Mille naurat juuri nyt?

  • 13 238 240
  • 50 414

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Hesarin Nyt-liitteen toimittajat olivat soittaneet puhelinennustajille ja kysyneet heiltä mm. kuinka Suomi pärjää jalkapallon MM-kisoissa. Lindan mukaan Suomella on ilman loukkaantumisia mahdollisuus ihan kärkisijoihin. Katariina taas toteaa, että Italia voitetaan, mutta tuskin Suomi voittaa mitalia. Kympin sakissa ollaan kuitenkin. Zenina ei näe (kristallipallostaan?) voittoa, eikä edes sijoitusta kolmen joukkoon Suomelle. Tämä on mahdotonta, koska siellä on niin paljon parempia joukkueita mukana.

Lehdessä on heidän yhteystietonsa ja hintansa, jos kiinnostaa tiedustella vaikka ensi kesän säätä.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Olen aina pitänyt heppatyttöjä vähän yksinkertaisina, mutta tämä vetää kyllä pohjat!

Kyseessä on siis Piia Pantsu ja ruotsalainen lentokenttähuumori.

Voi olla, että jälkeenpäin ei enää ole naurattanut enää niin paljoa. :)

- Puoli vuotta linnaakin voisi tulla, sakkoja poliisi arveli minun saavan. Eihän voi olla oikein, että ihminen tuomitaan huumorista, Pantsu sanoo.

Joo, huumoria on monenlaista, fiksua ja tyhmää.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Muistan kun joskus pelimatkalla jengikaveri heitti saman jutun. "Onneks mun pommii ei huomattu" taisi olla kommentti Helsinki-Vantaalla turvatarkastuksen jälkeen. Nopealla kuulustelulla siitä selvisi, Ruotsissa ilmeisesti astetta järeämmät toimet kun koko lentokenttä laitettu seis ja linna uhkaa möläyttäjää.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On tuo sijoittajien housuun paskantaminen melko hupaisaa. Iskut Pentagoniin ja WTC-torneihin ei tuntunut missään, mutta kun zorbakset jossain vitun kehitysmaassa todetaan persaukiseksi niin helvetti on avoinna ja porukka hyppii alas pilvenpiirtäjistä vaikkei ne ole edes tulessa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistan kun joskus pelimatkalla jengikaveri heitti saman jutun. "Onneks mun pommii ei huomattu" taisi olla kommentti Helsinki-Vantaalla turvatarkastuksen jälkeen.
Hiukan samanlainen juttu kävi viitisen vuotta sitten kesällä, välittömästi Lontoon metron pommi-iskujen jälkeen, kun mentiin jätkäporukalla ryyppyreissulle Bratislavaan. Oltiin juuri ennen turvatarkastusta puhuttu, ettei parane mistään räjähteistä yms. puhua lentokentällä tai koneessa. Itse asiassa sama jätkä, joka otti asian puheeksi, meni käymään vessassa juuri ennen koneeseen menoa. Sieltä tultuaan totesi turhan äänekkäästi, että "väänsin ihan törkeen pommin pönttöön!". Hyssyteltiin kaveria tietenkin, että ei tommosia juttuja ja ajateltiin tietenkin, että tahallaan aukoo päätään ja kerjää hankaluuksia, mutta ei, vahingossa valitsi sanansa väärin ja oli helvetin nolona, mutta onneksi möläytys ei ilmeisesti kaikunut kenenkään ulkopuolisen korviin ja päästiin normaalisti matkaan.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
KL:n mukaan Finnairin uusi pääjohtaja Mika Vehviläinen oli kertonut median edustajille eilen 6.5.2010 esitellessään Finnairin uutta strategiaa, että "pelaamme nyt Championship-liigassa". Ehkä Vehviläinen sanoi näin ei, ehkä ei. Usein esim. KL:ssa on virheellistä tietoa tai vahingossa vääristeltyä tietoa, mutta eiköhän Finnair halua lentoyhtiöiden Champions Liigaan, eikä Englannin kakkosdivariin, jota kutsutaan nykyään Championship-liigaksi. Niin tai näin, pakko tälle Finnairin vertausmokalle CL/Championship aamulla Kauppalehteä lukiessa oli vähän hymähtää, ehkä jopa naurahtaa, oli syy Finnairissa tai Kauppalehdessä.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On toi Timo Jutila vaan jäätävän läski! Minä ainakin täällä töllön ääressä mörähdin ääneen, kun tämä suomikiekkoilun ikoni pamahti ruutuun kertomaan tarinoitaan. Ei siinä, lihapullat ja perunamuusit.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
On toi Timo Jutila vaan jäätävän läski! Minä ainakin täällä töllön ääressä mörähdin ääneen, kun tämä suomikiekkoilun ikoni pamahti ruutuun kertomaan tarinoitaan. Ei siinä, lihapullat ja perunamuusit.

Jutihan on vielä vetreässä muotissa. Pääasia, että kerkee sohvalta jääkaapille ja se, että niiden kapistuksien välinen välimatka on tarpeeksi lyhyt.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
On toi Timo Jutila vaan jäätävän läski! Minä ainakin täällä töllön ääressä mörähdin ääneen, kun tämä suomikiekkoilun ikoni pamahti ruutuun kertomaan tarinoitaan. Ei siinä, lihapullat ja perunamuusit.

Ihiminen, joka on v. 1995 32-vuotiaana ollut kenties elämänsä kunnossa, saattaa olla v. 2010 47-vuotiaana jopa hivenen toisessa kunnossa. Mä kato jotenkin niinkun tiiän tän ja osaan samaistua. Ettei tarvi nulikoitten naureskella yhtään siellä. Saattaapi joku päivä osua nilikkaan.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Ihiminen, joka on v. 1995 32-vuotiaana ollut kenties elämänsä kunnossa, saattaa olla v. 2010 47-vuotiaana jopa hivenen toisessa kunnossa.

Lisäksi Juti on kuitenkin ollut huippu-urheilija ts. huippu-urheilijan safkatottumukset, kiekkoilijoiden keittohommat ja treenin + pelien myötä ankara kulutus. Leikkaa se yhtäkkinen energiankulutus pois ja jatka muuten samalla tavalla, niin varmasti näkyy. Saati että ennen jäällä vietetty aika kuluu joko jääkaapilla tai tuopin äärellä...
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihiminen, joka on v. 1995 32-vuotiaana ollut kenties elämänsä kunnossa, saattaa olla v. 2010 47-vuotiaana jopa hivenen toisessa kunnossa. Mä kato jotenkin niinkun tiiän tän ja osaan samaistua. Ettei tarvi nulikoitten naureskella yhtään siellä. Saattaapi joku päivä osua nilikkaan.

Voi pilkka tosiaan kolahtaa omaan nilkkaan, sitten kun itsekin lähentelen tuota ''viittäkymppiä''... Onneksi siihen on vielä aikaa, joten nautitaan vahingonilosta niin kauan kuin pystytään ;)
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Lisäksi Juti on kuitenkin ollut huippu-urheilija ts. huippu-urheilijan safkatottumukset, kiekkoilijoiden keittohommat ja treenin + pelien myötä ankara kulutus. Leikkaa se yhtäkkinen energiankulutus pois ja jatka muuten samalla tavalla, niin varmasti näkyy. Saati että ennen jäällä vietetty aika kuluu joko jääkaapilla tai tuopin äärellä...

Oli edellisessä elämässä vaikka mikä tahansa niin kropan laskeminen tuohon kuntoon kertoo täydellisestä itsekurin puutteesta ja välinpitämättömyydestä omaa terveyttä kohtaan.
Mielestäni Jutilan kiekkosaavutukset eivät ole niin kummoiset, että vielä 15 vuoden jälkeenkin on suojatyöpaikan arvoinen.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Oli edellisessä elämässä vaikka mikä tahansa niin kropan laskeminen tuohon kuntoon kertoo täydellisestä itsekurin puutteesta ja välinpitämättömyydestä omaa terveyttä kohtaan.
Mielestäni Jutilan kiekkosaavutukset eivät ole niin kummoiset, että vielä 15 vuoden jälkeenkin on suojatyöpaikan arvoinen.

Mun täytyy ihan rehellisesti sanoa, että mulla ei ole minkään väristä hajua, mikä sulla on tässä kommentissasi pääideana. Ilmeisesti Jutin työpaikka vaatisi valtaisammat kiekkosaavutukset ja/tai loistavan fyysisen kunnon, niinkö?
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Mun täytyy ihan rehellisesti sanoa, että mulla ei ole minkään väristä hajua, mikä sulla on tässä kommentissasi pääideana. Ilmeisesti Jutin työpaikka vaatisi valtaisammat kiekkosaavutukset ja/tai loistavan fyysisen kunnon, niinkö?

Täytyy myöntää, että aamukäninen ajatuksenjuoksu ollut aika vilkasta ja aasi on päässyt hukkumaan sillalta.

Pointtina oli kai ottaa kantaa siihen että edes muutos huippu-urheilijasta normaalin ihmisen kulutukseen ei pitäisi johtaa Jutilaa peilistä heijastamaan näkyyn. Mielestäni myöskään ei ole eduksi, että Suomen suosituimman urheilulujajin maajoukkueen johtajana edustaa ilmestys Star Wars elokuvasta. Timon ammattitaidosta joukkueenjohtajan pestiin on saatu lukea jo ihan tarpeeksi, joten ihmettelin sitä oliko mm95 kapteenius niin iso uroteko, että se turvaa työpaikan 15 vuoden päähänkin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
SuomiTV lähettää vissiin näin MM-kisojen kunniaksi tuossa vartin päästä ohjelman nimeltä Rudi-possun kommellukset.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
MM otteluseurantaketjulle.

Olisi hauskaa jos pelaajat kentällä pelaisivat kuten osa täällä ajattelee.

Vatasen kämmin jälkeen Jokinen sanoo "Haaahahahhaa vitun paska!!! Oot paskempi kuin jutila viime viikonloppuna ulkojäillä! Homo!!"

Jokisen tuhlattua avopaikan Vatanen tietysti kuittaa "Hahahahhaaahaa. Vitun änäri wanabe maalintekijä. Mun mummokin olisi tehnyt!!"
 

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Nauran naispuolisten ystävieni kommentoinnille facebookissa omassa statuksessaan keskustelussa Suomen pelistä :D Tässä jotain pientä...

Jaana *******:
Suomi nousee vielä!!! Ehkä.

Sari **********:
En oikein jaksa uskoa! Pakko tässä on tunteella olla mukana ku ovat niin saatanan huonoja! Kannattaa ottaa lisää tommosia keskenkasvusia harjotteliajääkiekkoilojoita joukkueeseen! Pitäähän lasten antaa harrastaa!! Mut harrastas perkele kotikaukalossa ja jättäis miesten hommat miehille!

Onko tuossa totuuden siemen :D
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tanskan historian suurin voitto jääkiekossa. Voi kamalaa, kun Suomi hävisi. Onnellinen niiden molempien tanskalaisten jääkiekkofanien puolesta.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Suomen jääkiekkomaajoukkueelle. Hyvät jätkät!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös