Mille naurat juuri nyt?

  • 13 229 337
  • 50 393

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Tämä kuva Rage against the machinesta - tai erään kappaleen erästä linestä - pudotti.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
WTC-ketju on taas aivan liekissä, ja 'keskustelu' sen mukaista. Aika loputonta jankkaustahan tuo nanotermiitteineen on, mutta sinänsä pieninä annoksina ihan hauskaa seurattavaa.

Psychodad ei kauaa ehtinyt hiipunutta nuotiota kohennella, 24. päivä edellinen kuukauden kakku syöty ja 27. päivä uusi satsi eteen. Tiedämme mitä odotella kuukauden päästä, bensakanisteri lienee jo valmiina. Olikohan vallan ennätys pelikielto-vapaalla jalalla-pelikielto, osastolla?
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin pitkästä aikaa naapurin puolella nuuskimassa. Nimimerkki flintstonen viime torstaina antamien kommenttien läpitunkeva valoisuus osui jostain syystä väsyneisiin nauruhermoihini:

"Millähän avuilla Nokelainen menee Pirneksen edelle? Ainakin tämän päivän pelissä Pirnes oli parempi, vaikkakin huono. Kun vastaavasti Nokelainen oli luokaton. Ei tosin niin huono kuin alle kaiken asteikon pelannut Ölander."

Voisi kai sanoa, että joukkueessa on syvyyttä.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Saattaisi ehkä soveltua myös "päivän uutiseksikin", mutta laitetaan nyt tänne.
Lesbo teokwondo-opettaja sieppasi teinirakkaansa vankilasta
Lähinnä naurattaa ensinnäkin nuo nimet. 15-vuotias Tn ja 26-vuotias Sj. Onko siellä vokaalit loppuneet kesken? :D

Huippu oli kuitenkin tässä:
Iltasanomat kirjoitti:
Paikallisen uskonnollisen pyhän aikana syyskuun puolivälissä SJn onnistui murtautua sisään vankilaan ja vapauttaa Tn.

Poliisi tutkii asiaa, mutta vielä ei ole varmaa, mistä opettajatarta mahdollisesti syytettäisiin.
Hyvä että tutkivat että voidaanko opettajatarta mahdollisesti syyttää vaikkapa... Avunannosta vankilapakoon?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jussi Rynnäksen maskille.

On agentin pärstää, on Tuomas Huhtasen pärstää, on Yön lyriikoita jne. Huikea maski!

(Linkki vie The Globe And The Mailin sivulle)
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Joku venäläinen(?) roskaposti sai kyllä vähän purskahtelemaan. Sinä katso minun kuva, minä kohta nussi sinut. b. En katsonut kuvia.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Erään ison kauppaketjun mainoslehdykässä on tarjousmyynnissä leivänpaahdin, jossa on radio, vain 59,90. Nyt kaikki ostamaan...
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Psychodad ei kauaa ehtinyt hiipunutta nuotiota kohennella, 24. päivä edellinen kuukauden kakku syöty ja 27. päivä uusi satsi eteen. Tiedämme mitä odotella kuukauden päästä, bensakanisteri lienee jo valmiina. Olikohan vallan ennätys pelikielto-vapaalla jalalla-pelikielto, osastolla?

Aika jäätävä suoritus kyllä. Onneksi ketjuun saatiin uusi foliohattu pitämään hommaa yllä, taso on vielä astetta hauskempaa. Kyllähän tuota ihan huvikseen lukee.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Joku venäläinen(?) roskaposti sai kyllä vähän purskahtelemaan. Sinä katso minun kuva, minä kohta nussi sinut. b. En katsonut kuvia.

Se lähetti mulle sähköpostia, mahtaako se olla kiinnostunut?
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Torstain Ilta-Sanomat:

Hymyillen kuultavaksi

Entinen pääministeri Matti Vanhanen saapui torstaina perustuslakivaliokunnan kuultavaksi.
______________________________

Samaisen torstain Iltalehti:

Vakavana kuultavaksi

Vaalirahojensa kanssa ongelmiin joutunut entinen pääministeri Matti Vanhanen saapui aamupäivällä eduskunnan perustuslakivaliokunnan kuultavaksi.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Itse asiassa naurattaa vieläkin aamuinen episodi, jossa tarjoamani kaksikymppinen oli liian suuri raha bussikuskille. Karmea vittuilu ja saarnaaminen. Vielä sen jälkeen kun olin istunut penkille, niin piti kertoa koko bussille, että ei näin. Tasaraha pitää olla.

All I wanted was a ticket, just one ticket, and he wouldn't give it to me.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Itse asiassa naurattaa vieläkin aamuinen episodi, jossa tarjoamani kaksikymppinen oli liian suuri raha bussikuskille. Karmea vittuilu ja saarnaaminen. Vielä sen jälkeen kun olin istunut penkille, niin piti kertoa koko bussille, että ei näin. Tasaraha pitää olla.

All I wanted was a ticket, just one ticket, and he wouldn't give it to me.

Soita SuomiPopille, niin ne muutkin tekevät.

Että silleen...
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
- SaiPa? En tiedä heistä mitään. En tiedä edes vielä, keiden kanssa pelaan!
Vastasi tänään Pelicansiin väsyneenä liittynyt Mike York, kun kysyttiin illan pelistä :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös