Saunalahti/Elisa. Joskus elokuun alussa tilasin netin kautta uuden puhelimen Saunalahdelta. No joskus viime viikolla tajusin etteihän sitä oo vieläkään tullu ja menin Saunalahden sivuilta tarkasteleen asia. Se oli lähetetty johonkin vanhaan osoitteeseen jossa oli aikansa seissyt ja pistetty paluupostiin. Mulle ei siis tullu mitään saapumisilmoitusta tekstiviestillä, sähköpostilla tai muullakaan tavalla. Ja Saunalahdella kyllä oli mun nykyinen osoite tiedossa hyvissä ajoin ennen kuin tuon puhelimen tilasin.
No ei siinä mitään. Tänään menin suosiolla Elisan liikkeeseen kyselemään josko sitä kautta sais sen luurin samantien kouraan. Myyjän vastaus oli: "jos vaan sitä mallia on tuol varastossa niin onnistuu kyllä". Puhelin löyty ja myyjä näppäili siinä koneella jonkun 10minsaa jonka jälkeen totesi ettei tää nyt onnistukaan syystä X ja me joudutaan postittamaan tämä puhelin sulle ens viikon alusta. En nyt syytä muista, mutta varmaan jotain tosi tärkeää koska lähettävät sen puhelimen mulle sit postin välityksellä tänne 7km:n päähän liikkeestä.
Niin ja tottakai vielä ennen minua siinä liikkeessä oli joku mummo joka valitti miten tämäkin puhelin tärisee niin kamalasti, varmaan räjähtää kohta! Kenellä on vastuu, että tälläsiä puhelimia annetaan ihmisille?