Mille naurat juuri nyt?

  • 13 234 370
  • 50 412

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Sotkamon Jymylle naureskelen. Enää jäämme odottamaan TJ Jarmon organisoimaa tyttöjen iltakävelyä liiton kausijuhlissa. Oikeutus sille on selvä, Vuoden mies tulisi valita Sotkamosta.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jotenkin vaan naurattaa tuo ässäfanien AUK/Yetman -hekumointi.

HAHA!

Aika yksin olet näköjään jäänyt nauruinesi. Ensinnäkin, en ole itse nähnyt mitään ylitsepursuavaa hekumointia. Toiseksi, sinun mielestäsi on erikoista, että fanit innostuvat pitkään odotetuista vahvistuksista?

Turvat kiinni ja ranteet auki, siinä Eino_Miehen mallia elämään? Keskittyisit säkin vaan omiin iloihisi.

Nauran Eino_Miehelle, jos nyt jollekin erityisesti pitää nauraa.
 

Bay

Jäsen
HAHA!

Aika yksin olet näköjään jäänyt nauruinesi. Ensinnäkin, en ole itse nähnyt mitään ylitsepursuavaa hekumointia. Toiseksi, sinun mielestäsi on erikoista, että fanit innostuvat pitkään odotetuista vahvistuksista?

Turvat kiinni ja ranteet auki, siinä Eino_Miehen mallia elämään? Keskittyisit säkin vaan omiin iloihisi.

Nauran Eino_Miehelle, jos nyt jollekin erityisesti pitää nauraa.

Pakkohan se on Raumallakin jostain naurunaihetta löytää. Kaikki muut voivat kuitenkin nauraa Lukon uudelle hienolle kettulogolle.

Edit: Täytyi oikein käydä katsomassa. "Patrick Yetman Porin Ässiin" ketjussa oli jopa 19 vastausta alkuperäiseen viestiin ja lähinnä siellä oltiin varovaisen toiveikkaita.
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
HAHA!

Nauran Eino_Miehen aikaansaamalle postausten ketjulle - ei pitäisi mennä sorkkimaan kaikkea...

Mutta sokerina pohjalla!
Nimimerkki Powerplayn allekirjoitus poukkoili aikansa minun tyhjässä pääkopassani ennen kuin se hitsautui harvojen synapsieni väliin aiheuttaen tahattoman ähkäisyn ja väistöliikkeen - mielikuvan aiheuttama nauru oli kyllä lähinnä helpottunutta...
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Okei, tuo Esa Pekosen avautuminen TPS-KUPS matsin jälkeen oli aika hyvää tykitystä ja olihan siellä nämä klassiset filmaamisesta riehumiset ja ootko mies-saarnat. Siis nämä siltä samalta mieheltä, joka itse kaatui huipputeatterilla heinäkuussa, kun Rafinha kävi tönäisemässä? Pekosta taisi hieman rintaan tulla ja mies kieri pari pyörähdystä naamaansa pidellen. Tuo on aivan huikeaa kaksinaismoralismia.
 
Okei, tuo Esa Pekosen avautuminen TPS-KUPS matsin jälkeen oli aika hyvää tykitystä ja olihan siellä nämä klassiset filmaamisesta riehumiset ja ootko mies-saarnat. Siis nämä siltä samalta mieheltä, joka itse kaatui huipputeatterilla heinäkuussa, kun Rafinha kävi tönäisemässä? Pekosta taisi hieman rintaan tulla ja mies kieri pari pyörähdystä naamaansa pidellen. Tuo on aivan huikeaa kaksinaismoralismia.

Itse käsitin tuon keissin niin, että Pekonen vaati TPS-junnulta selkärankaa myöntää filmanneensa. Aivan kuten Pekonen itsekin teki kyseisen temppunsa jälkeen.

Ei sikäli, itsekin nauroin Pekosen avautumiselle.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse käsitin tuon keissin niin, että Pekonen vaati TPS-junnulta selkärankaa myöntää filmanneensa. Aivan kuten Pekonen itsekin teki kyseisen temppunsa jälkeen.

Riehuu sekä filmaamisesta, että sen myöntämisestä. Ei välttämättä edelleenkään kaikkein paras henkilö puhumaan mistään aiheeseen liittyvästä, ainakaan moraalin suhteen.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Aika makaaberi juttu eli enemmän hymähdytti toimittajan sanavalinta:

IS: Mies pääsi lomalle vankilasta - epäillään raa'asta murhasta

IS kirjoitti:
Rikoskomisario Marko Mäkisen mukaan surma on toteutettu erittäin raa'alla tavalla. Tekotavasta Mäkinen on vaitonainen.

Poliisi ei myöskään tässä vaiheessa kerro, mitä kuulusteluissa on ilmennyt. Niitä ovat haitanneet epäillyn muistamattomuus.

- Muistikuvat ovat hakusessa, paloja sieltä, paloja täältä.

Jotenkin tuli Leikolan iänikuinen sketsi mieleen syystä tai toisesta..
 

ferro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NY Rangers, Liverpool, 49ers
Noronen Ylelle Tapparasta: " -Jos löydän oikean työpaikan jostain, olen vapaa lähtemään. Tämä sopimus ei sido minua mihinkään. Menen treenaamaan Tapparan kanssa. Syyskuun kattavaa sopimusta en ole tehnyt. Olen lupautunut olemaan siinä niin kauan, kunnes löydän oikean työpaikan. "
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Tavispentin märkä uni

(Linkki vie Nettiauton myynti-ilmoitukseen)

Ei jumalauta, tää oli kyllä parasta settiä vähään aikaan. Täysrepeämisen aiheutti viimeistään seuraava kohta ilmoituksesta:

Naapurin koirasta tuli impotentti ja naapuritalosta meni kolme huoneistoa myyntiin heti kun tämä tuli parkkipaikalle.

Taloyhtiön huoltomies itkee aina kun se kävelee parkkipaikan poikki.

Ja seinänaapurin pikkukakara alkoi änkyttämään.


On nuo kysymykset ja vastauksetkin melko laadukkaita.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ei jumalauta, aivan legenda settiä. Kaverilla on sana hallussa tai sitten tuo tulee oikeasti sydämestä.

Saakeli. Odotin että Corolla olisi ollut sininen. Duunikaverilla on tuollainen sinisenä ja kaverin nimi on (yllätys, yllätys) Pentti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös