Mainos

Mille naurat juuri nyt?

• 13 461 387
  • 50 972

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
IFK:n maalivahtitilanteelle ja erityisesti Jatkoajan keskustelulle aiheesta.

Baldrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio
Todennäköisesti nuo keinot on pitänyt ottaa käyttöön koska oppilaitoksenne aikuiset käyttäytyvät kuten lapset.

Tai siksi, että Viitaniemen kampusalueen kaikki oppilaitokset kuuluvat nyt Kuntaliittymä konsernille. Omistaja siis vaihtui kaikilla(?) Jyväskylän kouluilla Jyväskylän kaupungin omistuksesta Kuntaliittymälle.

Itse käyn tässä Cygnaeus-lukiota neljättä vuotta ja suorastaan vituttaa tämä toiminta, mitä "kehitys" tuo tullessaan (onneksi kuitenkin kouluni päättyy joulun alla). Valvontaa ja valvontaa. Röökipaikatkin poistettiin, niin nyt käy porukka sitten kävelytiellä, missä ollaan sankoin joukoin sitä päivittäin käyttävien pyöräilijöiden/kävelijöiden tiellä ja katu on täynnä röökin natsoja. Ja röökipaikan penkit istuu koulun pihassa lähes koskemattomina tällä hetkellä. Tämä tupakoitsijoiden ongelma siirrettiin nyt samalla sivullisille.

Tätä puhuttua jälki-istunto politiikkaa meillä ei onneksi sentään ole. Taidat olla cosmic siinä aikuisopistolla? Siellä on jälki-istunnot, mutta meillä ei :D Mahtaapi vuan harmittaa.

Ja itseltään voi taas kerran kysyä, että mihin tämä maailma on menossa?

Tätä puhuttua jälki-istunto politiikkaa meillä ei onneksi sentään ole. Taidat olla cosmic siinä aikuisopistolla? Siellä on jälki-istunnot, mutta meillä ei :D Mahtaapi vuan harmittaa.

En opiskele aikuisopistolla, mutta kuvailemasi meininki toteuttuu minunkin opiskelupaikassani kokolailla tuollaisenaan, niin lisääntyvän valvonnan kuin tupakkatouhujenkin osalta. Lähiopetus jatkuu vasta tulevana maanantaina, joten vielä ei ole edes tiedossa mitä kaikkea muutakin uutta jännää siellä on keksitty.

Mutta jälki-istuntoon (tai "jälki-istuntoon", enemmänhän tuo taitaa olla mahdollisuus sössimiensä opintojen suorittamiseen ja korvaamiseen sovitussa paikassa sovittuun aikaan, vaikka tiedotteen määrätä-verbi hieman huvittikin) on vielä tänä syksynä päästävä! Vain sillä tavoin voi enää tässä iässä tuntea olevansa nuori öykkärikapinallinen.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nauran kirjoitusvirheelleni...kummasti se lause vain muuttuu, jos vaihtaa yhden kirjaimen.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pulkkisen piispalle.

Ei helvetti, loistavaa settiä.
Piispat on nyt katsottu läpi ja paljon muutakin Pulkkista. Loistava sarja on kyseessä, huumori uppoaa meikäläiseen. Harmi, etten aikaisemmin tajunnut katsoa Pulkkista. Tässä on koko aamu ja päiväkin aikaa käydyä läpi youtubea ja Pulkkisen sketsejä.

Pitääkö tämäkin asia tulla sulle selvittämään Suomesta asti.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mulla on sitten varmaan vääristynyt huumorintaju kun en itse pidä tuota hauskana, kuten en pitänyt koko paskan toistohuumorin Pulkkinen-sarjaakaan hauskana missään vaiheessa.

Anteeksi chät.

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Mulla on sitten varmaan vääristynyt huumorintaju kun en itse pidä tuota hauskana, kuten en pitänyt koko paskan toistohuumorin Pulkkinen-sarjaakaan hauskana missään vaiheessa.

Anteeksi chät.

Ei lisättävää...Tai no lisätään, että Pulkkinen on surkein sketsisarja, mitä telkkarissa on koskaan näytetty. Todella, siis todella anti-koomista juttua.
Jotenkin tuntuu, että koko sarja on ymmäretty täysin väärin.
Ei tuota voi edes pitää sketsinä, vaan kyse on enemmänkin yhden urpon ja hänen alaistensa päivittäisten aktiviteettien seuraamista.
Draama, taitaa olla sopiva genre. Tai niin sen ainakin itse koen.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Täh? Jos jätetään omassa kastissaan olevat Julmahuvi-jengin tuotokset pois, ei mulle tule juuri muuta onnistunutta viritelmää viime vuosilta mieleen kuin Pulkkinen.

Kummeliko sitten on hyvää?

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Täh? Jos jätetään omassa kastissaan olevat Julmahuvi-jengin tuotokset pois, ei mulle tule juuri muuta onnistunutta viritelmää viime vuosilta mieleen kuin Pulkkinen.

Kummeliko sitten on hyvää?

No jos Pulkkinen on surkein, niin tuskinpa Kummeli enää huonommaksi voi pistää.
Sanotaan että Kummeli oli hyvä sketsisarja. Överiksi menneet henkilöhahmot olivat loistavia ja näyttelijät olivat vielä parempia.

Onko nyt sun vuoro lytätä Kummeli? ;)

tiikeri

Jäsen
Esa Pekoselle. Mies pisti eilisen TPS-KuPS pelin jälkeen show´ta pystyyn.

Ihan aiheesta kyllä pistikin. Vaikka kaverilla itselläänkin on kokemusta tästä filmaamisesta, niin siitä huolimatta ihan aiheellinen purkaus. Suomessa on näköjään erotuomaritoiminta yhtä kuralla, oli sitten lajina jääkiekko tai jalkapallo. Pekonen elää hommassa tunteella mukana ja sellaisia persoonia on mukava katsella.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Antaako Veikkausliiga jälkikäteen penaltteja filmauksesta? Riski oli näköjään käynyt Mikko Rauteen koreografia tunneilla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy