Mille naurat juuri nyt?

  • 13 262 785
  • 50 455

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei jumalauta... Pakko tämän on olla joku sketsi, ei tämä muuten voi olla todellista.

Siis kuka tämän on oikein keksinyt ja miksi. Mulle samat lääkkeet kiitos. Japsien taputtelukin on suorastaan loistavaa. Ei helvetti kaiken sitä luuli jo nähneensä. Ei kai tää joka viikonloppu sentään tule.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Olin tänä aamuna luistelupuuhissa jäähallissa kaukana Porista ja Lahdesta. Vaihtoaitiossa oli mikroauton renkaita, ovat varmaan olleet ennenkin mutta en ollut niihin huomiota kiinnittänyt. Punnitsin yhtä rengasta käsissäni ja naurahdin ääneen 'täähän on tosi kevyt' jolloin pelikaverit katsoivat minua hiukan hitaasti. Niinkuin tosin yleensäkin minua katsotaan.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Tuolle Pelicans-Ilves ottelun tähtiraadille olen tässä naureskellut. Kannattaisiko vaivautua seuraamaan peliä sen verran, että tietää, ketä vierasjoukkueen maalilla pelaa? Jos silmiä ei viitsi vaivata, niin se myös kuulutetaan.

Tosin mistä sitä tietää, jos Korhosen luukun availu on sujunut virheettä. Virheettömästä suorituksesta voi toki aina antaa 3 tähteä. Kertoo vaan osuvasti kaiken Ilta-Sanomien sekä SM-liigan tasosta.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pieni naurahdus pääsi lukiessani uutista Timo Glockin loukkaantumisesta. Ensin kerrotaan yleiset vammat ja sitten kerrottaan selkänikamassa olevasta murtumasta. Ja loppuun se mikä naurun päästi: "hänellä on mös haava jalassa". Tässä linkki uutiseen: Timo Glockin sairaslista
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Fingerpori-ketju on suljettava. Kuolen kohta nauraaan...

Ps. Pertti Jarla pääministeriksi.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Tälle Nissan Primeran myynti-ilmoitukselle. Pitäisiköhän ostaa tämä, riittäisi ainakin ajankulua. Autosta löytyy juttua myös päivän Iltalehdestä.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Hokki-K-Vantaa -pelin lehdistotilaisuus ja Harri Ahola show:

http://www.youtube.com/watch?v=UMCO8ddQJA4

Samaa meinasin tulla laittamaan, mutta en näemmä kerennyt.

Oli muuten myös se Hokin valmentaja aika hiljaa kun Ahola mesosi. Huvittavaa oli nähdä kaverin käytös sen jälkeen kun Ahola poistui, "me oltiin parempia", "ansaittiin voitto" yms ja sitten otti sen maailmanomistaja asennon siinä sohvalla ja hauskuutti oman kylän toimittajia.

Ja en siis tiedä oliko Hokki parempi vai ei, mutta näytti ensiksi siltä kuin olisi kakkaamassa housuun, mutta pystyi imemään sen pökäleen takaisin kun räyhääjä poistui.
 

Snagari

Jäsen
Ja en tiedä oliko Hokki parempi vai ei, mutta näytti ensiksi siltä kuin olisi kakkaamassa housuun, mutta pystyi imemään sen pökäleen takaisin kun räyhääjä poistui.
Nyt nauran tuota. Hienoa tekstiä!

Linkissä nauratti myös, kuinka haastattelijat aloittavat yhdessä vittuilun K-Vantaan koutsille ja kehuvat tätä Hokin jannua. "Sähän ymmärrät jääkiekosta jotain."
 
Viimeksi muokattu:

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Loistava pätkä ja täyden kympin avautumista Aholalta pienillä mielipuolisilla ilmehtimisillä höystettynä. Lisäksi tuossa videossa, ei ehkä naurata, mutta hymyilyttää ja lämmittää mieltä kun Ahola puhuu Jani Honkasesta jengin tärkeimpänä pelaajana. En ole Mestistä seurannut tällä kaudella lainkaan mutta hienoa Miliisi!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kieltämättä joku voisi ilmoittaa kyseiselle Juhalle, että lopettaa kirjoittamisen englanniksi. Sen verran rupesi naurattamaan ja tuli myös pienoinen myötähäpeä noista kirjoituksista.

Tää on muuten sellainen yleinen ongelma meillä, että ei ole ihme jos porukat eivät "kehtaa" puhua englantia. Heti ollaan nauramassa ja tuomitsemassa vaikka asia kuitenkin jotenkin selviää.

Oletteko kuulleet miten esim. perus saksalaiset, italialaiset, intialaiset jne jne puhuvat englantia tahi kirjoittavat?

Olisiko paikka oikeasti tukea kaveria ja yrittää ymmärtää? Hienoa, että uskaltaa...eikö?

Itse en ole mitenkään haka englannissa mutta keskimmäisen pojan tyttökaverin kanssa tullaan hyvin toimeen vaikka hän on ranskalainen (osaa ihan vitun hyvin enkkua). Pääasia on, että yrittää vaikka kieltä ei niin osaisikaan. Muun maan ihmiset tämän kyllä ymmärtävät...me kaiken hallitsevat suomalaiset nauramme maanmiehillemme kun ei oikein onnistu. Great!
 

J.Petke

Jäsen
Tää on muuten sellainen yleinen ongelma meillä, että ei ole ihme jos porukat eivät "kehtaa" puhua englantia. Heti ollaan nauramassa ja tuomitsemassa vaikka asia kuitenkin jotenkin selviää.

"Jätkä sano who vaikka olis pitänyt sanoa whom." NOLOA

Tuohan tuossa juuri on. Suomalaiset häpeävät jos tekevät kielioppivirheitä mutta esim jutellessani aidon britin kanssa kuulin aika paljon kielioppivirheitä mitä meille suomessa on opetettu välttämään. Se joka on opiskellut englantia ala- ja yläasteen pystyy taatusti tulemaan sillä toimeen jos vaan uskaltaa yrittää. Ainoat ketkä niille virheille nauraa on suomalaiset itse. Suomessa luodaan niin hyvä pohja sille kielelle että parin kuukauden oleskelun ja kielen aktiivisen käytön jälkeen sillä tulee jo loistavasti toimeen.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pääasia on, että yrittää vaikka kieltä ei niin osaisikaan ...me kaiken hallitsevat suomalaiset nauramme maanmiehillemme kun ei oikein onnistu. Great!

Tämähän se on paras ja varmaan ainoa keino ylipäätään oppia nyt vaikkapa enkkua. Eli yrittää puhua sitä, vaikkei niin osaisikaan. Ja totta on, että muunmaalaiset ovat tämän nimenomaan hiffanneet. Joskus kun keskinkertaisella englannillani olen humalassa baarissa puhunut jonkun ulkomaanelävän kanssa asioista, josta olisi haasteellista käydä keskustelua suomeksikin, olen saanut vain kehuja, kun uskallan yrittää siitä huolimatta, että asiani nipin napin tulee edes ymmärretyksi.

Suomalainen on suomalaiselle susi tässäkin asiassa.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Nauran vedonlyöntijumalille!

Tää on niin tätä.

Pena laittaa viimeiset roponsa "varmaan" pitkis riviin. Kaikki hyvin, ensimmäinen kohde käynnistyy, vilkaisu tekstarille. Otsikko "Tuto koki D-Teamin tehokkuuden", JES, nopeassa tahdissa nollaan kahteen, varma kakkonen alkaa hahmottua.

Sitten nopea pisto paskalle ja jotain perus säätöä (mukulan iltatoimet). Jälleen vilkaisu tekstarille. Otsikko "D-Team romahti toisessa erässä", Tuto mättänyt vaatimattomat seitsemän häkkiä... Viittu, eipä siinä, ens kerralla taas....
 
Suosikkijoukkue
Pata
Tää on muuten sellainen yleinen ongelma meillä, että ei ole ihme jos porukat eivät "kehtaa" puhua englantia. Heti ollaan nauramassa ja tuomitsemassa vaikka asia kuitenkin jotenkin selviää.

Oletteko kuulleet miten esim. perus saksalaiset, italialaiset, intialaiset jne jne puhuvat englantia tahi kirjoittavat?

Olisiko paikka oikeasti tukea kaveria ja yrittää ymmärtää? Hienoa, että uskaltaa...eikö?

Itse en ole mitenkään haka englannissa mutta keskimmäisen pojan tyttökaverin kanssa tullaan hyvin toimeen vaikka hän on ranskalainen (osaa ihan vitun hyvin enkkua). Pääasia on, että yrittää vaikka kieltä ei niin osaisikaan. Muun maan ihmiset tämän kyllä ymmärtävät...me kaiken hallitsevat suomalaiset nauramme maanmiehillemme kun ei oikein onnistu. Great!

Mutta kun tämä oli Mille naurat juuri nyt- ketju niin sen tänne postasin.
Eihän kukaan tokki täydellinen ole ja virheitä sattuu.
Juhalle kuitenkin pystyn ihan vilpittömästi antamaan "propsia" kun viitsii noinkin vajavaisilla( ;) ) taidoilla tuonne kirjoitella ja tosi aktiivisestikin. Ja saahan noista myös selvää mitä hän tarkoittaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mutta kun tämä oli Mille naurat juuri nyt- ketju niin sen tänne postasin.

Hei...eihän ole tarkoitus mitenkään tuomita. Meillä vaan yleisesti nauretaan tälle asialle...kuten myöskin heikoille karaoketulkinnoille vaikka tarkoitus on tässäkin aivan toinen kuin hoilata täydellisesti. Me vaan olemme tällaisia toisten virheille ja vajaavaisuuksille naureskelijoita.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olisiko paikka oikeasti tukea kaveria ja yrittää ymmärtää? Hienoa, että uskaltaa...eikö?

Tue ihan rauhassa, itse tyydyn nauramaan. Ja nauran myös huonoille karaokelaulajille. Niin muutkin mulle nauraa, kun laulan Kirkaa baarissa.

Joku vois vinkata Juhalle, että kokeilee google translatea, sillä saa aika samantasoista tekstiä.

terveisin nimimerkki. saksan kurssin elokuva-arvostelut google translatella
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tue ihan rauhassa, itse tyydyn nauramaan. Ja nauran myös huonoille karaokelaulajille. Niin muutkin mulle nauraa, kun laulan Kirkaa baarissa.

Näitä tosiasioita tuossa juuri latelin.

EDIT. Miksi et sä vinkkaa Juhalle tuosta käännösohjelmasta vaan laitat sen muiden työksi. Oletko saamaton käskyttäjä...?

:D
 

dimmu

Jäsen
Hokki-K-Vantaa -pelin lehdistotilaisuus ja Harri Ahola show:

http://www.youtube.com/watch?v=UMCO8ddQJA4

Pisteet K-Vantaan valmentajalle. Hienoa, että on tunteella mukana, eikä halua sallia paskaa tuomaritoimintaa. Jos tuomarit ovat tehneet virheitä joista Ahola puhuu, on mielestäni oikeutettua antaa tuonkaltaista palautetta. No joo, voisihan sen hoitaa hienosanaisemminkin, mutta jos on tunteella mukana, niin tottakai saa välillä mennä vähän yli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös