Mille naurat juuri nyt?

  • 13 266 224
  • 50 456

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Kielitoimistoon kun otin yhteyttä asian tiimoilta, niin totesivat vain, että kyseessä on lähinnä urbaani leganda, toisin kuin täysin unohduksiin jäänyt sanonta "veikö koira possunkorvan?"
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Tämä on ihan täyttä kusetusta ja ilmeisesti jotain kissojenvastaista propagandaa. Vai oletteko ikinä nähnyt kissaa kuljettelemassa kieltä, eli leikkisästi sanottuna "kieli vyön alla"? Minä en ole ja sen takia en usko tuohon! Vai jemmaako ne kissat ne kielet kenties jonnekin? Onko joku joskus törmännyt kissojen kielivarastoon?
Kissoihin liittyvät sanonnat ovat kyllä perseestä. Usein kuulee sanottavan, että motivaatio on kateissa, mutta minun otantaani osuneet kissat ovat kaikki ihan saatanan fleguja vailla motivaatiota yhtään mihinkään. Taidan kirjoittaa vihaisen mielipidekirjoituksen paikallislehteen.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Esko Seppäsen Twitteristä poimittua:

"Mikäli Muller ei tule puoliajalla kentälle, alan lapioida maasta lunta katolle ja menen alas odottamaan, että putoaa niskaan"

Heh. Hieno mies.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Esko Seppäsen Twitteristä poimittua:

"Mikäli Muller ei tule puoliajalla kentälle, alan lapioida maasta lunta katolle ja menen alas odottamaan, että putoaa niskaan"

Heh. Hieno mies.

Toivottavasti Basel tekis pari maalia loppuun, ilman että tulee overi, niin tulis lisää itkua. Tulee aina välillä luettua tota Seppäsen twitteriä kun on hyvin esillä urheilulehden sivuilla.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Esko Seppäsen Twitteristä poimittua:

"Mikäli Muller ei tule puoliajalla kentälle, alan lapioida maasta lunta katolle ja menen alas odottamaan, että putoaa niskaan"

Heh. Hieno mies.
No, puoliaika se on toinenkin puoliaika eli ei tarvitse tämän entisen nuorten maajoukkuemiehen lähteä lapiolla lunta katolle nakkelemaan nyt kun Müller asteli kentälle.
 

Ralph

Jäsen
Eksyin Rauman Lukkoa koskevaan ensi kauden keskusteluun ja sain mukava mukavat naurut erään yhden kirjoittajan fantasioista. Ilmoitti, että Lukon ensi kauden 1-4 -ketjujen oikeat laidat ovat Tukonen, Pesonen, Nurmi ja Elo. Sitten sanoo, että Lukko tarvitsee kilpailijan 2-4 -ketjuihin ja heittää seuraavia nimiä kehiin; Tomas Zaborsky, Juuso Puustinen, Ryan Keller ja Tuomas Kiiskinen. Kas kun ei Corey Perry tule Lukkoon kilpailemaan Eero Elon kanssa nelosketjun roolista.

Joku roti nyt sentään.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Esko Seppäsen Twitteristä poimittua:

"Mikäli Muller ei tule puoliajalla kentälle, alan lapioida maasta lunta katolle ja menen alas odottamaan, että putoaa niskaan"

Heh. Hieno mies.
Täysin mielipuolinen esitys Müllerilta muuten tänään. Saksalaissika.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Naureskelen ihmisten vastauksille ketjussa Kun minä olin nuori niin...

Pari makupalaa:

Silloin kun minä olin oli nuori, niin pilluissa oli karvoja. Ja televisiosta tuli kunnon poliisisarjoja ja tietysti Dallas.

Kun minä olin nuori, piti tytöiltä raottaa pikkuhousuja että näki perseen. Nyt pitää raottaa persettä jos tahtoo nähdä pikkuhousut.

Parhautta! :)
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Ahhahhahahahah, vitun ES:D

Ensin...
Tämän diilin myötä SM-liiga muuttui ihan oikeasti. Joskaan ei historiallisesti.

Sitten...
SM-liiga julkaisee Ruotsin vastasyntyneelle kruununprinsessalle oman Angry Birds -vaatemallistonsa.

Lopuksi....
Kun smliiga päätti tiedottaa historiallisesta muutoksesta, pitänee meikänkin kirjoittaa hyperhistoriallinen ESkolumni.


Jotta ei mene toistoksi, en kirjoita tähän ketjuun enää ikinä mitään ES:ään liittyvää, ellei kyse ole sitten eeässästä ja sitä 10 putelia päivässä tyhjentävistä jonneista. ...Tai hyperhistoriallisesta ESkolumnista.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olipa taas arkipäivän typeryyttä Forumin katutason Mäkissä.

Isä ja varmaankin alle kouluikäinen poika etsivät istumapaikkaa. Yläkerta on aivan piukassa ja poika tsekkailee alakertaan vieviä rappusia. Isä hokee, ettei sinne voi mennä koska se on suljettu. "Alakerta suljettu"-kyltti roikkuu käyttämättömänä siellä sivulla ja joo näkyyhän se teksti, mutta kuka uuno ei tajua ettei sitä ole vedetty siihen portaiden eteen? Pikkujätkä sanoo että eihän se ole suljettu ja menee portaita pitkin ja sanoo isälleen että tuollahan on ihmisiä. Isä vaan tarjotin kädessään hokee, että se on suljettu usko nyt. Siinä sitten ihmettelivät ruuhkaista yläkertaa ympärilleen katsellen. Toivottavasti pikkukundi ei saa liikaa älynlahjoja ja vaikutteita isältään. Ei mikään järjen jättiläinen.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Eräs somppu-tuttavani sanoi minua rasistiksi, kun en lainannut sille femmaa. Mutta olisin kuulemma lainannut femman jollekkin valkolaiselle. Heh, kaikkea sitä...
 

Ralph

Jäsen
Eräs somppu-tuttavani sanoi minua rasistiksi, kun en lainannut sille femmaa. Mutta olisin kuulemma lainannut femman jollekkin valkolaiselle. Heh, kaikkea sitä...

Käskitkö mennä varastamaan rahansa muualta? Nigga stolen my femma.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
-Hei, paljon päätty? Me voitettiin! Teillä ei kasetti kestänyt, 36-vuotias aikuinen mies räpätti.

Ruutu ilkkui aivotärähdyksen saaneelle - Kiekko - Keskisuomalainen
Linkki Keskisuomalaisen artikkeliin. Ruudun taklaus ei ollut mitenkään hieno asia, eikä Pesosenkaan. Tuo kyseinen sitaatti vaan pisti nauramaan.
Ähäkutti.

Edit. Pitääkö tänne lisätä aina viestin perään ironia/sarkasmi/vitsi/yms. -huomio että kaikki varmasti tajuavat mitä ajetaan takaa?
 
Viimeksi muokattu:

Snagari

Jäsen
Näyttää aika luokattomalta lehdeltä tuo Keskisuomalainen. Tai en ole kyllä nähnyt minkään lehden vetävän noin paljon kotiinpäin, ainakaan ihan lähimuistissa ei ole esimerkkejä. Ihan oikeaan ketjuun tuli. Oli toimittaja päässyt oikein Ruudun pään sisään kertomaan miehen ajatuksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös