Entäs jos ne on vaan tarkoituksenmukaisia tyylikeinoja?Jokerit-osion Huhuketjussa on peräkkäin kaksi pieleen mennyttä lainausta (#1894 ja #1895). Luulisi, että edes jälkimmäinen olisi tajunnut aiemmasta, mutta ei.
Entäs jos ne on vaan tarkoituksenmukaisia tyylikeinoja?
Entäs jos ne on vaan tarkoituksenmukaisia tyylikeinoja?
Eihän henkilökohtaisesta kympeistä joudu alivoimalle, ainakaan tietääkseni.Kyllä noista voi joutua huonolla tsäkällä kahden miehen alivoimalle.
Eihän henkilökohtaisesta kympeistä joudu alivoimalle, ainakaan tietääkseni.
Enemmän kyllä hymyilyttää joidenkin harvojen ylitsepääsemätön viha netin käytettävyyden perusteiden kuntoon säätämistä kohtaan.Hieman naurattaa miten jollekin oli kova pala että linkit erottuivat tekstistä ainoastaan alleviivauksen perusteella (Jos silloinkaan!!! KÄÄK!). Vinkuvonku. Hali ja pusi.
Enemmän kyllä hymyilyttää joidenkin harvojen ylitsepääsemätön viha netin käytettävyyden perusteiden kuntoon säätämistä kohtaan.
Minua taas hymyilyttää että linkkien värjääminen siniseksi, kuten joskus Internetin(kirjoitetaan muuten isolla) aikojen alussa, on käytettävyyden perusteiden kuntoon säätämistä.
Internetin(kirjoitetaan muuten isolla)
Internetin alkuaikoina jotkut asiat olivat paremmin kuin nykyisin. Kehitys ei välttämättä mene aina joka asiassa oikeaan suuntaan.
Kiitos tiedosta. Joskus tästäkin vehkeestä on jotain sivistävää hyötyä.Voi muuten nykyisten oikeinkirjoitussäännösten mukaan kirjoittaa myös pienellä alkukirjaimella. Koska arkikielessä käytettiin usein pientä alkukirjainta, se hyväksyttiin lopulta myös oikeaksi kirjoitusmuodoksi maaliskussa 2007. Tai yhtä oikeaksi kuin isolla alkukirjaimella.
Mikä ihme siinä on, että herran pitää tunkea pärstänsä jokaiseen tekemäänsä juttuun?
Olen ajanut linkkien värin muuttamista eri väriseksi leipätekstiin verrattuna. Jatkoajan ulkoasun huomioiden sininen väri on selkeästi paras vaihtoehto, sillä se seuraa sivuston visuaalista ilmettä ja samalla parantaa sivuston käytettävyyttä.Minua taas hymyilyttää että linkkien värjääminen siniseksi, kuten joskus Internetin(kirjoitetaan muuten isolla) aikojen alussa, on käytettävyyden perusteiden kuntoon säätämistä.
Kävin tuossa parkkipaikalla hakemassa autosta erään kaavakkeen, istuin siinä autossa hetken aikaa. Avasin ikkunaa kun oli kuuma ja huomasin että lähellä olevassa autossa istui nainen. Hieman lihava (tärkeä pointti). Siinä sitten kun hän nousi autosta ylös niin ympärilleen katsottuaan päästi jyrisevän löysän pierun. Itse repesin täysin, siihen tyyliin että räkä lensi.
Ja viidennessä finaalissa jatkoajalla laukoi tolppaan hienon vedon. Olisi voinut olla senkin pelin ratkaisija.
Kiihotuitko tästä ja ehdotit hänelle anaaliseksiä tekstiviestin välityksellä?
luonnehdinta syistä miksi Jani Tuppurainen on oikeutettu valinta MM-joukkueeseen hieman hymähdytti.
Ja juu, ihan hyvä valinta oli.