Hirveää itkupotkua tuo banniketju. Mitä läksivät, ei kai se enää vikisemällä parane.
Olin päättänyt etten avaudu tästä asiasta, mutta kun esimerkiksi sinä, sampio, laitat kaikki bannit samaan kategoriaan ja naureskelet, niin huomaan että et ole käynyt läpi jokaista bannia saaneen viestejä kyseisenä päivänä. Kannattaisi perehtyä ennenkuin sanoo "mitä läksivät".
Itse kirjoitin kaksi viestiä tähän ketjuun sunnuntaiaamuna,
ennenkuin modet kertoi että "leikki saa loppua":
Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Mille naurat juuri nyt?
Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Mille naurat juuri nyt?
Sattumalta olin hereillä aikaisin sunnuntaiaamuna ja luin modeketjusta mistä on kyse. Tottakai naurahdin "mokalle", niinkuin kaikki muutkin. Jopa modet myönsivät että nauroivat kyseiselle modelle ja antaneet kuittia hänelle. No, me tavalliset kuolevaiset saatin kuukauden bannin siitä syystä että me naurettiin. Muut ei.
Asia erikseen ne jotka jakoivat (ja kyselivät) screenshottia modesetien varoituksen jälkeen, sen laitan jo tyhmyyden piikkiin.
Kysyn sinulta sampio:
Onko nuo minun kaksi viestiä millään tavalla paljastavia, tai edes vihjailevia? Onko ne kuukauden mittaisen pannan arvoisia sinun mielestä? Minun mielestä ei.
Minä arvostan tämän palstan moderointia noin yleensä, mutta tuossa episodissa ei käyty läpi mitä kuka teki, vaan moukaroitiin lapiolla kaikki nimimerkit määrätystä kellonajasta eteenpäin koirankoppiin kirjoituksesta riippumatta.
No, minun elämä ei kaadu tähän, en ole koko keväänä/kesänä/syksynä kirjoittanut montaakaan viestiä.
No hard feelings, minun puolestani, mutta olen edelleen sitä mieltä että itkupotkuraivarit tuli modeilta, kun bannasivat määrättyjä palstalaisia "ilman oikeudenkäyntiä".