Nauran itsekseni juuri nyt tosikoille, joita tuolla "Liigajoukkueitten voimasuhteet"-ketjussa tuntuu olevan aika lailla. Ei kai kukaan tänne tosissaan kirjoittele?! En minä ainakaan! Pieni provosointi pitää keskustelua yllä!
Nauran itsekseni juuri nyt tosikoille, joita tuolla "Liigajoukkueitten voimasuhteet"-ketjussa tuntuu olevan aika lailla.
Surkean säälittävä ns. "pelastusyritys". Paskaa argumentointia ei voi aina iskeä minkään läpänheiton muottiin, kun tajuaa, että onkin puhunut pelkkää potaskaa.Nauran itsekseni juuri nyt tosikoille, joita tuolla "Liigajoukkueitten voimasuhteet"-ketjussa tuntuu olevan aika lailla. Ei kai kukaan tänne tosissaan kirjoittele?! En minä ainakaan! Pieni provosointi pitää keskustelua yllä!
Siihen on olemassa hyviä voiteita nykyään. Kysy apteekista.On vaan sellainen kutina perseessä.
Nauran itsekseni juuri nyt tosikoille, joita tuolla "Liigajoukkueitten voimasuhteet"-ketjussa tuntuu olevan aika lailla. Ei kai kukaan tänne tosissaan kirjoittele?! En minä ainakaan! Pieni provosointi pitää keskustelua yllä!
Raipe ei siis olekaan ylivertainen valmentaja? Voi hitsi, minä kun jo olin niin varma että Raipe vie ja muut vikisee!
Se on kyllä 'Liigajoukkueiden voimasuhteet'. Ja kyllä, sillä puolella väännetään tosissaan. Vapaa pudotus on asia erikseen, sanoisin.
t. otsikko
Hymistelen tuolle Loktevin esitykselle. En nyt jaksa perustella, miksi. On vaan sellainen kutina perseessä.
Surkean säälittävä ns. "pelastusyritys". Paskaa argumentointia ei voi aina iskeä minkään läpänheiton muottiin, kun tajuaa, että onkin puhunut pelkkää potaskaa.
Siihen on olemassa hyviä voiteita nykyään. Kysy apteekista.
Pistepörssin voittaja: Tomas Knotek, HPK
Maalipörssin voittaja: Juuso Puustinen, HPK
Plusmiinustilaston voittaja: Marko Tuulola, HPK
Paras maalivahti: Teemu Lassila, HPK
Paras puolustaja: Mathias Porseland, HPK
Pudotuspelien paras pelaaja: Tuukka Mäkelä, HPK
All-Star-kokoonpano:
Louhi - Knotek - Puustinen
Mäkelä - Porseland
Lassila
-----------
Kaikki kuuluu ottaa tosissaan.
Ei kai tuota perustella tarvitse. Sama käyttäjä on ilmeisesti myös laulun sanojen "Aiti, en oo ottanut mun lääkkeitä" takana.
Minä en ottaisi näitä ennustuksia vielä tässä vaiheessa niin todesta. Eikä sinunkaan pitäisi. Itse siis ennustelen vasta syksymmällä.
"Janne Ojanen nostetaan Hakametsän kattoon". Näin kertoo meille Iltasanomat. Naureskelen jo etukäteen ajatukselle Janne Ojasesta roikkumassa Suomen ensimmäisen jäähallin kattopalkeista.
"Janne Ojanen nostetaan Hakametsän kattoon". Näin kertoo meille Iltasanomat. Naureskelen jo etukäteen ajatukselle Ojasesta roikkumassa Suomen ensimmäisen jäähallin kattopalkeista.
"Janne Ojanen nostetaan Hakametsän kattoon". Näin kertoo meille Iltasanomat. Naureskelen jo etukäteen ajatukselle Janne Ojasesta roikkumassa Suomen ensimmäisen jäähallin kattopalkeista.
Niinpä. Sinne vaan haukkujat heittämään 73 metriä niin kuin Harri. Saattaa jäädä useimmilta tekemättä, vaikka olisi sponsorikin.Harmittaa, kun niin monet haukkuu Harria. Tänään taas eilisen karsinnan lisäksi mahtavia suorituksia SM-kisoissa. Miten niin muka yhden heiton ihme?
Harmittaa, kun niin monet haukkuu Harria. Tänään taas eilisen karsinnan lisäksi mahtavia suorituksia SM-kisoissa. Miten niin muka yhden heiton ihme?
Mitä Haatainen on tehnyt ansaitakseen haukkunsa? Hä.
Yksilölajihan tuo on. Miten se nyt sua hetkauttaa? Onhan tuolla monta huonompaakin.Heittänyt huonosti. Tai oikeastaan erittäin huonosti.
Yksilölajihan tuo on. Miten se nyt sua hetkauttaa? Onhan tuolla monta huonompaakin.
Enemmän kannattaisi haukkua noita vässyköitä, jotka heittävät kisasta kisaan sen 78-80 metriä ja hävisivät sielläjossainfuckin' karnevaaleilla, jossa palkintona oli lippu ömmömm-kisoihin.
Niinpä. Sinne vaan haukkujat heittämään 73 metriä niin kuin Harri.
Koska olen itsekin yksilö.Kun se on yksilölaji, niin miten sinua hetkauttaa haukkuminen?
Arvokisaedustajalta odottaisi edes niitä 78 metrisiä heittoja. On vaan 5 metriä liikaa vaadittu.
Koska olen itsekin yksilö.
Aah, en tiennytkään, että olet Harri-fanina luonut itsellesi kovat odotukset.