Cemetery Gates
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Hah! Nuori Jim Carrey jytäämässä GN'R:n 'Welcome To The Junglen' tahtiin TV2:lla, 'Likainen Harry ja murhapooli' -leffassa. Hah!
Leffan lopputeksteissä toki mainittiin James Carrey, mikä nauratti myös, jostain syystä. Pienistä asioista on ilo revittävä.Hah! Nuori Jim Carrey jytäämässä GN'R:n 'Welcome To The Junglen' tahtiin TV2:lla, 'Likainen Harry ja murhapooli' -leffassa. Hah!
Nickerson -huhut lähtenyt taas käyntiin Ässä-osiossa.
Ja itse olen siis joskus vessareissuillani pakon sanelemana aukaissut ks. eepoksia, paremman puutteessa. :)
Et saanut vaimolta?
Nimim. ervatsalon pelikiellolle...!
Et saanut vaimolta?
Mitäs kaikkea sinä saat vessassa vaimoltasi? Golden showereita?
Nimim. ervatsalon pelikiellolle...!
Mua nauratti se ervan pelikieltoon ajanut viesti. Mä olisin tyytyväinen jos joku viitsis mulle puhua järkeä kovalla otteella eikä aina homma menisi hyssyttelyksi. Harmi että tämä loukattu eläkeläinen meni poistamaan viestinsä, nyt en saa edes koskaan tietää onko häntä loukattu syyttä vai syystä. Jotenkin vaan tuntuu että tällä kertaa oli ruoska paikallaan...
Tää vaikutti kyllä niin huutojäähyltä, kun rinkulalla ennenvanhaan. Yks marisi, toinen nyökytteli vieressä ja huusi nuijaa.......käsi ylös ja boksiin.
Ja Joonas Kolkalle.Baxterille vai mikä se oli pitkä jatkosopimus!
Manaatti paskonut pitkin rantoja Floridassa. Liekö ollut sama manaatti, joka oli Conanin ohjelmassa jokin aika sitten?
Manaatti paskonut pitkin rantoja Floridassa. Liekö ollut sama manaatti, joka oli Conanin ohjelmassa jokin aika sitten?
Arto Paasilinnan on huhuttu lomailevan ulkomailla.Eikös manaatitkin ole jonkin sortin merilehmiä? Mietin vaan että missäköhän Tukiaiset ovat tällä hetkellä...
Eikös manaatitkin ole jonkin sortin merilehmiä? Mietin vaan että missäköhän Tukiaiset ovat tällä hetkellä...