Mille naurat juuri nyt?

• 13 480 589
  • 51 028

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Tälle.

Linkin takaa löytyy Expendables aiheinen kuvasarja, jossa isoilla pojilla on hauskaa.

Syltyn ja Stathamin reaktiot olisi hieno nähdä videokuvana.

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Antaako Veikkausliiga jälkikäteen penaltteja filmauksesta? Riski oli näköjään käynyt Mikko Rauteen koreografia tunneilla.

Ei filmaamisesta tietenkään, mutta voisivat kyllä ottaa käsittelyyn Ilon pelikiellon, jota nyt tuli sitten kaksi vai kolme peliä suorasta punaisesta. Ja tämä kaikki siis Riskin selän takana seisomisesta. KuPS:n Dicksonhan sai samassa pelissä toisen keltaisen tauon aikana eikä tuomarit ilmeiseti suostuneet tuota tapausta medialle kommentoimaan.

Varmaankin naurattaisi kyseisen pelin tapahtumat jos tuosta farssista olisi joutunut kärsimään joku toinen joukkue. TPS ohitti KuPS:n taulukossa tuon voiton ansiosta ja kaksi avainpelaajaa on nyt pelikiellossa. Sinne taisivat karata mitalit ja europelit...

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Juuri äsken käyneelle episodille Hki-Vantaan Lentoasemalla. SOL-Siivousfirman siivoja vei korvasta Romanian mustalaisen (mies) ulos terminaalista kun hän kävi tonkimassa roskiksia, kiroilikin vielä kovaa perään tai ainakin siltä se kuulosti. Samaa kieltä kyllä puhuivat, mutta siivooja (mies) taisi sitten kuulua tavallisiin Romanialaisiin. Tänne mitään Vartijoita tarvita!

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Pulkkinen on surkein sketsisarja, mitä telkkarissa on koskaan näytetty. Todella, siis todella anti-koomista juttua.
Minusta on saatanan hienoa että telkkariin tehdään viihdeohjelmia jotka eivät miellytä kaikkia. Kaikkia miellyttämällä, ketään ärsyttämättä saadaan aikaan sosialidemokraattista paskaa.

Minäkään en pidä TV-ohjelmasta nimeltä Pulkkinen, mutta ei kaikkien kaikesta kuulukaan pitää.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ihan aiheesta kyllä pistikin. Vaikka kaverilla itselläänkin on kokemusta tästä filmaamisesta, niin siitä huolimatta ihan aiheellinen purkaus.

No jaa, kyllähän tuon aikaisemmin kesällä sattuneen tapauksen jälkeen ukon mielipiteiden painoarvo minkäänlaisen filmaamisen kritisoinnin osalta on vähintään kyseenalainen (vaikka olisi asian kuinka sitten jälkikäteen myöntänyt).. Noh, kukin tavallaan.

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
No jaa, kyllähän tuon aikaisemmin kesällä sattuneen tapauksen jälkeen ukon mielipiteiden painoarvo minkäänlaisen filmaamisen kritisoinnin osalta on vähintään kyseenalainen (vaikka olisi asian kuinka sitten jälkikäteen myöntänyt).. Noh, kukin tavallaan.

Pekonenhan vaati Riskiä tulemaan median eteen myöntämään filmanneensa eli tekemään saman mitä itse teki hölmöilynsä jälkeen. Mainitsi vieläpä tuon Rafinha-tapauksen heti Urhon haastattelun alkuun.

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Jotenkin vaan naurattaa tuo ässäfanien AUK/Yetman -hekumointi.

Aika pienistä hekumoinneista saat naurut, mutta eipä siinä mitään, antaa soittaa vaan.

Kyllähän noi hankinnat nyt hieman toi aurinkoa risukasaan, varsinkin kun kumpikaan eivät ole täysin pystymettästä repäistyjä ukkoja, ainakaan AUK. Mutta onneksi Rautakallio ei ole ainakaan vielä sutannut housujaan raumlaistyyliin...

Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekonenhan vaati Riskiä tulemaan median eteen myöntämään filmanneensa eli tekemään saman mitä itse teki hölmöilynsä jälkeen. Mainitsi vieläpä tuon Rafinha-tapauksen heti Urhon haastattelun alkuun.

Jep, tavallaan ymmärrän pointin, mutta silti vähän väsynyttä glorifioida tuota omaa tunnustustaan. Tällä logiikallahan "minä tunnustin = olen mies"-korttia Pekonen voinee käyttää jatkossakin jokaisen epäselvän tilanteen kohdalla. Mutta joo, jätän potkupallon ruotimisen tähän tältä illalta.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Sotkamon Jymylle naureskelen. Enää jäämme odottamaan TJ Jarmon organisoimaa tyttöjen iltakävelyä liiton kausijuhlissa. Oikeutus sille on selvä, Vuoden mies tulisi valita Sotkamosta.

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jotenkin vaan naurattaa tuo ässäfanien AUK/Yetman -hekumointi.

HAHA!

Aika yksin olet näköjään jäänyt nauruinesi. Ensinnäkin, en ole itse nähnyt mitään ylitsepursuavaa hekumointia. Toiseksi, sinun mielestäsi on erikoista, että fanit innostuvat pitkään odotetuista vahvistuksista?

Turvat kiinni ja ranteet auki, siinä Eino_Miehen mallia elämään? Keskittyisit säkin vaan omiin iloihisi.

Nauran Eino_Miehelle, jos nyt jollekin erityisesti pitää nauraa.

Bay

Jäsen
HAHA!

Aika yksin olet näköjään jäänyt nauruinesi. Ensinnäkin, en ole itse nähnyt mitään ylitsepursuavaa hekumointia. Toiseksi, sinun mielestäsi on erikoista, että fanit innostuvat pitkään odotetuista vahvistuksista?

Turvat kiinni ja ranteet auki, siinä Eino_Miehen mallia elämään? Keskittyisit säkin vaan omiin iloihisi.

Nauran Eino_Miehelle, jos nyt jollekin erityisesti pitää nauraa.

Pakkohan se on Raumallakin jostain naurunaihetta löytää. Kaikki muut voivat kuitenkin nauraa Lukon uudelle hienolle kettulogolle.

Edit: Täytyi oikein käydä katsomassa. "Patrick Yetman Porin Ässiin" ketjussa oli jopa 19 vastausta alkuperäiseen viestiin ja lähinnä siellä oltiin varovaisen toiveikkaita.

Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
HAHA!

Nauran Eino_Miehen aikaansaamalle postausten ketjulle - ei pitäisi mennä sorkkimaan kaikkea...

Mutta sokerina pohjalla!
Nimimerkki Powerplayn allekirjoitus poukkoili aikansa minun tyhjässä pääkopassani ennen kuin se hitsautui harvojen synapsieni väliin aiheuttaen tahattoman ähkäisyn ja väistöliikkeen - mielikuvan aiheuttama nauru oli kyllä lähinnä helpottunutta...

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Okei, tuo Esa Pekosen avautuminen TPS-KUPS matsin jälkeen oli aika hyvää tykitystä ja olihan siellä nämä klassiset filmaamisesta riehumiset ja ootko mies-saarnat. Siis nämä siltä samalta mieheltä, joka itse kaatui huipputeatterilla heinäkuussa, kun Rafinha kävi tönäisemässä? Pekosta taisi hieman rintaan tulla ja mies kieri pari pyörähdystä naamaansa pidellen. Tuo on aivan huikeaa kaksinaismoralismia.

Okei, tuo Esa Pekosen avautuminen TPS-KUPS matsin jälkeen oli aika hyvää tykitystä ja olihan siellä nämä klassiset filmaamisesta riehumiset ja ootko mies-saarnat. Siis nämä siltä samalta mieheltä, joka itse kaatui huipputeatterilla heinäkuussa, kun Rafinha kävi tönäisemässä? Pekosta taisi hieman rintaan tulla ja mies kieri pari pyörähdystä naamaansa pidellen. Tuo on aivan huikeaa kaksinaismoralismia.

Itse käsitin tuon keissin niin, että Pekonen vaati TPS-junnulta selkärankaa myöntää filmanneensa. Aivan kuten Pekonen itsekin teki kyseisen temppunsa jälkeen.

Ei sikäli, itsekin nauroin Pekosen avautumiselle.

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse käsitin tuon keissin niin, että Pekonen vaati TPS-junnulta selkärankaa myöntää filmanneensa. Aivan kuten Pekonen itsekin teki kyseisen temppunsa jälkeen.

Riehuu sekä filmaamisesta, että sen myöntämisestä. Ei välttämättä edelleenkään kaikkein paras henkilö puhumaan mistään aiheeseen liittyvästä, ainakaan moraalin suhteen.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika makaaberi juttu eli enemmän hymähdytti toimittajan sanavalinta:

IS: Mies pääsi lomalle vankilasta - epäillään raa'asta murhasta

IS kirjoitti:
Rikoskomisario Marko Mäkisen mukaan surma on toteutettu erittäin raa'alla tavalla. Tekotavasta Mäkinen on vaitonainen.

Poliisi ei myöskään tässä vaiheessa kerro, mitä kuulusteluissa on ilmennyt. Niitä ovat haitanneet epäillyn muistamattomuus.

- Muistikuvat ovat hakusessa, paloja sieltä, paloja täältä.

Jotenkin tuli Leikolan iänikuinen sketsi mieleen syystä tai toisesta..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy