Mille naurat juuri nyt?

  • 13 239 151
  • 50 414

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Saako tälle edes nauraa? No tottakai! http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2233241
Linkissä kotimaisen potkupallon riemumarssia.

Niin, ehkä tämä kuuluisi ketjuun pitäisikö itkeä vai nauraa. Klubi päästi samoin MOLEMMISSA matseissaan serbejä vastaan maalin yliajalla. Maajoukkueella on myös kokemusta liikaakin samasta lopun räveltämisestä, joten enää ei voi olla kyse pelkistä sattumista. Kuuppa ei vaan kestä.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
WTC-ketjusta
Ei minulla ihan kaikkeen sentaan karsivallisyys ja aika riita, mutta tyydyn toteamaan etta tuossa vertauksessasi ei ole enaa jarjen hiventakaan. Jos haluat selvittaa miksi, tutki asiaa edes pintapuolisesti.

Oikeasti. Jotain rajaa.

Ottaen huomioon nimimerkin aktiivisuuden tuossa ketjussa, niin aikaa kyllä on pakko palaa liikaa tuossa yksi vs muut väännössä.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huvittaa se, että ilmeisesti alkaa nukuttaa liikaa tai sitten on jotain muita puutostiloja, kun luin viimeaikoina pinnalla olleen Jatkoajan pelaamisenhallintakerhon Jatkoajan panemisenhallintakerhoksi. Kaikenlaista.

Odotellaan Käyttäjänimettömän avausta. Älä pidättele henkeäsi, menee vielä ehkä puolisentoista vuotta :)
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kesäillan valssissa esiintyvälle Suvi Teräsniskalle. Vetää kyllä niin huonosti, että varmaan melkein jokaisesta paikallisestakin löytyisi parempi esiintyjä kansaa tanssittamaan. *reps*
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Ässäfani laittaa tärkeysjärjestykseen joukkueen esitykset Pitsiturnauksessa. Jostain se lohtu täytyy näköjään hakea, kun kotimatka alkoi jo päiväpelien jälkeen :)

Eikä edes vienyt tappeluissa. Ainoassa kunnon tappelussa, jossa lyöntejä vaihdettiin niin pataan tuli niin, että vittu repesi.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikä edes vienyt tappeluissa. Ainoassa kunnon tappelussa, jossa lyöntejä vaihdettiin niin pataan tuli niin, että vittu repesi.

No niin, nyt rauha... Peli pelattiin aamulla, Lukko voitti ansaitusti 3 - 1. Muutama pystypaini oli, joista joku olisi voinut saada muutaman Ässien voittamaksi. Mutta nyt rauhassa nukkumaan ja huomenna taas aurinko nousee.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hyvän vitutuksen tuolla pokerilla kyllä saa itselleen. Pikkasen on voitolla ja pienellä panoksella muutenkin pelataan, mutta oli hyvät saumat tuntuvaan lisäpottiin, mutta miksipäs se nyt osuisi. Itselläkin kävi tuuri, mutta kyllä sieltä vaan ratkaisevilla hetkillä tullaan ohi sekä vasemmalta että oikealta. Vituttaa ja naurattaa samaan aikaan? No oli ne ehkä hieman eri aikoihin. Tarkistin ja nyt näköjään naurattaa, tuo vitutuksen ikuinen lähde.
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä kellonsoittaja pisti hymyilemään, samoin kuin yllä oleva vääntö Ässä -ja Lukkofanien kesken. Onkohan yhtään ketjua jossa eivät nää porukat vääntäisi? Naisasiat?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ylen kaljakellunnasta kertovalle jutulle, tai oikeastaan yhdelle tietylle kohdalle siinä:

"Viimeisen päälle kaikki, kehaisi Jaakko Parantainen varustellessaan pikkuruista venettään ja tuhtia juoma-arsenaaliaan virran vietäväksi."
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Pääsi tulemaan vähän puun takaa ja saattaa olla aika vanhakin, mutta tälle letkautukselle twitterissä tipahdin:

"Never trust a woman. I don't trust anything that bleeds for a week & doesn't die." says @WiseManSpeaks

Näinhän se on.
 

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nauran itsekseni juuri nyt tosikoille, joita tuolla "Liigajoukkueitten voimasuhteet"-ketjussa tuntuu olevan aika lailla. Ei kai kukaan tänne tosissaan kirjoittele?! En minä ainakaan! Pieni provosointi pitää keskustelua yllä!
 
Nauran itsekseni juuri nyt tosikoille, joita tuolla "Liigajoukkueitten voimasuhteet"-ketjussa tuntuu olevan aika lailla. Ei kai kukaan tänne tosissaan kirjoittele?! En minä ainakaan! Pieni provosointi pitää keskustelua yllä!

Raipe ei siis olekaan ylivertainen valmentaja? Voi hitsi, minä kun jo olin niin varma että Raipe vie ja muut vikisee!
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Hymistelen tuolle Loktevin esitykselle. En nyt jaksa perustella, miksi. On vaan sellainen kutina perseessä.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Nauran itsekseni juuri nyt tosikoille, joita tuolla "Liigajoukkueitten voimasuhteet"-ketjussa tuntuu olevan aika lailla. Ei kai kukaan tänne tosissaan kirjoittele?! En minä ainakaan! Pieni provosointi pitää keskustelua yllä!
Surkean säälittävä ns. "pelastusyritys". Paskaa argumentointia ei voi aina iskeä minkään läpänheiton muottiin, kun tajuaa, että onkin puhunut pelkkää potaskaa.

Syyllistyn selkeästi tasaisen tappavaan tahtiin itsekin provosointiin, räksyttämiseen yms paskaan, josta pitäisi päästä tällä palstalla eroon. Muistelen kaiholla Paitsio! BBS:n aikoja, jolloin puhuttiin asiasta, eikä trolleja kiekkokeskustelussa juurikaan näkynyt.

Nykyiseen keskustelupalstakulttuuriin kuuluu tietty löysin rantein ottaminen. En puolla natsilinjaa moderointiin ja sallin mielelläni esim ketjun aiheesta ajoittaisen pienen poikkeamisen ilman pelkoa OT-banneista.

Tästä huolimatta trollaukseen, paskanjauhantaan ja muuhun epämääräiseen räksyttämiseen tulisi puuttua jämäkämmin.

On helvetin helppo perustaa uusi lätkäaiheinen keskustelupalsta, mikäli nykyistä tiukempi, asiapitoisempaa keskustelua suosiva moderointilinja ei miellyttäisi.

Pitäisikö sitä itse yrittää aloittaa muutos (hah) ja pyrkiä nollalinjaan provosoinnin ja provosoitumisen kohdalla..
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Nauran itsekseni juuri nyt tosikoille, joita tuolla "Liigajoukkueitten voimasuhteet"-ketjussa tuntuu olevan aika lailla. Ei kai kukaan tänne tosissaan kirjoittele?! En minä ainakaan! Pieni provosointi pitää keskustelua yllä!

Raipe ei siis olekaan ylivertainen valmentaja? Voi hitsi, minä kun jo olin niin varma että Raipe vie ja muut vikisee!

Se on kyllä 'Liigajoukkueiden voimasuhteet'. Ja kyllä, sillä puolella väännetään tosissaan. Vapaa pudotus on asia erikseen, sanoisin.

t. otsikko

Hymistelen tuolle Loktevin esitykselle. En nyt jaksa perustella, miksi. On vaan sellainen kutina perseessä.

Surkean säälittävä ns. "pelastusyritys". Paskaa argumentointia ei voi aina iskeä minkään läpänheiton muottiin, kun tajuaa, että onkin puhunut pelkkää potaskaa.

Noni, nyt ne löysi sut Loktev. Nauran kännipäissäni näille keskusteluille. Ihanaa, syksy tulee ja liiga alkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös