Antaako Veikkausliiga jälkikäteen penaltteja filmauksesta? Riski oli näköjään käynyt Mikko Rauteen koreografia tunneilla.
Minusta on saatanan hienoa että telkkariin tehdään viihdeohjelmia jotka eivät miellytä kaikkia. Kaikkia miellyttämällä, ketään ärsyttämättä saadaan aikaan sosialidemokraattista paskaa.Pulkkinen on surkein sketsisarja, mitä telkkarissa on koskaan näytetty. Todella, siis todella anti-koomista juttua.
Ihan aiheesta kyllä pistikin. Vaikka kaverilla itselläänkin on kokemusta tästä filmaamisesta, niin siitä huolimatta ihan aiheellinen purkaus.
No jaa, kyllähän tuon aikaisemmin kesällä sattuneen tapauksen jälkeen ukon mielipiteiden painoarvo minkäänlaisen filmaamisen kritisoinnin osalta on vähintään kyseenalainen (vaikka olisi asian kuinka sitten jälkikäteen myöntänyt).. Noh, kukin tavallaan.
Jotenkin vaan naurattaa tuo ässäfanien AUK/Yetman -hekumointi.
Pekonenhan vaati Riskiä tulemaan median eteen myöntämään filmanneensa eli tekemään saman mitä itse teki hölmöilynsä jälkeen. Mainitsi vieläpä tuon Rafinha-tapauksen heti Urhon haastattelun alkuun.
Jotenkin vaan naurattaa tuo ässäfanien AUK/Yetman -hekumointi.
HAHA!
Aika yksin olet näköjään jäänyt nauruinesi. Ensinnäkin, en ole itse nähnyt mitään ylitsepursuavaa hekumointia. Toiseksi, sinun mielestäsi on erikoista, että fanit innostuvat pitkään odotetuista vahvistuksista?
Turvat kiinni ja ranteet auki, siinä Eino_Miehen mallia elämään? Keskittyisit säkin vaan omiin iloihisi.
Nauran Eino_Miehelle, jos nyt jollekin erityisesti pitää nauraa.
HAHA!
Aika yksin olet näköjään jäänyt nauruinesi.
Nauran Eino_Miehelle, jos nyt jollekin erityisesti pitää nauraa.
Kaikki muut voivat kuitenkin nauraa Lukon uudelle hienolle kettulogolle.
Kaikki muut voivat nauraa sinun lukutaidollesi.
Okei, tuo Esa Pekosen avautuminen TPS-KUPS matsin jälkeen oli aika hyvää tykitystä ja olihan siellä nämä klassiset filmaamisesta riehumiset ja ootko mies-saarnat. Siis nämä siltä samalta mieheltä, joka itse kaatui huipputeatterilla heinäkuussa, kun Rafinha kävi tönäisemässä? Pekosta taisi hieman rintaan tulla ja mies kieri pari pyörähdystä naamaansa pidellen. Tuo on aivan huikeaa kaksinaismoralismia.
Itse käsitin tuon keissin niin, että Pekonen vaati TPS-junnulta selkärankaa myöntää filmanneensa. Aivan kuten Pekonen itsekin teki kyseisen temppunsa jälkeen.
Riehuu sekä filmaamisesta, että sen myöntämisestä. Ei välttämättä edelleenkään kaikkein paras henkilö puhumaan mistään aiheeseen liittyvästä, ainakaan moraalin suhteen.
IS kirjoitti:Rikoskomisario Marko Mäkisen mukaan surma on toteutettu erittäin raa'alla tavalla. Tekotavasta Mäkinen on vaitonainen.
Poliisi ei myöskään tässä vaiheessa kerro, mitä kuulusteluissa on ilmennyt. Niitä ovat haitanneet epäillyn muistamattomuus.
- Muistikuvat ovat hakusessa, paloja sieltä, paloja täältä.