koska arkikielessä käytettiin usein pientä alkukirjainta, se hyväksyttiin lopulta myös oikeaksi kirjoitusmuodoksi maaliskussa 2007. Tai yhtä oikeaksi kuin isolla alkukirjaimella.
Kiitos tiedosta. Joskus tästäkin vehkeestä on jotain sivistävää hyötyä.

Naurattaa nyt jo kaikki.
 

Ruutu8

Jäsen
Laatikkopää Jussi Saarinen äsken Urheiluruudussa. Kaverin habitus on vaan niin koominen, että ei voi olla hymyilemättä. Saarisen hiusmalli on taidetta, varmaan itse on myös samaa mieltä..

Mikä ihme siinä on, että herran pitää tunkea pärstänsä jokaiseen tekemäänsä juttuun?
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Mikä ihme siinä on, että herran pitää tunkea pärstänsä jokaiseen tekemäänsä juttuun?

Oiskohan ihan vain tarkoituksena nostaa itseään esille. Sporttilat, Mennanderit ja muut ovat tehneet tätä aikojen alusta asti ja veikkaisin sen olevan ihan tarkoituksenmukaista, että oma tunnettuus nousee. Tai näin veikkaisin.

Meinasin jo sanoa, että Saarisen kohdalla tuosta naaman näyttämisestä ei ainakaan mitään kovin positiivista mielleyhtymää synny mutta sitten mieleeni tuli Mennanderin ja Sporttilan naamat. Ei noikaan herrat kai MR. Finland-kisojen voitoista ole ikinä taistellut.

Sporden silmäpussien jälkeen ei naurata oikein mikään...
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Minua taas hymyilyttää että linkkien värjääminen siniseksi, kuten joskus Internetin(kirjoitetaan muuten isolla) aikojen alussa, on käytettävyyden perusteiden kuntoon säätämistä.
Olen ajanut linkkien värin muuttamista eri väriseksi leipätekstiin verrattuna. Jatkoajan ulkoasun huomioiden sininen väri on selkeästi paras vaihtoehto, sillä se seuraa sivuston visuaalista ilmettä ja samalla parantaa sivuston käytettävyyttä.

Loput viestistäsi pistän kategoriaan "säälittävää trollausta", joten siihen en vastaa millään tavalla.

Annan kuitenkin ilmaisen vinkin. Googlea käyttämällä saat useisiin selaimiin lisäohjelman, jonka avulla voit muuttaa jatkoaika.com:sta sekä vaikka kaikista muistakin käyttämistäsi saiteista linkit leipätekstin väriseksi. Annan myös siihen valmiin css -koodin, tämä toimii jatkoaika.com:n keskustelussa.

a {
color: #000 !important;
}

Ei kestä kiittää!
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Minä olen ainakin Murmelin lisäksi toivonut linkkejä siniseksi aikanaan. Luen paljon palstaa kännykällä, ja opera mobile ei ainakaan aiemmin näyttänyt noita alleviivauksia, joten linkkejä ei käytännössä nähnyt. Ja kyllä, nykyinen sininen on paljon parempi.

Vaikea uskoa että joitain se voi häiritä niin paljon, että siitä vieläkin jaksetaan kitistä, varsinkin kun asian saa kotikoneelle helposti korjattua. Kännykkään vähän huonommin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nuo siniset linkit ei välttämättä näytä kovin tyylikkäältä, jos sillä nyt edes mitään merkitystä on, mutta minun mielestäni nuo on ehdottomasti hyvä juttu koska nyt linkit pystyy huomaamaan yhdessä pikaisella silmäyksellä eikä niitä sekoita alleviivattuun tekstiin. Ihan sama onko ne sinisiä, violettejä, vihreitä, punaisia tai mitä tahansa mutta luettavuuden kannalta tärkeintä on että ovat eri värisiä kuin leipäteksti.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ensimmäinen suomalainen ns tyttöbändi ja nimi on Tavaramarkkinat. Rispectit. Jostain syystä tuli taas mieleen kesto hymyn aihe.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tuntuu omalle kohdalle osuvan aina nämä "oudot ja toista osapuolta nolostuttavat tilanteet".

Kävin tuossa parkkipaikalla hakemassa autosta erään kaavakkeen, istuin siinä autossa hetken aikaa. Avasin ikkunaa kun oli kuuma ja huomasin että lähellä olevassa autossa istui nainen. Hieman lihava (tärkeä pointti). Siinä sitten kun hän nousi autosta ylös niin ympärilleen katsottuaan päästi jyrisevän löysän pierun. Itse repesin täysin, siihen tyyliin että räkä lensi.

Nainen ei tainnut huomata minua ollenkaan ennen nauruani. Kävelin sen verran sivummalta autooni. Asuu vieläpä samassa pihassa ja oli kovin nolostuneen näköinen.

Tahaton komiikka parasta.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kävin tuossa parkkipaikalla hakemassa autosta erään kaavakkeen, istuin siinä autossa hetken aikaa. Avasin ikkunaa kun oli kuuma ja huomasin että lähellä olevassa autossa istui nainen. Hieman lihava (tärkeä pointti). Siinä sitten kun hän nousi autosta ylös niin ympärilleen katsottuaan päästi jyrisevän löysän pierun. Itse repesin täysin, siihen tyyliin että räkä lensi.

Kiihotuitko tästä ja ehdotit hänelle anaaliseksiä tekstiviestin välityksellä?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Voi mennä väsymyksen piikkiin, mutta tämä

Ja viidennessä finaalissa jatkoajalla laukoi tolppaan hienon vedon. Olisi voinut olla senkin pelin ratkaisija.

luonnehdinta syistä miksi Jani Tuppurainen on oikeutettu valinta MM-joukkueeseen hieman hymähdytti. Jumalautsi, passiin leimaa ja nopeasti. Hieman tuli sellainen only in Finland-fiilis, hyvässä mielessä. Noh, kunhan jaksaa painaa omaa kaistaansa nöyrästi, niin ehkä ne tolpat kilahtelevat vielä isommissakin peleissä.

Ja juu, ihan hyvä valinta oli.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
luonnehdinta syistä miksi Jani Tuppurainen on oikeutettu valinta MM-joukkueeseen hieman hymähdytti.

Ja juu, ihan hyvä valinta oli.

Ilmiselvä Immonen-Case vol 2. Vancouverissa Messias osui heti irti päästyään tolppaan vs USA, Tuppurainen teki sen jo SM-finaaleissa.

Ihan hyvä valinta, ei siinä mitään. Sellanen muutos, että monina aiempina vuosina on esiintynyt enempi kritiikkiä valinnoista. Nykyään vallitsee konsensus ja vain Valtra keulii, mikäli fanipoikien suosikkiin kohdistuu epäilyjä.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Kyllähän tässä naurattaa tai vähintää hymyilyttää kun lukee kommentteja Jalosen valinnoista näihin C-luokan((c) Esko ADHD Seppänen) kekkereihin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Se on useammallakin jatkoaikalaisella vapunvietto railakkaassa vaiheessa, siis viesteistä päätellen.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Naurattaa se nuori herrasmies joka Tikkurilan vappuyössä kaivoi tyynesti repustansa jakoavaimen ja lyödä mäjäytti sillä kookkaan näyteikkunan sirpaleiksi. Mitä lie murheita oli pojalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös