Hah haa, siinähän saivat saatana kerrankin maistaa omaa lääkettään.
Siis mitä omaa lääkettä? Nyt ei ihan auennut.
Hah haa, siinähän saivat saatana kerrankin maistaa omaa lääkettään.
Kusettavat ihmistä paskoilla uutisilla, ihminen kusettaa takaisin?
On melkoisen kova väite väittää, että Suomessa jokin lehti tarkoituksella julkaisisi vääriä tietoja...
On melkoisen kova väite väittää, että Suomessa jokin lehti tarkoituksella julkaisisi vääriä tietoja. Oletan sinulla olevan faktoja tuollaisen väitteen tueksi, joten kerro toki ne meille muillekin.
Tekevällä sattuu, totta kai, mutta eipä lottovoittajan kaltaisia vahinkotapauksia kyllä kovin montaa ole ottaen huomioon sen määrän mitä lehdet julkaisevat uutisia.
Voi jumatsuika, eiköhän tässä tarkoiteta ihan sitä perinteistä iltapäivälehtikusettamista, esimerkiksi tökerön liioittelevalla otsikoinnilla, päin vittua olevalla pekkajalossanttusilvennoisjournalismilla tai vaikka yleissivistyksen riman alittavilla asiavirheillä.On melkoisen kova väite väittää, että Suomessa jokin lehti tarkoituksella julkaisisi vääriä tietoja. Oletan sinulla olevan faktoja tuollaisen väitteen tueksi, joten kerro toki ne meille muillekin.
7 päivää. Ainakin. Eiköhän tuosta näyttöä liene jo tarpeeksi.
Huvittavaa tässä on, kun Iltasaasta lööpitti tänään: "Lottofarssi!". Ei, se ei ollut lottofarssi vaan uutisfarssi. Eli Iltapaskalehtifarssi, joka itse asiassa vain tuplaantui nyt kun kyseinen aviisi ulkoisti otsikossaan farssin koskemaan lottoa, vaikka lotto voi hyvin ja lehti se vain tunaroi.Todella kunnioitettava, mediakriittinen vedätys. Iltasaasta on kaikilla tavoin nimensä veroinen.
Kiitos korjauksesta. Tulin juuri, joten vähän huonosti lukaisin.
Nauran itelleni. Laitoin pitkävetoon Jokerit voittamaan Ilveksen. Vittu mä oon spede! En edes halua kertoa paljonko jäi saamatta, kun tuo peli meni väärin. Hahaha! Tuo Strömberg on ihan loistava maalivahti. Hahaha! Vittu ku en tajunnu ostaa edes viinaa. Hahaha!
Nauretaan silti vaikka Kärppien tulokselle :DDD
Tarina päättyi lopulta onnellisesti ja kengät palautettiin Hannulle. Eiväthän ne enää kelvanneet, kun uudet oli jo ehditty hankkia, mutta ajatus on tärkein.Jo siinä tilanteen ollessa päällä oli vaikeuksia pokan pitämisessä ja nyt olen loppuillan miettinyt, miten hemmetin hienot kengät sillä Hannulla oli? Sai pitää lompsansa, mutta kengät lähti.
Toiset onnittelee hääpäivistä ja toiset auton kilometreistä :)
Nyt on sitten isä ja äiti molemmat liittyneet Facebookin ihmeelliseen maailmaan (iät siinä 60- paikkeilla) ja tuloksena mm. seuraava seinäkirjoitus:
"Äiti -> Isä: Mie tökkäsin sinua. Tunsiks mithään?"