Mille naurat juuri nyt?

  • 13 237 802
  • 50 414

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Näyttää aika luokattomalta lehdeltä tuo Keskisuomalainen. Tai en ole kyllä nähnyt minkään lehden vetävän noin paljon kotiinpäin, ainakaan ihan lähimuistissa ei ole esimerkkejä. Ihan oikeaan ketjuun tuli. Oli toimittaja päässyt oikein Ruudun pään sisään kertomaan miehen ajatuksia.
Niin, sellainen erohan tuossa on, että kaksi pelaajaa naljailevat toisilleen kuuman pelin jälkitunnelmissa, mutta toimittaja on räksytyksensä kirjoittanut journalistisen hyvän tavan mukaisesti, selvinpäin ja viileän objektiivisesti... :D
 

Snagari

Jäsen
Jokerit ovat selvästi voittaneet. Ilo irti.

Ei täällä nyt iloita Jokereiden voitosta, tai JYPin häviöstä. Toimittajalle ja tuolle jutulle ainakin itse nauran, ihan turhaa vetää hernettä nenään. Tuollaista settiä voisin itse kirjoittaa turhautuneena pelin jälkeen, mutta lehteen kirjoitettaessa voisi käyttää jonkinnäköistä itsehillintää.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Toimittajalle ja tuolle jutulle ainakin itse nauran, ihan turhaa vetää hernettä nenään. Tuollaista settiä voisin itse kirjoittaa turhautuneena pelin jälkeen, mutta lehteen kirjoitettaessa voisi käyttää jonkinnäköistä itsehillintää.

Näinpä, olkoon sitten nettiversio tai ei. Sen verran noita toimittajiakin on lähipiirissä, että tällaiset purkaukset aiheuttavat lähinnä myötähäpeää. Noh, oppia ikä kaikkia Tuomaallekin ja kuten hyvään lehtimiestapaan kuuluu, niin eiköhän Tumppi, Urheilulehden mukaan Suomen 12. paras lätkätoimittaja, ota mielellään vastaan rakentavaa kritiikkiä Keskisuomalaisen blogissaan.

Ystävällisin terveisin: "Lukion luokkakaveri on UL:n mukaan Suomen kolmanneksi lahjakkain tennisselostaja".

Linkit toimittajan kuvaan KS:n palstalla ja henkilön blogiin samalla sivustolla.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Kun minä olin nuori, piti tytöiltä raottaa pikkuhousuja että näki perseen. Nyt pitää raottaa persettä jos tahtoo nähdä pikkuhousut.

Tämä on loistava! Jos en olisi nuori, niin kirjoittaisin ketjuun, että

Kun minä olin nuori, niin vyötä käytettiin housuissa, jotta ne pysyvät jalassa. Nyt sitä käytetään mahalla, jotta housut putoavat helpommin.
 
Viimeksi muokattu:

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Edit. Pitääkö tänne lisätä aina viestin perään ironia/sarkasmi/vitsi/yms. -huomio että kaikki varmasti tajuavat mitä ajetaan takaa?

Tarvii, meidän molempien. En ajatellutkaan, että hampaat irvessä tuota heitit enkä vastaustanikaan tarkoittanut henkilökohtaisesti vaan suhteutettuna siihen, mitä tasoa nuo heitot ovat. Ilta-Lehdessä taisi olla Tuppuraisen vastaräpätys, joka jatkoi samaa tasoa. Tuosta ei puuttunut muuta kuin jomman kumman "äitis on", niin olisi ollut täydellistä. Opettelisivat edes vittuilemaan toisilleen kunnolla.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Tärkeät maalit ja hyvin marleaumaiset.

Olen kritisoinut Patrickia, koska nykyiset otteet ei todellakaan vastaa 7 miljoonaa/kausi -hintalappua. Veikkaan että puolinmillin Wingels tekisi Thorntonin rinnalla vähintään samanverran pointseja.

Tälle väitteelle, jonka mukaan Tommy Wingels tekisi saman verran pisteitä kuin Patrick Marleau, jos saisi pelata "Pattyn" paikalla Joe Thorntonin ketjussa.

E: Lainaus siis Sharks-ketjusta.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Jotenkin pisti tämä HardCoreHooliganin viikon vanha otteluraportti(vai -ennakko?) naurattamaan. Voisin tietysti linkittää viestin, koko tekstin lainaamisen sijasta, mutta mielestäni parempi näin että mahdollisimman moni voi omaksua äärilaidan ilman ylimääräisiä klikkauksia.

Olemme fiiliksissä ja kuin kopissa, joilloin luistimilla pöydälle ja ulosantia raivolla.

Tapetaan, vuodetetaan ja nussitaan perseeseen.

Koko äijä tärisee ja biittikin menee johonkin korvalehdelle.

Taustalla tarjontaan ja heitetäänkö verkkoja?

Niin paljon annettavaa ja Fronts vastaan Otters?

Omaksukaa äärilaita ja ajatelkaapa, jos McGuire sekä Nevins osuisi.

Onnellisten lähtötähtien alla ja toe-to-toe aina aamukoittoon.

Uskomatonta likoon heittämistä ja bongarin onnenpäivä.

Kaikki sateenkaaren värit ja jää verenpunainen.

Seuraavaksi HCH voisi koostaa tekstejään runokirjan kansien väliin. Minä ostaisin.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Uutisissa oli juttua tohtori Arajärven tuijotusvideosta. Repesin kyllä spontaanisti, harvoin näin käy uutisten takia. Näytti siltä kuin Rönkäkin olisi joutunut vähän imemään sitä hymyä, mutta hyvin suoriutui. Minä en olisi noista nauramatta kameralle jutellut.
 
Jatkoajan punikeille Tarja Halonen ketjussa. Hirveä itku punamummon arvostelusta, mutta kukaan ei tuo esille mitään hänen saavutuksiaan.
 

Masentaja

Jäsen
Jatkoajan punikeille Tarja Halonen ketjussa. Hirveä itku punamummon arvostelusta, mutta kukaan ei tuo esille mitään hänen saavutuksiaan.

Niin. Tarja Halosen saavutukset politiikassa-kirja on tasan yhtä paksu kuin Ruotsin sotasaavutukset 1900-2012.
 
K

kiwipilot

Jatkoajan punikeille Tarja Halonen ketjussa. Hirveä itku punamummon arvostelusta, mutta kukaan ei tuo esille mitään hänen saavutuksiaan.

Hetkinen! Nimimerkki "Noitarumpu" kyllä kertoi, kuinka ansiokkaasti Halonen on onnistunut pitämään Suomen rauhan polulla, irti sodista ja konflikteista. Nih.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Radio Suomen toimittajalle nyt. Haastattelee jonkun au paireja välittävän yhdistyksen mimmiä. Toimittaja lausuu "o päär" ja yhdistyksen mimmi "aupair". Kuulostaa hullulta kun toinen puhuu o pääristä ja toinen au pairista.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Radio Suomen toimittajalle nyt. Haastattelee jonkun au paireja välittävän yhdistyksen mimmiä. Toimittaja lausuu "o päär" ja yhdistyksen mimmi "aupair". Kuulostaa hullulta kun toinen puhuu o pääristä ja toinen au pairista.

Outi Pukkila vai Olli Ihamäki?
 

Kynäilijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Iltalehden logiikalle laittaa Jussi Pesosen loukkaantumisuutiseen Janne Pesonen makaamaan jään pintaan maajoukkuepaita päällä. Hämmentävintä on, että kuvatekstissä on nimenomaan maininta Janne Pesosesta eikä Jussi Pesosesta kuten voisi mokan olettaa menevän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös