Mille naurat juuri nyt?

  • 13 263 023
  • 50 455

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Heh heh, hyvä vertaus tuokin, vaikka Keklu ei tuollaista mielikuvaa itselle ensimmäisenä tuokkaan.



Joo onhan lätkä-piirit hölmöjä lempinimiä täynnä. Pelaajien kohdalla ne vaan menee jotenkin helpommin läpi. Keitsi nyt vaan särähti korvaan, kun henkilö johon viitataan on kuitenkin Suomen arvostetuimpia/kovimpia? kiekkojohtajia. Niin ja ei Keku ole yhtään sen parempi, kuulostaa nimenomaan joltain pikkupojan hellittely nimeltä :)

Olen kyllä samaa mieltä, että Keitsi kuulostaa todella tyhmältä kuten myös Keku. Mikä siinä Keklu nimessä on vialla jos kerran on pakko keksiä jotain lempinimiä? Yleensä ottaen on typerää kun täälläkin keskustelupalstalla on noita lempinimiä niin paljon käytössä ettei joka kerta saa välttämättä edes selvää mistä puhutaan. Ei kai se niin raskasta ole kirjoittaa sukunimeä?
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatkoajan kuvablogin puolella mainostettiin tätä kuvaa vuoden parhaaksi urheilukuvaksi, mutta minä en vaan yksinkertaisesti pysty millään lopettaa hihittämistä, kun huomasin tuon hieman idempää katsomaan saapuneen herrasmiehen tuolla eturivissä kuvan oikeassa reunassa. Miehen ilme vielä kruunaa kokonaisuuden.

Tiger ja pallo
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jatkoajan kuvablogin puolella mainostettiin tätä kuvaa vuoden parhaaksi urheilukuvaksi, mutta minä en vaan yksinkertaisesti pysty millään lopettaa hihittämistä, kun huomasin tuon hieman idempää katsomaan saapuneen herrasmiehen tuolla eturivissä kuvan oikeassa reunassa. Miehen ilme vielä kruunaa kokonaisuuden.

Tiger ja pallo

Lisäksi, mikä ihmeen periskooppi tuolla vasemmalla oikein on?

Eipä tuolta puutu kuin Niinimaa ja se joku Lukon pelaaja ilmeineen. Sekä tietenkin Jokinen ja kalkkunatyttö.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kuopion aikoina ainakin Kekäläistä kutsuttiin Jampeksi. Mitä lie mielikuvia se sitten tuo kellekin.

Kutsuttiin myös eräällä muulla lempinimellä, joka ei kauheasti tulkinnanvaraa jätä, mutta se ei oikein sovellu julkiseen käyttöön (viiden pisteen vihje: alkukirjain L;). Nauran sille ja jäähalli-ilmaston tuottamille nimille yleensäkin.
 
Viimeksi muokattu:

Baldrick

Jäsen
En ymmärrä kyllä, että mikä siinä Keklussa oikeen on vikana? Sen jo kaikki tietää valmiiksikin. Sitäpaitsi Kekäläinen on terävä kuin veitsi. Jotkut narrilauman apinafanit taas yrittää heittää poikkiteloin ja keksiä niinkin paskoja nimiä kuin Keku ja Keitsi.

(Nothing personal ketään nimimerkkejä kohtaan. Tein vain yleistyksen Jokeri-faneista)
 

tutzba

Jäsen
Kaverin tyttöystävä oli pitänyt koiraansa kerrostalon pihassa vapaana ja koira oli lähtenyt juoksemaan jotain vanhaa pappaa kohti. Tuloksena se, että pappa oli potkaissut koiraa. En niinkään naura tälle potkaisulle vaan Facebookin kommenteille.

x: "soita papalle sinipukuset, taai valkotakikisetkin käy hullu-vaarille =/"
x: "Tollaset känkkäpapat ei musta sais kulkea irrallaan ollenkaan! Väärät lääkkeet..."
tutzba: "Ei kaikki tykkää koirista. Joillakin voi olla fobia niitä kohtaan ja jos koira tulee kohti voi pelästyä. Enhän mä tietenkään hyväksy koirien potkimista mutta kaikille ne ei oo yhtä jokapäiväinen asia kuin teille."
x: "Poliisi asia!"
x: "Sinuna ainakin soittaisin poliisille ja kysyisin miten asian suhteen voisi toimia. Sulla on lain mukainen lupa pitää pentua irti, ja potkaiseminen on varmasti laitonta. Jos et muuta kostu yhteydenotosta niin josko poliisisedät edes puhuttel...isi papparaista, ei varmaan sen jälkeen enään monottelisi koiria...EHKÄ
Paska nakki, ei muuta voi sanoa !!!"

tutzba: "Pakko taas puuttua, mutta luuletteko että poliiseilla ei ole muuta tekemistä kuin puuttua tällaiseen? X menee nyt soittaan sen miehen ovikelloa ja puhuu asian, ei toi poliiseja kiinnosta kun resurssit ei edes riitä kaikkiin huumerikoksien tutkimiseen."
x: "tuskin kukaan pelästyy muutaman kilon painavaa pentulaista...Se on kumma, et ne koirat jotka saattaisi vaikka pelkoa aiheuttaa kuten 55kg rotikka, niin niitä ei kyl kukaan mee potkimaan."
tutzba: "Kumma että jotkut voi pelätä muutaman gramman painosta hämähäkkiä tai satagrammasta käärmettä."
x: "Huokaus - kaksikiloinen ja 15 senttiä korkea, poispäin juokseva koira onkin tosi pelottava"
tutzba: "Ihan oikeasti, ettekö te pysty näkemään mitään muuta puolta kuin toin koiranomistajien puolen? Miettikää jos tota pappaa on purrut koira pahasti kun se on ollut vaikka kolmevuotias poika ja se ei ole päässyt siitä yli tai jotain muuta vastaavaa. Ja kaikki ei tykkää koirista, varsinkaan siitä että ne saa juoksennella vapaasti kerrostalojen pihoissa.

En sano että koiran potkiminen on oikein, en todellakaan, mutta toi "huitaise kääkkää sauvalla takas jos näätte... Pesäpallomailakin olis varmaan kiva.." -asenne on niin saatanan naurettavaa. Koirat on eläimiä, ei ihmisiä."

Ihan hemmetin puusilmäistä porukkaa. Sanotaan nyt vielä loppuun, että minä tykkään koirista mutta en siitä, että ne juoksevat vapaana.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ihan hemmetin puusilmäistä porukkaa. Sanotaan nyt vielä loppuun, että minä tykkään koirista mutta en siitä, että ne juoksevat vapaana.

Ihan hauskaa vaahtoamista ei siinä mitään. Mutta koiraa ei saa kaupungissa pitää vapaana, oli kyseessä pentu tai ei. Tai tämmöisessä käsityksessä ainakin itse olen. Ja varmaankin monottaisin itsekkin koiraa, jos kokisin sen jollain tavalla uhkaavaksi, ja se juoksisi vapaana suoraan minua/lapsiani kohti.
 

tutzba

Jäsen
Ja varmaankin monottaisin itsekkin koiraa, jos kokisin sen jollain tavalla uhkaavaksi, ja se juoksisi vapaana suoraan minua/lapsiani kohti.

Joku tuli tuonne kommentoimaan, että itse ei potkisi eläinta vaikka sata koiraa hyökkäisi kimppuun. Joopa joo. Otetaan vaikka tuo repe_joken kommentti. Siinä jäisi aika äkkiä eläinrakkaus sivuun kun lapset olisi vaarassa.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siinä jäisi aika äkkiä eläinrakkaus sivuun kun lapset olisi vaarassa.
Heh. Lapset vaarassa, kun kaksikiloinen koiranpentu temmeltää pihalla ja menee häntä heiluen tervehtimään lapsia.

Eihän siitä mihinkään pääse, että pientä koiranpentua potkiva ihminen pitäisi passittaa hoitoon siltä seisomalta. Eri asia sitten jonkun isomman koiran kanssa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Heh. Lapset vaarassa, kun kaksikiloinen koiranpentu temmeltää pihalla ja menee häntä heiluen tervehtimään lapsia.

Eihän siitä mihinkään pääse, että pientä koiranpentua potkiva ihminen pitäisi passittaa hoitoon siltä seisomalta. Eri asia sitten jonkun isomman koiran kanssa.

Niin itseähän en pidä koiranpentua uhkaavana, joten siitä tuskin oli tutzbankaan kommentissa kyse. Pienet lapset toki voivat pelätä pientäkin koiraa(kuten esim meillä tyttö), vaikkei siitä varsinaisesti uhkaa olisikaan, ja sen takia ne koirat olisi parempi pitää kytkettyinä. Palaute tuosta on toki parempi antaa koiran omistajalle suullisesti potkimisen sijaan.
 

tutzba

Jäsen
Joku tuli tuonne kommentoimaan, että itse ei potkisi eläinta vaikka sata koiraa hyökkäisi kimppuun. Joopa joo. Otetaan vaikka tuo repe_joken kommentti. Siinä jäisi aika äkkiä eläinrakkaus sivuun kun lapset olisi vaarassa.

Heh. Lapset vaarassa, kun kaksikiloinen koiranpentu temmeltää pihalla ja menee häntä heiluen tervehtimään lapsia.

Niin, viittasin tuohon boldaamaani kohtaan. Katsotaan mitä tapahtuu kun viisikymmentäkiloinen rottweileri käy kimppuun.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, viittasin tuohon boldaamaani kohtaan. Katsotaan mitä tapahtuu kun viisikymmentäkiloinen rottweileri käy kimppuun.
Ymmärsin toki, kunhan vähän kärjistin. Todellinen pointtini lähinnä se, että liiallinen fanatisointi suuntaan tai toiseen on käsittämätöntä, oli kyse sitten koirista, kissoista, villieläimistä, lapsista, aikuisista tai vanhuksista.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ymmärsin toki, kunhan vähän kärjistin. Todellinen pointtini lähinnä se, että liiallinen fanatisointi suuntaan tai toiseen on käsittämätöntä, oli kyse sitten koirista, kissoista, villieläimistä, lapsista, aikuisista tai vanhuksista.
Parasta siis potkia kaikkia.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Jos minulla olisi pieni koiranpentu ja joku potkaisisi sitä mistä tahansa syystä niin kyseinen potkija saisi maistaa monoa/nyrkkiä välittömästi. Paitsi jos kyseessä olisi nainen tai lapsi.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos minulla olisi pieni koiranpentu ja joku potkaisisi sitä mistä tahansa syystä niin kyseinen potkija saisi maistaa monoa/nyrkkiä välittömästi. Paitsi jos kyseessä olisi nainen tai lapsi.
Jos vapaa koira juoksisi minua kohti niin potkisin omistajaa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Jos vapaa koira juoksisi minua kohti niin potkisin omistajaa.

Sekin on parempi vaihtoehto. Tosin jos koiranpentu karkaa joltain lapselta niin ehkä voisi ottaa koiran kiinni ja palauttaa sen omistajalle ettei se jää pyörän tai auton alle.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos vapaa koira juoksisi minua kohti niin potkisin omistajaa.
Nimenomaan. Tosin saattaa olla että refleksinä potkaisisin koiraakin (oli pentu tai ei), sen verran mä noita koiria pelkään. Vituttaa ihan suunnattomasti, kun lenkillä tulee vastaan koiria ilman hihnaa ja vielä jos se rakki juoksee päin. Omistaja vaan siinä naureskelee että eihän se meidän puppe pure, kun minä juoksen puun taa piiloon. Näin niinkuin kärjistetysti.

Oma koirapelkoni on alkanut joskus kolme-neljävuotiaana, kun joku iso koira hyökkäsi päälle ja puraisi poskesta. Itse en koko tapahtumaa oikein edes muista, mutta niin vaan vieläkin tuo koirapelko on olemassa, noin parikymmentä vuotta myöhemmin. Välillä pistää itseäkin naurattamaan kun joku pieni räksyttäjä saa paskat housuun, mutta niin se vaan menee.

Eli ne koirat hihnaan, oli ne kuinka kilttejä tai pentuja tahansa!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jos vapaa koira juoksisi minua kohti niin potkisin omistajaa.
Jos reidessäsi on kiinni joku vitun 70 kg mastiffi, niin sinä et potki kuin tyhjää siinä tilanteessa. Sikäli parempi edes yrittää kenkiä sitä koiraa, vaikka taitaapi jäädä yritykseksi sekin. Mutta joo, normaalisti käyttäytyviä elukoita on turha potkia tai muutoi käyttäytyä niitä kohtaan vihamielisesti.
 

Joope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Nauran tälle työpaikkailmoitukselle. Ei sillä että uutinen itsessään olisi huvittava, mutta kuvassa näkyvässä ilmoituksessa uudelta "ykkös hodari myyjältä" vaaditaan myös "hyvää suomen kielentaitoa". Ilmeisesti uusi työntekijä saa jatkossa vastata sitten myös ilmoitusten kirjoittamisesta.

Linkki vie IS:n uutiseen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös