Mille naurat juuri nyt?

  • 13 234 237
  • 50 412

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Helevetti, meikäläistähän ei pätkäkää vielä eilen kiinnostanut tämä mode-case, mutta pakkohan se on tänään saada tietää. Yv:tä kiitos!

Naurattaa tämä ketju! Huikeeta, kiitos kaikille asianomaisille!

edit: Kiitos!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Antakaa mäkin huudan, mäkin tahdon tietää!
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Nauran omalle uteliaisuudelleni jatkisleaks-skandaaliin liittyen. Pakko kai sitä on kysyä viestiä tännekin päin.

EDIT: Aika jännä
 

Sinister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Red Wings, Islanders, TB Buccaneers
Nauran Aamulehden jutulle, jonka otsikossa lukee "Naapuri veti vessaa yöllä viiden minuutin välein - Poliisi kutsuttiin paikalle." Pettymyksekseni uutista klikatessa sen takaa paljastuu paljon muuta hömppää ja vasta viimeisessä kappaleessa sanotaan periaatteessa sama asia vessanvetämisestä hieman eri sanavalinnoilla. Linkki uutiseen tästä.

Niin ja kyllä tännekin päin voi yv:tä lähetellä, kissa pöydälle!

EDIT: Kiitos Julian Assange & kätyrit. Muutoksen tuulet puhaltaa.
 
Viimeksi muokattu:

Jotva

Jäsen
Naurattaa tämän ketjun meno, vaikkei mikään muu naurattaisikaan. En myönnä, että kiinnostaisi nuo suuret paljastukset, mutta tietäähän sen, että kädet täristen odotan yv:n kilahtavan.
 

king k

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
yv:llä voi mullekin kyseisen palajastuksen pistää, kiitsa!!
ja ketjun aiheeseen liittyen, naurattaa niin pirusti tuolla pesisketjussa käytävä keskustelu siitä, että onko pesäpallo ammattilaisurheilua vai not.

Edit. kiitti!
 
Viimeksi muokattu:

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
yv:llä voi mullekin kyseisen palajastuksen pistää, kiitsa!!
ja ketjun aiheeseen liittyen, naurattaa niin pirusti tuolla pesisketjussa käytävä keskustelu siitä, että onko pesäpallo ammattilaisurheilua vai not.

Minulle myös.

Itselleni pesäpallosta tulee jotain ihan muuta mieleen, kuin urheilu.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Minulle myös.

Minulle myös, kerrankin maanantaina tapahtuu jotain jännittävää. Hui sentään.

Nauran naapurin pojalle, joka hakkasi skeittilautaansa valopylvääseen. Tämä siis tapahtui äsken kun kävelin kaupasta kotiin. Taisi sieltä kuulua muutama voimasanakin seassa.

Edit: Kiitos paljon.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No eikä ole, koska joko olen sinun ignore-listallasi tai muuten vaan olet estänyt yksityisviestien lähettämisen. Näin sanoi Jatkoaika.

Nauran yksityisviestipreferensseilleni.

Siellä oli laatikko ruksimatta. Koklaas vielä, jos saa vaivata.

edit: Tattis.
 
Viimeksi muokattu:

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Tänne kanssa yv:tä! Nauran Vili#16:n jytkylle.
 

RW/LW

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Täälläkin kaivataan tietoa! Uteliaisuus on liian suuri..
Naurattaa kyllä myös oma uteliaisuus.

E: Kiitos, oli naurun arvoista!
 
Viimeksi muokattu:

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Minäkin haluan kuvakaappauksia ja muita salaista aineistoa! Syväkurkut, tehkää työnne!

Edit. Kiitokset, kylläpä helpotti.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Olenko menettänyt jotain hassua, kun kaikki puhuu "modegate" jutusta? Sori olen ollut viikonlopun sooseissa ja nyt vasta selvennyt.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Pick or it didn´t happen. Joten voisiko joku ystävällisesti tännekin kuvan lähettää.

edit. huh! Todellakin jytky!
 
Viimeksi muokattu:

Hurjis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eihän minuakaan tietenkään kiinnosta, mutta pelkään jääväni porukan ulkopuolelle jos ei yv:tä ala paukkua.

Ja kyllä nauran itselleni, koska vuorokauden kestin olla kerjäämättä tämän asian paljastamista minullekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös