Mille naurat juuri nyt?

  • 13 229 710
  • 50 398

ditrim

Jäsen
Nimim. ervatsalon pelikiellolle...!

Mua nauratti se ervan pelikieltoon ajanut viesti. Mä olisin tyytyväinen jos joku viitsis mulle puhua järkeä kovalla otteella eikä aina homma menisi hyssyttelyksi. Harmi että tämä loukattu eläkeläinen meni poistamaan viestinsä, nyt en saa edes koskaan tietää onko häntä loukattu syyttä vai syystä. Jotenkin vaan tuntuu että tällä kertaa oli ruoska paikallaan...
 

Johnnie

Jäsen
Nauran itselleni, kun nauroin "Onko tunkille ollut jo käyttöä"-ketjulle. Luulin näet, että otsikko viittaa Kummelien legendaariseen Martti Mielikäinen-sketsiin, ja että siinä keskustellaan Kummelista tms. :)
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Mua nauratti se ervan pelikieltoon ajanut viesti. Mä olisin tyytyväinen jos joku viitsis mulle puhua järkeä kovalla otteella eikä aina homma menisi hyssyttelyksi. Harmi että tämä loukattu eläkeläinen meni poistamaan viestinsä, nyt en saa edes koskaan tietää onko häntä loukattu syyttä vai syystä. Jotenkin vaan tuntuu että tällä kertaa oli ruoska paikallaan...

Tää vaikutti kyllä niin huutojäähyltä, kun rinkulalla ennenvanhaan. Yks marisi, toinen nyökytteli vieressä ja huusi nuijaa.......käsi ylös ja boksiin.
 

J.Petke

Jäsen
Tää vaikutti kyllä niin huutojäähyltä, kun rinkulalla ennenvanhaan. Yks marisi, toinen nyökytteli vieressä ja huusi nuijaa.......käsi ylös ja boksiin.

Juuri tämä minuakin jäi naurattamaan. Tuossa viestissähän ei ollut mitään loukkaavaa tai "menoa henkilökohtaisuuksiin" mutta kun toinen vetää tuon marttyyriviitan päälle niin ainahan sitä alakynnessä ollaan.

"Eero haukku mua lihavaks"
"Nii haukkukii"
"No lähdetääs katsomaan"
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
En edes yrittänyt pidätellä nauruani, koska siitä ei olisi tullut mitään, kun kuulin, että Suomi oli ryssinyt potkupallossa voittonsa viimeisellä minuutilla tasapeliksi.

Baxterille vai mikä se oli pitkä jatkosopimus!
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Olen kai tästä jotain ennenkin postannut, mutta kyllä silti lievästi pistää huvittamaan tuo Crünnin Carlon Facebook-profiili.. Hieno mies, eikä minään vittuiluna..

Edit: näemmä osaan kuvista pitäisi olla kirjautuneena..
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei helevettiläinen, toi Saksan viime hetken tasoitusmaali Suomea vastaan... Deja vu, ties monettako kertaa Suomen maajoukkueen touhuja katsellessa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tony Halme kertoo Iltalehdessä, että huumeet rauhoittavat häntä.
Tony kehaisee vielä, että ei ole tapellut moneen vuoteen, koska on ollut aina huumeissa pelissä. Kumpi nyt on sitten pahempi? Se, että käyttää huumeita, vai se, että tappelee?
No tietysti huumeiden käytössä vahingoittaa yleensä vain itseään, mutta kuitenkaan se ei ole mitenkään hyväksyttävää.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Tony Halme kertoo Iltalehdessä, että huumeet rauhoittavat häntä.
Tony kehaisee vielä, että ei ole tapellut moneen vuoteen, koska on ollut aina huumeissa pelissä. Kumpi nyt on sitten pahempi? Se, että käyttää huumeita, vai se, että tappelee?
No tietysti huumeiden käytössä vahingoittaa yleensä vain itseään, mutta kuitenkaan se ei ole mitenkään hyväksyttävää.

Mielenkiintoista. Oliko tuo mielipide, kysymys vai nauroitko vain tälle?

Omani oli kysymys esitettynä remakkaan naurun säestyksellä...
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
heikolle itsetunnolle

Perustuen siihen miten helppoa esim. Jatkoajassa on aina aloittaa rähinä arvostelemalla vastapuolen kotikaupunkia tai sen sijaintia tai siellä asuvia ihmisiä. buhaha.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Perustuen siihen miten helppoa esim. Jatkoajassa on aina aloittaa rähinä arvostelemalla vastapuolen kotikaupunkia tai sen sijaintia tai siellä asuvia ihmisiä. buhaha.

Helppoahan se on naureskella, kun itse ei asu edes oikeassa kaupungissa, vaan jonkinlaisessa talokeskittymien yhteenliittymässä, joka on muodostunut pääkaupungin kylkeen.

Nauran säälittäville espoolaisille insinööreille ja maaotteluosanottajille.

Että silleen...
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Helppoahan se on naureskella, kun itse ei asu edes oikeassa kaupungissa, vaan jonkinlaisessa talokeskittymien yhteenliittymässä, joka on muodostunut pääkaupungin kylkeen.

Nauran säälittäville espoolaisille insinööreille ja maaotteluosanottajille.

Että silleen...
Hyvä yritys :-) Minä nauran positiivista naurua Jatkoajan nokkelille lukijoille ja kirjoittajille. Täällä saa todella varoa ansoihin astumista. Jatkakaa!!!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Minä nauran tälle äijälle , joka päätti repiä "peltipoliisin" irti maasta kameran räpsähdettyä ylinopeuden takia.
Vaikka ukon kortti oli jo kuivumassa, niin olisi varmaan tullut halvemmaksi ihan vaan "antaa olla".
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Helppoahan se on naureskella, kun itse ei asu edes oikeassa kaupungissa, vaan jonkinlaisessa talokeskittymien yhteenliittymässä, joka on muodostunut pääkaupungin kylkeen.

Nauran säälittäville espoolaisille insinööreille ja maaotteluosanottajille.

Että silleen...

Itse en varmaan tietäisi missä on Hämeenlinna ellen omistaisi mökkiä siellä. Toisaalta minulle on aivan sama onko Espoo oikea vai vasen kaupunki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös