Elämysmatkailijoiden Viki ja Reiska toiminta huvittaa kyllä suurenmoisella tavalla! Aivan huikeita jätkiä, ihan jumalattoman hyvä meininki. Pääsispä joskus noiden kanssa jonnekin matkalle tai edes Helsinki-Vantaalle nauttimaan virvokkeita.
Ei saatana! Noistahan pitäisi tehdä ihan oma TV-sarja!
Pariskunta yrittää innokkaasti saada jälkeläisiä aikaiseksi.Ai saatana että Saanan ja Jussin (Parviainen) parisuhde tuo aina iloa päivään.
Netti-tv | Iltalehti.fi
Pariskunta yrittää innokkaasti saada jälkeläisiä aikaiseksi.
Kokeilisivat nussia, siten niitä saa.
Minäkin olen ruma mutta mulla kyllä seisoo. Kondomiakin käytän aina, paitsi naidessa ja kustessa kun se on silloin tiellä.Parviainen on niin ruma, ettei sillä varmasti seiso.
Minäkin olen ruma mutta mulla kyllä seisoo. Kondomiakin käytän aina, paitsi naidessa ja kustessa kun se on silloin tiellä.
Et varmasti niin ruma kuin Parviainen.
Meidän jääkiekosta on tullut voittavaa jääkiekkoa; se luo tarpeeksi tilanteita, mutta meiltä puuttuu vähän vielä asioita, joita me halutaan tulevaisuudessa siinä nähdä.
Paskat tuuletuksesta, tuohan oli päivänselvä kamppi. Uudet jaot!Tuomas Santavuoren tuuletukselle viime lauantain Ässät-HPK -pelissä. Tässä linkki Nelosen sivuille, löytyy videon kohdasta 1:09.
Tälle Slovakian liigassa tehdylle rankkarimaalille (youtube) . Siinä on viritetty luovuus äärimmilleen.
Perussuomalaisia valvontaoperaatiossa yöllä eduskunnassa | Talous ja politiikka | YLE Uutiset | yle.fiPerussuomalaisia valvontaoperaatiossa yöllä eduskunnassa
julkaistu tänään klo 16:52, päivitetty tänään klo 18:18
Muutama perussuomalaisten kansanedustaja jonotti ja valvoi eduskunnan käytävällä koko maanantain ja tiistain välisen yön. Miesten urakan tarkoituksena oli taata puolueelle ensimmäiset puheenvuorot tiistaina käydyssä Euroopan talouskriisiä koskeneessa keskustelussa.
Sitkein sissi saapui jonottamaan jo hyvissä ajoin maanantai-illan puolella, operaation viimeinen edustaja varhain tiistaiaamuna. Puheenvuoropyyntöjä alettiin kirjata tiistaina kello 11, joten ensimmäisenä jonoon tulleelle Kaj Turuselle jonotusaikaa kertyi yli puoli vuorokautta.
Myös kaksikko Teuvo Hakkarainen ja Juho Eerola ehti jonoon ennen puoltayötä. Nelikon viimeinen, Ari Jalonen, ryntäsi paikalle aamuseitsemältä. Edustajat valvoivat yön käytävällä, koska eivät hoksanneet, että vieressä olisi ollut myös odotushuone sohvineen.
Onnistunut tiedoston nimi kylläEi sillä että se tälläkään kaudella pitkään tällaisena pysyisi, mutta pienistä asioista on pakko repiä naurua. Ei tätä muuten kestä.