Mille naurat juuri nyt?

  • 13 229 337
  • 50 397

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Mitä ihmettä täällä on tapahtunut? Jokin suuri mysteeri meneillään? Minäkin haluan ruutukaappauksen, jos joku olisi kovin ystävällinen??
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Mitä ihmettä täällä on tapahtunut? Jokin suuri mysteeri meneillään? Minäkin haluan ruutukaappauksen, jos joku olisi kovin ystävällinen??
Villit huhut kertovat että yksi moderaattoreista kirjoittaisi omalla nimimerkillä tälle palstalle. En tiedä onko tämä totta, mutta "The Truth is Out There, Somewhere". Kunhan mustat laatikot ovat läpikäytyjä foliohattujen toimesta, niin silloin viimesitään totuus paljastuu. :)
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei naurata, kun ei tätä mysteeriä suostu kukaan avaamaan, tai ole paikalla avaamassa. Nyt sitä kuvaa esille johonkin, jos tämä tästä nauruksi muuttuisi.

*edit*

Kiitos koodinimelle "Julian Assange", nyt naurattaa jo!
 
Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minuakin naurattaa tämä modejuttu. Toki naurattaisi vielä enemmän, jos tietäisin mitä on tapahtunut, mutta naurattaa tämä muutenkin, kun kaikilla muilla on niin hauskaa.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Ei naurata, kun ei tätä mysteeriä suostu kukaan avaamaan, tai ole paikalla avaamassa. Nyt sitä kuvaa esille johonkin, jos tämä tästä nauruksi muuttuisi.

*edit*

Kiitos koodinimelle "Julian Assange", nyt naurattaa jo!

Tämä on loistavaa, kun meillä on "Julian Assange" täällä seassamme niin minäkin sain nauraa tälle jutulle, riemukasta!
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Onko tässä nyt siis käynyt niin, että tuo eräs nimimerkki muokkasi viestiään vahingossa moderaattoreiden tunnuksilla? Jos ei, niin en tajua yhtään.

Edit: Asia selvä.
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko tässä nyt siis käynyt niin, että tuo eräs nimimerkki muokkasi viestiään vahingossa moderaattoreiden tunnuksilla? Jos ei, niin en tajua yhtään.

Ei, kyllä tässä kävi niin, että minä, benicio muokkasin suuressa ja erehtymättömässä viisaudessani erään kirjoittajan viestiä tarkoituksenani korjata lainausvirhe. Toistaiseksi tuntemattomasta syystä viestiin jäi näkymään nimimerkkini sen sijaan, että siinä lukisi "Moderattorit tulivat ja paransivat maailmaa, kirjoittaja harjoitelkoot testiosiossa".

Nyt nämä pienet ihmiset nauravat minulle, mutta tulkoon sanotuksi, että minä tulen saamaan viimeisen naurun, sillä minä, benicio, olen moderaattori.

Ps Pitäkää pää ylhäällä ja muistakaa linkkikuvaukset!

edit: Deko tuossa alla yrittää antaa valheellista todistusta, älkää uskoko, se olin minä.
 
Viimeksi muokattu:

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Miten muistat jurri-illan menneen ja miten se todellisuudessa meni? Pidä hiirtä siinä videokuvan päällä, niin totuus paljastuu.

Byturen.com

Ps: Kestää ainakin minun yhteydelläni aika kauan latautua ja hieman tuntui pätkivänkin puolessa välissä.

Varsinkin tuo vessakohtaus tuntuu pitävän useiden kanssa paikkansa. Jokaista lattioille ja seinille kusijaa pitäisi vetää tunti turpaan.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Heti läksivät toimeen kun vähän hoputti, riuskoja poikia. Kuvakaappaus löytyy myös minulta jos joku haluaa nähdä alkuperäisen.

Kiitoksia paljon Koirapojalle! Mieleni ei olisi saanut ikuna rauhaa, jos en kuvaa olisi nähnyt. Ja todellakin, kuva kertoi enemmän kuin tuhat moderaattorien muokkausta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Äh. Aattelin eka etten tahdo ees tietää mistä tässä moderaattori-hässäkässä on kyse, mutta oon liian utelias. Ettekste viittisittekste valaista muakin?

EDIT: No niin, nyt Julian Assange näytti kirkkauden. Mutta se kirkkaus, se olikin pimeyttä. Karmaisevaa, sieluja kylmäävää pimeyttä.

"Mitä tästä seuraa?", kysyi itkuinen mummo Myyrmannin räjähdyksen jälkeen. Vastaus oli ja on: ei vittu yhtään mitään, rauhotu.
 
Viimeksi muokattu:

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Äh. Aattelin eka etten tahdo ees tietää mistä tässä moderaattori-hässäkässä on kyse, mutta oon liian utelias. Ettekste viittisittekste valaista muakin?

Vähän sekavaa keskustelu on tosiaan ollut.

No, ensin nimierkki X kirjoitti viestin, missä oli ilmeisesti joku lainaus väärin. Tämän huomattuaan moderaattorisetä Y meni editoimaan tuota viestiä niin, että oli vahingossa kirjautuneena omalla nickillään ja tuli näin paljastaneeksi olevansa mode. Sitten hän kirjautui moderaattorit tunnarilla ja poisti kaikki viestit mistä tuo moden alter ego paljastui, mutta tämä on internet, eikä mikään koskaan häviä ja olen itsekin nähnyt parikin screenshottia noista poistetuista viesteistä, joissa sinänsä ei ollut mitään ongelmaa.

Menikö oikein?

Yllättävää oli se, että tämä nimimerkki ilmoittaa kannattavansa jotain muuta kun HPKta!
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
olen itsekin nähnyt parikin screenshottia noista poistetuista viesteistä, joissa sinänsä ei ollut mitään ongelmaa.

Niin, tuolta yhdestä mode&ylläpito-ketjusta hävisi puolen tusinaa viestiä, oliko niiden sisällössä mitään muuta kuin ihmettelyä että miksi X on muokannut Boldinin viestiä?
 

Boldin

Jäsen
I rest my case.

Niin, tuolta yhdestä mode&ylläpito-ketjusta hävisi puolen tusinaa viestiä, oliko niiden sisällössä mitään muuta kuin ihmettelyä että miksi X on muokannut Boldinin viestiä?

Muista poistetuista viesteista en osaa sanoa mitaan. Eika tassa ollu tarkoitus paljastaa mitaan nain huimaa salaliittoa. Utelias vaan olin ja vastaus kysymykseeni on tullut muiden viestien kautta.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jumankekka, joka päivä luen jatkoaikaa ja liikaakin aikaa kuluu täällä ja justiinsa kun vähän aikaa olen muualla, niin täällä tapahtuu järisyttäviä.

Voisko joku wikileakata mullekin tuon tapahtuman yv:llä? Julian Assange?

Edit. Vuoto on tapahtunut. Karmivaa!!
 
Viimeksi muokattu:

Snagari

Jäsen
Näyttäkää mulle! JatkisLeaks, olisiko jopa uuden sivun paikka? Näitä lisää, kansa vaatii paljastuksia.

Edit. Tunnen oloni likaiseksi....
 
Viimeksi muokattu:

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yv:llä mullekin karmaiseva paljastus!

Ketjun aiheeseen: Naurattaa kun myyrä kurkkii jo rypystä, ja wc-pönttö on tukossa. Putkimiestä odotellessa. Nauru saattaa kyllä muuttua itkuksi hyvinkin nopeasti. Vielä kun on jalka kipsissä, niin toivottua toimenpidettä on hivenen hankala lähteä suorittamaan esim. lähitienoon Prisman kakkikoppiin.

EDIT: Jytky!
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vielä kun on jalka kipsissä, niin toivottua toimenpidettä on hivenen hankala lähteä suorittamaan esim. lähitienoon Prisman kakkikoppiin.

Tuossa on muuten sellainen juttu jota toivoisi vähän mietittävän paremmin kun suunnitellaan noita yleisiä vessoja. Ne kopit tehdään aina niin helvetin pieneksi että tällaisella leveäharteisella herrasmiehellä on jo ihan terveenäkin vaikea mahtua sinne koppiin, saati sitten kun on kipsi jalassa ja liikkuu keppien avulla. Tässä kesällä tuli pari kertaa harjoiteltua varsinaista akrobatiaa kun kipsin ja keppien kanssa yritin taivutella itseäni jonnekin huoltoaseman kakkakoppiin.

Alkoi jo naurattaakin siellä kopissa kun mietin että millehän tuo kuulostaa ulospäin kun kopista kuuluu helvetinmoinen ähellys ja kolina.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kumpaan kappaleeseen viestissäsi viittaat? Itse veikkaan jälkimmäistä.
Ensimmäiseen. Todellinen JYTKY odottelee vielä, mutta ei enää kauaa. Putkimiestä ei vaan näy. Takapihalle se on kohta mentävä.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No jytkyä sitten tännekin. Eihän ilman tietoa voi elää.
Oikeasti nauran nyt sille, että on viisitoista minuuttia työpäivää jäljellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös