Mille naurat juuri nyt?

• 13 420 657
  • 50 874
Suosikkijoukkue
HIFK
Hah! Nuori Jim Carrey jytäämässä GN'R:n 'Welcome To The Junglen' tahtiin TV2:lla, 'Likainen Harry ja murhapooli' -leffassa. Hah!

Höylä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nauran tässä artikkelissa olevalle kohdalle, joka menee tähän malliin:

"Tuomarikaksikko Seppo Lindroos – Petri Tuomisto toi oman lisänsä pelin viihdearvolle. Ensimmäisessä erässä pilli ei soinut sitten mistään, sen jälkeen sitäkin tiheämmin. Millään mitta-asteikolla viheltäjäveljesten suoritusta ei voi arvioida edes keskinkertaiseksi, mutta yleisön peliin mukaan saamisessa raitapaidat onnistuivat täydellisesti."

Heh, tätä meidän nykypäivän Sm-liigaa...

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nickerson -huhut lähtenyt taas käyntiin Ässä-osiossa.

Suosikkijoukkue
HIFK
Hah! Nuori Jim Carrey jytäämässä GN'R:n 'Welcome To The Junglen' tahtiin TV2:lla, 'Likainen Harry ja murhapooli' -leffassa. Hah!
Leffan lopputeksteissä toki mainittiin James Carrey, mikä nauratti myös, jostain syystä. Pienistä asioista on ilo revittävä.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Nickerson -huhut lähtenyt taas käyntiin Ässä-osiossa.

Tämä on sen verran huono vitsi jo, ettei enää naurata. Mutta yllättäen Ässien palstalla vieläkin jotkut uskovat siihen.

Nickersonin pelillinen hyöty lähenee nollaa ja muusta touhuilusta päällimmäisenä jäi mieleen sekoaminen elon laineiden keskellä TPS-pelissä toisella visiitillään.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Vakavia asioita, mutta näin pahasti en ole remixeille nauranut pitkään aikaan. Liittyy siis tähän case-Aholaan Hokki-KiVa -ottelun jälkeen.

ditrim

Jäsen
Nimim. ervatsalon pelikiellolle...!

Mua nauratti se ervan pelikieltoon ajanut viesti. Mä olisin tyytyväinen jos joku viitsis mulle puhua järkeä kovalla otteella eikä aina homma menisi hyssyttelyksi. Harmi että tämä loukattu eläkeläinen meni poistamaan viestinsä, nyt en saa edes koskaan tietää onko häntä loukattu syyttä vai syystä. Jotenkin vaan tuntuu että tällä kertaa oli ruoska paikallaan...

Johnnie

Jäsen
Nauran itselleni, kun nauroin "Onko tunkille ollut jo käyttöä"-ketjulle. Luulin näet, että otsikko viittaa Kummelien legendaariseen Martti Mielikäinen-sketsiin, ja että siinä keskustellaan Kummelista tms. :)

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Mua nauratti se ervan pelikieltoon ajanut viesti. Mä olisin tyytyväinen jos joku viitsis mulle puhua järkeä kovalla otteella eikä aina homma menisi hyssyttelyksi. Harmi että tämä loukattu eläkeläinen meni poistamaan viestinsä, nyt en saa edes koskaan tietää onko häntä loukattu syyttä vai syystä. Jotenkin vaan tuntuu että tällä kertaa oli ruoska paikallaan...

Tää vaikutti kyllä niin huutojäähyltä, kun rinkulalla ennenvanhaan. Yks marisi, toinen nyökytteli vieressä ja huusi nuijaa.......käsi ylös ja boksiin.

J.Petke

Jäsen
Tää vaikutti kyllä niin huutojäähyltä, kun rinkulalla ennenvanhaan. Yks marisi, toinen nyökytteli vieressä ja huusi nuijaa.......käsi ylös ja boksiin.

Juuri tämä minuakin jäi naurattamaan. Tuossa viestissähän ei ollut mitään loukkaavaa tai "menoa henkilökohtaisuuksiin" mutta kun toinen vetää tuon marttyyriviitan päälle niin ainahan sitä alakynnessä ollaan.

"Eero haukku mua lihavaks"
"Nii haukkukii"
"No lähdetääs katsomaan"

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
En edes yrittänyt pidätellä nauruani, koska siitä ei olisi tullut mitään, kun kuulin, että Suomi oli ryssinyt potkupallossa voittonsa viimeisellä minuutilla tasapeliksi.

Baxterille vai mikä se oli pitkä jatkosopimus!

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Olen kai tästä jotain ennenkin postannut, mutta kyllä silti lievästi pistää huvittamaan tuo Crünnin Carlon Facebook-profiili.. Hieno mies, eikä minään vittuiluna..

Edit: näemmä osaan kuvista pitäisi olla kirjautuneena..

Suosikkijoukkue
HIFK
Ei helevettiläinen, toi Saksan viime hetken tasoitusmaali Suomea vastaan... Deja vu, ties monettako kertaa Suomen maajoukkueen touhuja katsellessa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tony Halme kertoo Iltalehdessä, että huumeet rauhoittavat häntä.
Tony kehaisee vielä, että ei ole tapellut moneen vuoteen, koska on ollut aina huumeissa pelissä. Kumpi nyt on sitten pahempi? Se, että käyttää huumeita, vai se, että tappelee?
No tietysti huumeiden käytössä vahingoittaa yleensä vain itseään, mutta kuitenkaan se ei ole mitenkään hyväksyttävää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy