Mille naurat juuri nyt?

  • 13 227 944
  • 50 390

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nauran kirjoitusvirheelleni...kummasti se lause vain muuttuu, jos vaihtaa yhden kirjaimen.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pulkkisen piispalle.

Ei helvetti, loistavaa settiä.
Piispat on nyt katsottu läpi ja paljon muutakin Pulkkista. Loistava sarja on kyseessä, huumori uppoaa meikäläiseen. Harmi, etten aikaisemmin tajunnut katsoa Pulkkista. Tässä on koko aamu ja päiväkin aikaa käydyä läpi youtubea ja Pulkkisen sketsejä.

Pitääkö tämäkin asia tulla sulle selvittämään Suomesta asti.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mulla on sitten varmaan vääristynyt huumorintaju kun en itse pidä tuota hauskana, kuten en pitänyt koko paskan toistohuumorin Pulkkinen-sarjaakaan hauskana missään vaiheessa.

Anteeksi chät.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Mulla on sitten varmaan vääristynyt huumorintaju kun en itse pidä tuota hauskana, kuten en pitänyt koko paskan toistohuumorin Pulkkinen-sarjaakaan hauskana missään vaiheessa.

Anteeksi chät.

Ei lisättävää...Tai no lisätään, että Pulkkinen on surkein sketsisarja, mitä telkkarissa on koskaan näytetty. Todella, siis todella anti-koomista juttua.
Jotenkin tuntuu, että koko sarja on ymmäretty täysin väärin.
Ei tuota voi edes pitää sketsinä, vaan kyse on enemmänkin yhden urpon ja hänen alaistensa päivittäisten aktiviteettien seuraamista.
Draama, taitaa olla sopiva genre. Tai niin sen ainakin itse koen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Täh? Jos jätetään omassa kastissaan olevat Julmahuvi-jengin tuotokset pois, ei mulle tule juuri muuta onnistunutta viritelmää viime vuosilta mieleen kuin Pulkkinen.

Kummeliko sitten on hyvää?
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Täh? Jos jätetään omassa kastissaan olevat Julmahuvi-jengin tuotokset pois, ei mulle tule juuri muuta onnistunutta viritelmää viime vuosilta mieleen kuin Pulkkinen.

Kummeliko sitten on hyvää?

No jos Pulkkinen on surkein, niin tuskinpa Kummeli enää huonommaksi voi pistää.
Sanotaan että Kummeli oli hyvä sketsisarja. Överiksi menneet henkilöhahmot olivat loistavia ja näyttelijät olivat vielä parempia.

Onko nyt sun vuoro lytätä Kummeli? ;)
 

tiikeri

Jäsen
Esa Pekoselle. Mies pisti eilisen TPS-KuPS pelin jälkeen show´ta pystyyn.

Ihan aiheesta kyllä pistikin. Vaikka kaverilla itselläänkin on kokemusta tästä filmaamisesta, niin siitä huolimatta ihan aiheellinen purkaus. Suomessa on näköjään erotuomaritoiminta yhtä kuralla, oli sitten lajina jääkiekko tai jalkapallo. Pekonen elää hommassa tunteella mukana ja sellaisia persoonia on mukava katsella.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Antaako Veikkausliiga jälkikäteen penaltteja filmauksesta? Riski oli näköjään käynyt Mikko Rauteen koreografia tunneilla.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Tälle.

Linkin takaa löytyy Expendables aiheinen kuvasarja, jossa isoilla pojilla on hauskaa.

Syltyn ja Stathamin reaktiot olisi hieno nähdä videokuvana.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Antaako Veikkausliiga jälkikäteen penaltteja filmauksesta? Riski oli näköjään käynyt Mikko Rauteen koreografia tunneilla.

Ei filmaamisesta tietenkään, mutta voisivat kyllä ottaa käsittelyyn Ilon pelikiellon, jota nyt tuli sitten kaksi vai kolme peliä suorasta punaisesta. Ja tämä kaikki siis Riskin selän takana seisomisesta. KuPS:n Dicksonhan sai samassa pelissä toisen keltaisen tauon aikana eikä tuomarit ilmeiseti suostuneet tuota tapausta medialle kommentoimaan.

Varmaankin naurattaisi kyseisen pelin tapahtumat jos tuosta farssista olisi joutunut kärsimään joku toinen joukkue. TPS ohitti KuPS:n taulukossa tuon voiton ansiosta ja kaksi avainpelaajaa on nyt pelikiellossa. Sinne taisivat karata mitalit ja europelit...
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Juuri äsken käyneelle episodille Hki-Vantaan Lentoasemalla. SOL-Siivousfirman siivoja vei korvasta Romanian mustalaisen (mies) ulos terminaalista kun hän kävi tonkimassa roskiksia, kiroilikin vielä kovaa perään tai ainakin siltä se kuulosti. Samaa kieltä kyllä puhuivat, mutta siivooja (mies) taisi sitten kuulua tavallisiin Romanialaisiin. Tänne mitään Vartijoita tarvita!
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Pulkkinen on surkein sketsisarja, mitä telkkarissa on koskaan näytetty. Todella, siis todella anti-koomista juttua.
Minusta on saatanan hienoa että telkkariin tehdään viihdeohjelmia jotka eivät miellytä kaikkia. Kaikkia miellyttämällä, ketään ärsyttämättä saadaan aikaan sosialidemokraattista paskaa.

Minäkään en pidä TV-ohjelmasta nimeltä Pulkkinen, mutta ei kaikkien kaikesta kuulukaan pitää.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ihan aiheesta kyllä pistikin. Vaikka kaverilla itselläänkin on kokemusta tästä filmaamisesta, niin siitä huolimatta ihan aiheellinen purkaus.

No jaa, kyllähän tuon aikaisemmin kesällä sattuneen tapauksen jälkeen ukon mielipiteiden painoarvo minkäänlaisen filmaamisen kritisoinnin osalta on vähintään kyseenalainen (vaikka olisi asian kuinka sitten jälkikäteen myöntänyt).. Noh, kukin tavallaan.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
No jaa, kyllähän tuon aikaisemmin kesällä sattuneen tapauksen jälkeen ukon mielipiteiden painoarvo minkäänlaisen filmaamisen kritisoinnin osalta on vähintään kyseenalainen (vaikka olisi asian kuinka sitten jälkikäteen myöntänyt).. Noh, kukin tavallaan.

Pekonenhan vaati Riskiä tulemaan median eteen myöntämään filmanneensa eli tekemään saman mitä itse teki hölmöilynsä jälkeen. Mainitsi vieläpä tuon Rafinha-tapauksen heti Urhon haastattelun alkuun.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Jotenkin vaan naurattaa tuo ässäfanien AUK/Yetman -hekumointi.

Aika pienistä hekumoinneista saat naurut, mutta eipä siinä mitään, antaa soittaa vaan.

Kyllähän noi hankinnat nyt hieman toi aurinkoa risukasaan, varsinkin kun kumpikaan eivät ole täysin pystymettästä repäistyjä ukkoja, ainakaan AUK. Mutta onneksi Rautakallio ei ole ainakaan vielä sutannut housujaan raumlaistyyliin...
 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Pekonenhan vaati Riskiä tulemaan median eteen myöntämään filmanneensa eli tekemään saman mitä itse teki hölmöilynsä jälkeen. Mainitsi vieläpä tuon Rafinha-tapauksen heti Urhon haastattelun alkuun.

Jep, tavallaan ymmärrän pointin, mutta silti vähän väsynyttä glorifioida tuota omaa tunnustustaan. Tällä logiikallahan "minä tunnustin = olen mies"-korttia Pekonen voinee käyttää jatkossakin jokaisen epäselvän tilanteen kohdalla. Mutta joo, jätän potkupallon ruotimisen tähän tältä illalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös