Mille naurat juuri nyt?

  • 13 275 726
  • 50 470

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
MTV3:n testikanavan etusivun kolme tärkeää poliittista uutista juuri nyt:

Soini valmis presidenttiehdokkaaksi 109
Putin pyrkii taas presidentiksi 135
Mäntylä jättää politiikan 121
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Parviainen on niin ruma, ettei sillä varmasti seiso.
Minäkin olen ruma mutta mulla kyllä seisoo. Kondomiakin käytän aina, paitsi naidessa ja kustessa kun se on silloin tiellä.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Minäkin olen ruma mutta mulla kyllä seisoo. Kondomiakin käytän aina, paitsi naidessa ja kustessa kun se on silloin tiellä.

Et varmasti niin ruma kuin Parviainen. On nimittäin tosi rujo näky se ukko Saanan rinnalla. Naurattaa vieläkin. Sillä kuontalolla iskisi impotenssi, kun peiliin sattuisi vilkaisemaan.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Vähän kyllä hymyilytti Jyrki Ahon pelin jälkeiset kommentit. No, ei vielä ihan pääse kuitenkaan Mikko Haapakosken tasolle.

Meidän jääkiekosta on tullut voittavaa jääkiekkoa; se luo tarpeeksi tilanteita, mutta meiltä puuttuu vähän vielä asioita, joita me halutaan tulevaisuudessa siinä nähdä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Vieläkin hieman naurattaa työpaikan puhelinpalaveri, jossa keskusteltiin erää ongelman ratkaisusta...

Henkilö X: Pitänee ottaa yhteyttä siihen Sikoraan.
Minä: Ai oliko sen nimi Sikora?
Henkilö X: Joo.
Minä: Toivottavasti homma etenee, eikä tule taas Sikora-skandaalia.
....hiljaisuus
Minä: Wienin MM-kisat, kuka muistaa?
...hiljaisuus
Minä: Taisi pudota tyhjiöön se heitto?
Henkilö Y: Kyllä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tuo kaverihan myönsi ihan auliisti, että nappasi tempun Omarkilta, eli sinänsä ihan ok juttu.
 

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Perussuomalaisia valvontaoperaatiossa yöllä eduskunnassa

julkaistu tänään klo 16:52, päivitetty tänään klo 18:18

Muutama perussuomalaisten kansanedustaja jonotti ja valvoi eduskunnan käytävällä koko maanantain ja tiistain välisen yön. Miesten urakan tarkoituksena oli taata puolueelle ensimmäiset puheenvuorot tiistaina käydyssä Euroopan talouskriisiä koskeneessa keskustelussa.

Sitkein sissi saapui jonottamaan jo hyvissä ajoin maanantai-illan puolella, operaation viimeinen edustaja varhain tiistaiaamuna. Puheenvuoropyyntöjä alettiin kirjata tiistaina kello 11, joten ensimmäisenä jonoon tulleelle Kaj Turuselle jonotusaikaa kertyi yli puoli vuorokautta.

Myös kaksikko Teuvo Hakkarainen ja Juho Eerola ehti jonoon ennen puoltayötä. Nelikon viimeinen, Ari Jalonen, ryntäsi paikalle aamuseitsemältä. Edustajat valvoivat yön käytävällä, koska eivät hoksanneet, että vieressä olisi ollut myös odotushuone sohvineen.
Perussuomalaisia valvontaoperaatiossa yöllä eduskunnassa | Talous ja politiikka | YLE Uutiset | yle.fi

Hakkaraisen puheenvuoro kokonaisuudessaan: "Kannatan edustaja Turusen esitystä."

Eihän tuo käytävällä hilluminen hukkaan mennyt, kun pääsi esittämään sanottavansa (tuon yhden lauseen) järjestyksessään jo toisena edustajana.

Tämä kieltämättä nauratti. Puheenvuoro oli Hakkaraisen kansanedustajauran toinen. Edellisestä ehti kulua vajaat 3 kuukautta.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Vahingonilo - se paras ilo

Ei sillä että se tälläkään kaudella pitkään tällaisena pysyisi, mutta pienistä asioista on pakko repiä naurua. Ei tätä muuten kestä.
 

Liitteet

  • kaljukadonnut.jpg
    kaljukadonnut.jpg
    23,6 KB · kertaa luettu: 1 638

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
On vähän koomista, että Ässien Juha Järvenpäällä on kypärässään maalattuna järkyttävän iso kuva Veli-Matti Savinaisesta. Se on kaiketi jotain sisäpiirihuumoria...
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Urhon väli-insertissä epäilivät Tapparan pelaajien pelaavan SM-liigaa kännissä! :) Paras selitys alkukauden kompurointiin...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
On vähän koomista, että Ässien Juha Järvenpäällä on kypärässään maalattuna järkyttävän iso kuva Veli-Matti Savinaisesta. Se on kaiketi jotain sisäpiirihuumoria...

Tai sitten se on vaan puhdasta poikarakkautta. Tuskin jääkiekkoilijoissa kuitenkaan homoja on, ainakaan salkkareiden mukaan.
Nauran myös tuolle kuvalle ja kaikille niille "johtopäätöksille", joita siitä voi tehdä.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jotain outoa noissa porilaisissa on, Jussi Rynnäksen maskissahan kans oli (entinen) pelikaveri Tuomas Huhtanen.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Kuva "johtavasta" SM-liigan etusivulla. Nopeasti katoin että jotain grillimakkaraa mainostetaan, mutta olikin Urhon 2 euron otteluista.

e. Lisätään nyt tänään pelattava ottelu: HIFK/Jokerit vs. Peliitat. Mitä helvettiä se "Vantaa" sen K:n jälkeen tarkottaa?
 
Viimeksi muokattu:

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"Hirvoselle kenkää!"
"Selinille kenkää!"
"Pajuojalle kenkää!"
"Rindellin lähtölaskenta alkanut".
"Kauanko Aholle annetaan aikaa"?

Ei ole SM-liigan päävalmentajan hommat niitä helpoimpia. Ja vasta syyskuun loppu meneillään.

KalPa-fanit taisivat silti tehdä tässä asiassa pohjat, kun vaativat Tuomas Tuokollalle kenkää jo elokuun lopulla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös