Mille naurat juuri nyt?

  • 13 238 732
  • 50 414

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Seuraavaksi nauran Dekolle, joka lainaa omia viestejään vuoden alusta, kun on sen verran kova kiima kirjoittaa heti kirjoituskiellon päätyttyä. Ehkä siinä on pieni osa myös itsensä jalustalle nostamista. Voin kuvitella kaverin 20 sekunnin välein kokeilleen, että milloin se kirjoittaminen on taas sallittua.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Nauran Lindexin rajat rikkovalle mainokselle @ Iltalehti.fi

"Ota kolme, maksa kaksi."

Onkohan siellä markkinointiosastolla itse Timpe Salonen töissä?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tuntuu hiukan ilkeältä linkitellä tällaista, kun niin humaani persoona olen, mutta pakko myöntää, että hiukan hupaisa oli tämä Maria shown pätkä, jonka Facebookista bongasin. Kyseessä on natsi-anarkisti Markon haastattelu, jota Pekka Sauri kommentoi sen minkä pokan pitämiseltään kykenee.

"Marko on lahjakas nuori mies."

Kaverin nimi on "Eric Manson". Ihailee kouluampujia. "Eric" lienee jonkinlainen allegoria Pekka-Eric Auvisesta ja "Manson" taas implikoi Charles Mansonia. Toivottavasti Marko ei päädy otsikoihin kuten esikuvansa. Sitten ei naurata ketään.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Juopunut kuski kolaroi kuorma-autonsa tuleen Vantaalla | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Pari huvittavaa kohtaa uutisessa.

Kukaan ei loukkaantunut, mutta paikalle saapunut sivullinen kertoi poliisille, että oli pidätellyt odotellessaan kuorma-auton kuljettajaa.


Tuosta saa sen kuvan että sivullisella oli kova vessahätä mutta oli joutunut pidättelemään odotellessaan kuorma-auton kuljettajaa.

Juuri ennen törmäystä hän sanoi huomanneensa, että tien reunakaide oli tullut häntä vastaan.


Olikohan reunakaidekin kännissä vai miksi tuolla tavalla teki?
 

M10

Jäsen
"Eric" lienee jonkinlainen allegoria Pekka-Eric Auvisesta ja "Manson" taas implikoi Charles Mansonia.

Jos tuo etunimi jotain implikoi, niin todennäköisimmin sitten Eric Harrisia, joka oli Columbinen kouluammunan toinen osapuoli. Harris oli tiettäväsi Auvisen jonkinlainen esikuva enkä ihmettele, jos olisi tämän Mansoninkin.
 

nipsu11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tämä ei ehkä avaudu kaikille, itsehän repesin :D

http://ebin.fi/simple_door.jpg
(linkissä kuva koevastaukseen)

Ensin mietin, että mitäs helvettiä tämä nyt on ja suljin jo tuon linkin, mutta sen jälkeen päätin katsastaa uudestaan, huomasin ristikon ja rupesin nauramaan. Ei tainnut opettaja olla MC-ihmisiä?

Saakeli, ku tunne itseni tyhmäks, mut avatkaas nyt joku mulleki oikee rautalangasta vääntäen tää vitsi...
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Deko on kirjoittanut jo 14 viestiä kirjoituskieltonsa jälkeen. Viestitahti olikin pudonnut häkellyttävästi jo alle 9viestiä/päivä-tahtiin.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saakeli, ku tunne itseni tyhmäks, mut avatkaas nyt joku mulleki oikee rautalangasta vääntäen tää vitsi...
Noh kuten alkuperäisessä viestissä jo mainittiin, ei varmasti avaudu kaikille eli tässä tapauksessa ihmisille jotka eivät koskaan ole Minecraftia pelanneet. Pelissä siis voi rakentaa vähän kaikenlaista asettelemalla eri rakennuspalikoita sopivin tavoin tuollaiseen 3x3-ruudukkoon. Kokeen bonustehtävä kuvassa on kuvailla prosessia oven kyhäämiseksi, ja tämä sankari on kopioinut tuon Minecraft-taulukon ja laittanut puupalikat muotoon, jolla pelissä pystyy oven tekemään. :)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hirveää itkupotkua tuo banniketju. Mitä läksivät, ei kai se enää vikisemällä parane.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kunnallispoliitikko Seppo Kanervan puheelle siitä miten pyöräilijät pilaavat ja vaarantavat liikenteen: http://www.youtube.com/watch?v=qnnP-WV8Tg0

"Pyöräilyt ei maksa mitään, ne pummaavat autoilijan maksamilla kaduilla."
"Pyöräily aiheuttaa kaasuja"
"Tällainen vaihdepyörä saattaa painaa 40-50 km/h suoraa melkein ihmisjoukkoon pahimmillaan"

jne. Menisi myös Junttimaisinta mitä tiedän ketjuun.
 
Viimeksi muokattu:

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Naurattaa omat unet. Näin pari yötä sitten unta, että olin venäjällä tekemässä Jarkko Ruudusta juttua. Jarkko suuttui minulle jostain ja kun olin lähtenyt tilanteesta pois, niin se virtsasi mun päälle. Go Jakke! Heh.

Lisäksi naurattaa tämän päivän Fingerpori. Parhautta.
 

Lohipoika

Jäsen
Feissarimokia tulee joskus katsottua, mutta tämä "Kolikon kaksi puolta" -juttu kyllä räjäytti pankin.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Hirveää itkupotkua tuo banniketju. Mitä läksivät, ei kai se enää vikisemällä parane.

Älä perkele? Kuinka moni on todella itkenyt ja potkinut? Tai tehnyt molempia yhtä aikaa? Sinäkö muuten määrittelet sen ns. delmontemiehenä, että mistä tänne saa kirjoittaa?

Väärin "itketty ja potkittu".
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Älä perkele? Kuinka moni on todella itkenyt ja potkinut? Tai tehnyt molempia yhtä aikaa? Sinäkö muuten määrittelet sen ns. delmontemiehenä, että mistä tänne saa kirjoittaa?

Väärin "itketty ja potkittu".

Kyllähän tuolla vähän katkerahko tunnelma on ollut aistittavissa. Itsellenikin tuli tunne, että nyt lähti kortti 1km/h ylinopeudesta. Ei silti, oikein sammutettu mielestäni. Dynamiittia nuotioon, loppuu se kyteminen. Uleåborgirin SMASH Asem vertaus oli myös aika osuva.

Hirveää itkupotkua tuo banniketju. Mitä läksivät, ei kai se enää vikisemällä parane.

Niin, mitäs läksivät.

Eiköhän tuossa ollut varmaan puolet semmoisia jotka eivät tiennet mihin läksivät. Jahas, mikä väkijoukko tuolla? Ylitänpä kadun ja menen katsomaan. Onpa paljon poliiseja. Käsiraudat. Putka.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Hirveää itkupotkua tuo banniketju. Mitä läksivät, ei kai se enää vikisemällä parane.

Saattaisipa se sinuakin jurppia, jos lentäisit kuukaudeksi pihalle vaikka et ole rikkonut yhtään keskustelupalstan sääntöä. Minua ainakin jurppisi.

Nyt naurattaa jonkin verran se, miten modet ovat reagoineet Käyttäjänimettömän esittämään hankalahkoon kysymykseen. Naurattaa, muttei yllätä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Älä perkele? Kuinka moni on todella itkenyt ja potkinut? Tai tehnyt molempia yhtä aikaa? Sinäkö muuten määrittelet sen ns. delmontemiehenä, että mistä tänne saa kirjoittaa?

Väärin "itketty ja potkittu".
No älä nyt täällä ala. Enpä tiedä, mikä on delmontemies, mutta mua nyt vain huvitti muutama viesti tuossa ketjussa, kun pikaisesti sitä selailin, ei sen kummempaa. Sinäkö määrittelet sen, mistä minä saan huvittua? Jos taas vihjailit mode-statuksella, niin lepikko pölisee.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Saattaisipa se sinuakin jurppia, jos lentäisit kuukaudeksi pihalle vaikka et ole rikkonut yhtään keskustelupalstan sääntöä. Minua ainakin jurppisi.
Ehkä, tai sitten vain ei jaksaisi kiinnostaa. Joillakin on vain havaittavissa sitä ikiaikaista suomalaiskansallista raivoa tuon takia, että pisti huvittamaan. Anteeksi kaikille. En enää huvitu.

Nyt naurattaa jonkin verran se, miten modet ovat reagoineet Käyttäjänimettömän esittämään hankalahkoon kysymykseen. Naurattaa, muttei yllätä.
Toisaalta ko. kaveri näsäviisastelee aiheesta kuin aiheesta, joten en välttämättä ihmettele, ettei hänen juttuihinsa aina jakseta reagoida, vaikka ehkä tässä minulle tuntemattomassa tapauksessa voisi syytä siihen ollakin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tuo on kyllä keskimääräistä huomattavasti suurempi aukko yleissivistyksessä.
Jäljitin juttua Googlella, ja ilmeisesti kyseessä on joku kasarimainos. Minä olen 70-luvun viimeisiä tuotoksia, joten ei nyt ihan natsaa muistikuviin tai nuoruuden nostalgioihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös