Mille naurat juuri nyt?

• 13 424 807
  • 50 880

Snagari

Jäsen
Näyttäkää mulle! JatkisLeaks, olisiko jopa uuden sivun paikka? Näitä lisää, kansa vaatii paljastuksia.

Edit. Tunnen oloni likaiseksi....

Viimeksi muokattu:

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yv:llä mullekin karmaiseva paljastus!

Ketjun aiheeseen: Naurattaa kun myyrä kurkkii jo rypystä, ja wc-pönttö on tukossa. Putkimiestä odotellessa. Nauru saattaa kyllä muuttua itkuksi hyvinkin nopeasti. Vielä kun on jalka kipsissä, niin toivottua toimenpidettä on hivenen hankala lähteä suorittamaan esim. lähitienoon Prisman kakkikoppiin.

EDIT: Jytky!

Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vielä kun on jalka kipsissä, niin toivottua toimenpidettä on hivenen hankala lähteä suorittamaan esim. lähitienoon Prisman kakkikoppiin.

Tuossa on muuten sellainen juttu jota toivoisi vähän mietittävän paremmin kun suunnitellaan noita yleisiä vessoja. Ne kopit tehdään aina niin helvetin pieneksi että tällaisella leveäharteisella herrasmiehellä on jo ihan terveenäkin vaikea mahtua sinne koppiin, saati sitten kun on kipsi jalassa ja liikkuu keppien avulla. Tässä kesällä tuli pari kertaa harjoiteltua varsinaista akrobatiaa kun kipsin ja keppien kanssa yritin taivutella itseäni jonnekin huoltoaseman kakkakoppiin.

Alkoi jo naurattaakin siellä kopissa kun mietin että millehän tuo kuulostaa ulospäin kun kopista kuuluu helvetinmoinen ähellys ja kolina.

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kumpaan kappaleeseen viestissäsi viittaat? Itse veikkaan jälkimmäistä.
Ensimmäiseen. Todellinen JYTKY odottelee vielä, mutta ei enää kauaa. Putkimiestä ei vaan näy. Takapihalle se on kohta mentävä.

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No jytkyä sitten tännekin. Eihän ilman tietoa voi elää.
Oikeasti nauran nyt sille, että on viisitoista minuuttia työpäivää jäljellä.

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Helevetti, meikäläistähän ei pätkäkää vielä eilen kiinnostanut tämä mode-case, mutta pakkohan se on tänään saada tietää. Yv:tä kiitos!

Naurattaa tämä ketju! Huikeeta, kiitos kaikille asianomaisille!

edit: Kiitos!

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Antakaa mäkin huudan, mäkin tahdon tietää!

Sinister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Red Wings, Islanders, TB Buccaneers
Nauran Aamulehden jutulle, jonka otsikossa lukee "Naapuri veti vessaa yöllä viiden minuutin välein - Poliisi kutsuttiin paikalle." Pettymyksekseni uutista klikatessa sen takaa paljastuu paljon muuta hömppää ja vasta viimeisessä kappaleessa sanotaan periaatteessa sama asia vessanvetämisestä hieman eri sanavalinnoilla. Linkki uutiseen tästä.

Niin ja kyllä tännekin päin voi yv:tä lähetellä, kissa pöydälle!

EDIT: Kiitos Julian Assange & kätyrit. Muutoksen tuulet puhaltaa.

Viimeksi muokattu:

Jof

Jäsen
Naurattaa tämän ketjun meno, vaikkei mikään muu naurattaisikaan. En myönnä, että kiinnostaisi nuo suuret paljastukset, mutta tietäähän sen, että kädet täristen odotan yv:n kilahtavan.

king k

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
yv:llä voi mullekin kyseisen palajastuksen pistää, kiitsa!!
ja ketjun aiheeseen liittyen, naurattaa niin pirusti tuolla pesisketjussa käytävä keskustelu siitä, että onko pesäpallo ammattilaisurheilua vai not.

Edit. kiitti!

Viimeksi muokattu:

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
yv:llä voi mullekin kyseisen palajastuksen pistää, kiitsa!!
ja ketjun aiheeseen liittyen, naurattaa niin pirusti tuolla pesisketjussa käytävä keskustelu siitä, että onko pesäpallo ammattilaisurheilua vai not.

Minulle myös.

Itselleni pesäpallosta tulee jotain ihan muuta mieleen, kuin urheilu.

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Minulle myös.

Minulle myös, kerrankin maanantaina tapahtuu jotain jännittävää. Hui sentään.

Nauran naapurin pojalle, joka hakkasi skeittilautaansa valopylvääseen. Tämä siis tapahtui äsken kun kävelin kaupasta kotiin. Taisi sieltä kuulua muutama voimasanakin seassa.

Edit: Kiitos paljon.

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No eikä ole, koska joko olen sinun ignore-listallasi tai muuten vaan olet estänyt yksityisviestien lähettämisen. Näin sanoi Jatkoaika.

Nauran yksityisviestipreferensseilleni.

Siellä oli laatikko ruksimatta. Koklaas vielä, jos saa vaivata.

edit: Tattis.

Viimeksi muokattu:

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Tänne kanssa yv:tä! Nauran Vili#16:n jytkylle.

RW/LW

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Täälläkin kaivataan tietoa! Uteliaisuus on liian suuri..
Naurattaa kyllä myös oma uteliaisuus.

E: Kiitos, oli naurun arvoista!

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy