Mille naurat juuri nyt?

  • 13 266 710
  • 50 459

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Evilin elinkeinoa vitsimaakarina on nyt uhattu todella härskillä tavalla. Jarlalle voisi saman tien lähettää sellaisen 200 kiloeuron suuruisen laskun törkeästä kopioinnista ja materiaalin laittomasta jakamisesta kaiken kansan nähtäväksi. Kertakaikkisen törkeää toimintaa.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Evilin elinkeinoa vitsimaakarina on nyt uhattu todella härskillä tavalla. Jarlalle voisi saman tien lähettää sellaisen 200 kiloeuron suuruisen laskun törkeästä kopioinnista ja materiaalin laittomasta jakamisesta kaiken kansan nähtäväksi. Kertakaikkisen törkeää toimintaa.

Ellei Evil sitten ole tuo Harala, jonka lähettämään ideaan juttu ilmeisesti perustuu.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kari Suomalainen teki aikanaan saman genren vitsin n. 40 vuotta sitten, kun käytiin jälleen kerran suurta kuntakeskustelua ja köyhien kuntien tilannetta luvattiin kohentaa. Karin pilapiirroksessa stadilainen "köyhä kunti" istuu sossun tädin luona ja haluaa luvatun kohennuksen elämäänsä ja mieluiten käteisenä, jos en väärin muista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mutta hienoa että ruokitte tämän heikon itsetunnon omaavaaa kaikkitietäjää vielä lisää.
Kiitos kauniista sanoistasi, minäkin tykkään sinusta.

Itsetunnosta tosin sen verran, että se on minulla kuitenkin niin hyvä ettei minun tarvitse järjestelmällisesti vittuilla kenellekään keskustelupalstoilla heti kun pieninkin aihe ilmenee.

Kari Suomalainen teki aikanaan saman genren vitsin n. 40 vuotta sitten, kun käytiin jälleen kerran suurta kuntakeskustelua ja köyhien kuntien tilannetta luvattiin kohentaa. Karin pilapiirroksessa stadilainen "köyhä kunti" istuu sossun tädin luona ja haluaa luvatun kohennuksen elämäänsä ja mieluiten käteisenä, jos en väärin muista.
Anttilan kassalla niissä palikoissa, joita saapi laittaa eri asiakkaitten ostosten väliin, lukee Nästa kund. Mietin aina, mistä ne tietää että olen nasta kundi.

Evilin elinkeinoa vitsimaakarina on nyt uhattu todella härskillä tavalla.
Latiakaan en ole yhdelläkään vitsillä tienannut. Pillua ja viinaa on tosin seuramiesominaisuuksia käyttäen joskus lohjennut.


Ellei Evil sitten ole tuo Harala, jonka lähettämään ideaan juttu ilmeisesti perustuu.
En ole. Joku teistä muista?
 
Viimeksi muokattu:

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
tunnekuohussa kirjoitettu urpo-sanan käyttö toi kuukauden kirjoituskiellon. Enpä tarkoittanut että kyseinen kirjottaja olisi elämässään täydellinen urpo vaan analysoidessaan pelitilannetta... naurattaa tuo kuukauden kakku
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kiitos kauniista sanoistasi, minäkin tykkään sinusta.

Itsetunnosta tosin sen verran, että se on minulla kuitenkin niin hyvä ettei minun tarvitse järjestelmällisesti vittuilla kenellekään keskustelupalstoilla heti kun pieninkin aihe ilmenee.

Pus pus

Minulla on kyllä ihan perkeleen heikko itsetunto. Alistava vaimo jatkaa sitä tuhoa, minkä vanhempani aloittivat. Puhevikakin nuorena aiheutti jonkinlaista henkistä persraiskausta.

Taidan mennä psykiatrille.
 

Zago

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Teksti-tv:n otsikolle Nokia irtisanoo lähes tuhat Salosta.

Asiahan on mitä vakavin, mutta onneksi potkuilta ovat sentään turvassa kaikki ne, joiden sukunimi ei ole Salonen.

Fingerpori - HS.fi

14 päivää siihen meni. Nyt nouseekin enää kysymys, että onko Evil Jarla?
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt täytyy pitää kieli keskellä suuta, mutta eikös kissa yleensä vie kielen? Ja syö vielä kesävoin siinä samalla? Oon aina miettinyt että mitä helvettiä on kesävoi, onko sitten olemassa talvivoitakin tai syksymargariinia tai helvetti helluntaijugurttia, mutta ehkä kesävoi onkin synonyymi kielelle?

Nyt lähti ajatus juoksemaan ihan kieli vyön alla.
 

d2uce

Jäsen
Nyt täytyy pitää kieli keskellä suuta, mutta eikös kissa yleensä vie kielen? Ja syö vielä kesävoin siinä samalla? Oon aina miettinyt että mitä helvettiä on kesävoi, onko sitten olemassa talvivoitakin tai syksymargariinia tai helvetti helluntaijugurttia, mutta ehkä kesävoi onkin synonyymi kielelle?

Nyt lähti ajatus juoksemaan ihan kieli vyön alla.

Kesävoin söi Ken, ei kissa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nyt täytyy pitää kieli keskellä suuta, mutta eikös kissa yleensä vie kielen? Ja syö vielä kesävoin siinä samalla? Oon aina miettinyt että mitä helvettiä on kesävoi, onko sitten olemassa talvivoitakin tai syksymargariinia tai helvetti helluntaijugurttia, mutta ehkä kesävoi onkin synonyymi kielelle?

Nyt lähti ajatus juoksemaan ihan kieli vyön alla.

Kesävoi on viritettyä voita, jonka tekemisen yhteydessä kerma hapatetaan viilillä tai piimällä.

Kissa vei kielen -sanonta voi olla peräisin siitä, että kieliä on kouriintuntuvasti syötetty kissoille muinaisessa Lähi-idässä. Sanonta on myös indoeurooppalaisissa kielissä. Suomessa sanonta on luultavasti saanut lisäpontta alkusointunsa vuoksi: ki-ki.

Kieli vyön alla juohtuu siitä, että läähättäjällä kieli roikkuu kuten koiralla. Sanonnassa on ylilyönti, eihän ihmisen kieli monastikaan yllä vyön alle, ellei kieli ole erityisen alhaalla päässä tai vyö erityisen ylhäällä.

Juosta kieli siveysvyön alla olisikin järkeenkäyvempi, eikä siinä olisi lainkaan mukahassuttelunäkökulmaa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Nyt täytyy pitää kieli keskellä suuta, mutta eikös kissa yleensä vie kielen? Ja syö vielä kesävoin siinä samalla? Oon aina miettinyt että mitä helvettiä on kesävoi, onko sitten olemassa talvivoitakin tai syksymargariinia tai helvetti helluntaijugurttia, mutta ehkä kesävoi onkin synonyymi kielelle?

Nyt lähti ajatus juoksemaan ihan kieli vyön alla.

Kun kysytään, että mites munavoi, kun tarjotaan karjalanpiirakkaa, niin pitää vastata mahdollisimman möreällä äänellä, kuten Aake Kallialla Pulttiboiseissa, että "ihan hyvin, kiitos kysymästä.".
http://www.youtube.com/watch?v=rjgrx7UlCLQ
Oletteko syönyt hilloa ja entä pannukakkua. "No, sitä en oo pannu."
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
tunnekuohussa kirjoitettu urpo-sanan käyttö toi kuukauden kirjoituskiellon. Enpä tarkoittanut että kyseinen kirjottaja olisi elämässään täydellinen urpo vaan analysoidessaan pelitilannetta... naurattaa tuo kuukauden kakku
Joillekin Urpoksi haukkuminen* on vain se viimeinen tippa ennen kuin läikkyy yli.
Todennäköisesti sinulle on käynyt juuri näin ja saat kiittää onneasi, että sait vain kuukauden kirjoituskiellon.

*Linkki vie Youtuben videopalvelun videoon, jonka on tehnyt suomalainen sketsisarja Biisonimafia.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
mutta eikös kissa yleensä vie kielen?

Tämä on ihan täyttä kusetusta ja ilmeisesti jotain kissojenvastaista propagandaa. Vai oletteko ikinä nähnyt kissaa kuljettelemassa kieltä, eli leikkisästi sanottuna "kieli vyön alla"? Minä en ole ja sen takia en usko tuohon! Vai jemmaako ne kissat ne kielet kenties jonnekin? Onko joku joskus törmännyt kissojen kielivarastoon?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös