Naurattaa, että meilläkin...suuren maailman tapaan annetaan joillekin ukkospuuskille jo nimiä. Asta-myräkkä, hah hah.
Naurattaa, että meilläkin...suuren maailman tapaan annetaan joillekin ukkospuuskille jo nimiä. Asta-myräkkä, hah hah.
Veikkaan, että vastaus löytyy almanakasta. Naurettavaa, eikö?
Eikös ne nimet ole olleet siellä almanakassa jo pitkään? Toki tiedän, mistä myrskyt saavat nimensä mutta että meilläkin jokin pikkupuuska jo nimetään. Tämä naurattaa jos et viestistäni ymmärtänyt.
En tiedä yhtään pikkupuuskaa, jolle olisi nimi annettu. Ei tainnut Astan päivänä olla kovin kova keli Varsnais-Suomessa? Meillä Pohjanmaalla oli vallan maailmanlopun elkeet, sillä niin raju oli myrsky. Tuolla Savonmaallakin voivat pitää Astan päivän myräkästä termiä pikkupuuska kovinkin vähättelevänä ilmaisuna. Katsotaas nyt (paikan päällä) millainen tuulenhenkäys tämä Veera on Turun seudulla.
Vain onko meillä aina nimety näitä ukkosmyrskyjä...? Nyt vasta olen asian huomioinut.
Niin onhan kovia myrskyjä meillä aina ollut enkä niitä vähättelekään. Tuo nimeäminen naurattaa täällä meillä kun on tuon nimen liittänyt hieman toisenlaisiin myrskyihin kuten Katrina, Andrew, Wilma ja Mitch. Vain onko meillä aina nimety näitä ukkosmyrskyjä...? Nyt vasta olen asian huomioinut.
Kyllä on. Löytyy mm. Mauria ja Sannaa jo 80-luvun seuduilta. Varmaan aiemminkin on nimetty, mutta nuo nyt tulee itselläni mieleen.
Niin onhan kovia myrskyjä meillä aina ollut enkä niitä vähättelekään. Tuo nimeäminen naurattaa täällä meillä kun on tuon nimen liittänyt hieman toisenlaisiin myrskyihin kuten Katrina, Andrew, Wilma ja Mitch. Vain onko meillä aina nimety näitä ukkosmyrskyjä...? Nyt vasta olen asian huomioinut.
Joskus 70-luvulla (?) oli Eufrosyyne. Isävainaa tapasi nimittää mutsia Eufrosyyneksi aina, kun rouvan naamasta näkyi myrskyn merkkejä.Kyllä on. Löytyy mm. Mauria ja Sannaa jo 80-luvun seuduilta. Varmaan aiemminkin on nimetty, mutta nuo nyt tulee itselläni mieleen.
Kyllä on. Löytyy mm. Mauria ja Sannaa jo 80-luvun seuduilta. Varmaan aiemminkin on nimetty, mutta nuo nyt tulee itselläni mieleen.
Ja Jofan on pakko olla Jyrki Lumpeen päästä.MTV3:n sivuilla on uutinen siitä että Mike Modano joutuu vaihtamaan paitansa numeron siirtyessään Detroitiin, ja tuon jutun yhteydessä on tämä kuva. Naurattaa kommentti tuon jutun alapuolella: "Kuvan on pakko olla Minnesotan päädystä."
Jäätävää liikehdintää etten sanoisi...
Kuinka peruskoulu-tasoinen fysiikka tekee psyko-isistä naurunalaisen.
Joskus talvella tuli loistava ohjelma TV1:ltä, Rouva Ruudun musiikkihistoria tai jotain. Siitä on palanut mieleen ikuisiksi ajoiksi tämä Riki Sorsa -pätkä. Koreografia on vielä järjettömämpi, biisi paskempi ja... No, katsokaa itse, ikävä kyllä vain minuutin pätkä. Onneksi löytyy Youtubesta.Jokainen tietää varmasti Armi&Dannyn Love Me Tender biisin musiikkivideon minkä koreografialle on naureskeltu ympäri maailmaa.
Annas olla, Nisa Soraya haastaa kaksikon kappaleella "Anna rakas raju hetki"
Jäätävää liikehdintää etten sanoisi...
Kaiken kukkuraksi toi perseenkeikuttaja paljastuu lopussa itte Laila Snellmaniksi. Aika huikee video kieltämättä.