Mille naurat juuri nyt?

  • 13 213 732
  • 50 365

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
No voinet varmaan sitten määritellä tarkasti minulle mitä tuo "mätä kukko" tarkoittaa. Sen jälkeen voinet määritellä mitä nimim. Ohmi tarkoittaa ko. termillä.

Kiitos jo etukäteen sinulle hassu poika.

Toisaalta ymmärrän, että IFK:n hyvinrakennettu joukkue ottaa aika koville.

Haiskahtaa selvältä allekirjoitusmateriaalilta.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Blues on moraalinen pronssijoukkue viime kaudelta, koska KalPa sattui voittamaan vain yhden keskinäisen pudotuspelin Bluesin ollessa runkosarjassa paaaaaljon parempi.
Ihanko itse keksit tämän nokkeluuden? Aika hyvin. Nauran lähinnä sille, että termi "viedä kuin mätää kukkoa" voi olla nykynuorisolle niin vieras. Tai sitten se opitaan vasta yläasteella.

Lisäksi nauran sille, että päivä ennen liigakauden alkua muutama TPS-fani jaksaa vielä hehkuttaa säälipleijareista selviytymisellä. Toisaalta ymmärrän, että IFK:n hyvinrakennettu joukkue ottaa aika koville.
No voinet varmaan sitten määritellä tarkasti minulle mitä tuo "mätä kukko" tarkoittaa.
Kokeile hakea sellainen vaikka sieltä Kuopion torilta. Jos et onnistu viemään saamaasi mätää kukkoa haluamaasi paikkaan, ymmärrän hyvin, että sanonta ei oikein avaudu.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Myönnän toki virheeni myös tässä ajattelemattomassa virkkeessäni. Eihän TPS:n urheilullinen menestys tosiaan ollut viime kaudella läheskään niin ylivoimainen HIFkiin verrattuna mitä se on ollut koko SM-liigassa ja 2000-luvulla. TPS vei ainoastaan kahdessa ratkaisevassa säälipleijaripelissä HIFK:iä kuin mätää kukkoa.

Toisaalta ymmärrän, että IFK:n hyvinrakennettu joukkue ottaa aika koville.

Nyt kyllä löytyi uusi naurunaihe ja samalla voisi tehdä vedonlyönnin siitä, monenko SM-liigapelin jälkeen "Jaloselle kenkää"-ketju näkee tällä kaudella päivänvalon.
 

Snagari

Jäsen
Toisaalta ymmärrän, että IFK:n hyvinrakennettu joukkue ottaa aika koville.

Kiitos käyttäjälle VT ensimmäisestä allekirjoituksestani! Toki voi olla, että joukkue on hyvin rakennettu ja voittaa tämän kauden Sm-Liigassa jotain, mutta silloin minä olen ollut väärässä ja tulen myöntämään sen tarvittaessa.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Nauran niille kaikille, jotka omaan joukkeeseen kohdistuvaan kritiikkiin vastaavan moittimalla kritiikin antaneen kirjoittajan suosikkijoukkuetta. Ei kai se HIFK:n taaperruksestakaan tee yhtään parempaa, jos TPS:kin on ryssinyt asian? Jos sulla on paskat housussa, niin ei ne sieltä katoa vaikka kaverikillakin olisi paskat housussa.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Nauran niille kaikille, jotka omaan joukkeeseen kohdistuvaan kritiikkiin vastaavan moittimalla kritiikin antaneen kirjoittajan suosikkijoukkuetta. Ei kai se HIFK:n taaperruksestakaan tee yhtään parempaa, jos TPS:kin on ryssinyt asian? Jos sulla on paskat housussa, niin ei ne sieltä katoa vaikka kaverikillakin olisi paskat housussa.

Kyllä! Totta. Penakin sen tiesi: http://www.youtube.com/watch?v=pUxOxu9o4kE

Nyt alkoi tuo lausahdus ja Pena itsessäänkin hihityttämään ihan saatanasti. Upea mies.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Not always right -sivustolle, joka siis on jenkkien vastine meikäläiselle aasiakas.netille. Hymyilyttämään pisti etenkin tämä juttu fiksusta keski-ikäisestä miehestä.

Modeille tiedoksi, että ensimmäinen linkki vie mainitulle jenkkisivustolle, ja toinen linkki erääseen tiettyyn tapaukseen kyseisellä sivustolla.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Nauran The 69 eyesin esitykselle elämä lapselle konsertissa.

Huhhuh miehet kehtaa vetää playbackkina. Tuo live musiikin kirous. Kyseistä bändiä en oo pitänyt minään koskaan, mut tämä vaan vahvistaa näkemystäni.
 

Jotva

Jäsen
Potkupallopelissä oli ensimmäisellä puoliajalla vastakkain Liechtenstein ja Finnland, siis tv-kuvan perusteella. Sattui tollaista joskus mullekin, muttei ihan noin näkyvästi.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Potkupallopelissä oli ensimmäisellä puoliajalla vastakkain Liechtenstein ja Finnland, siis tv-kuvan perusteella. Sattui tollaista joskus mullekin, muttei ihan noin näkyvästi.

Nayttaa sulle kayvan edelleenkin...

Liechtenstein on saksankielinen maa ja Suomi on saksaksi Finnland.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Potkupallopelissä oli ensimmäisellä puoliajalla vastakkain Liechtenstein ja Finnland, siis tv-kuvan perusteella. Sattui tollaista joskus mullekin, muttei ihan noin näkyvästi.

Nayttaa sulle kayvan edelleenkin...

Liechtenstein on saksankielinen maa ja Suomi on saksaksi Finnland.
Kuitenkin korjasivat sen toisella puoliajalla muotoon Finland. Hyvä yritys, Mats Bedö.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Suomi – Lichtenstein lähetys päätyi veikkauksen mainokseen ja sanoihin: ”Suomalainen voittaa aina”.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tuolle "Maailman rumin auto"-ketjulle. Aika hurjannäköisiä kärryjä sitä mahtuu maailmaan.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Kyllä edelleen jotenkin huvittaa Suomen venyminen maireaan tasuriin jalkapalloilun jättiläistä, Lechtzenstiiniä vastaan! Jumalauta 32 000 asukasta. Pärjäisköhän maajoukkue jos pelaisivat jotain Kajaanin Unitedia vastaan.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Nauran niille kaikille, jotka omaan joukkeeseen kohdistuvaan kritiikkiin vastaavan moittimalla kritiikin antaneen kirjoittajan suosikkijoukkuetta. Ei kai se HIFK:n taaperruksestakaan tee yhtään parempaa, jos TPS:kin on ryssinyt asian? Jos sulla on paskat housussa, niin ei ne sieltä katoa vaikka kaverikillakin olisi paskat housussa.

Ei alkuperäisessä vastauksessa muistaakseni kenenkään suosikkijoukkuetta mollattu, todettiin vaan pieruhuumorin vankan kannattajakunnan löytyvä Sinihomejuustojoen rannoilta. Sitäpaitsi tuntuu olevan tämänkin keskustelupalstan yleinen suuntaus, että ei keskustella asiasta vaan kohdistetaan peniksenvenytys, vastavittuilu tai muu kukkoilu toisen kannattamaan asiaan. Esimerkkinä Madonnan Suomen keikkaa käsitellyt ketju, jossa kaikki ko. artistia arvostelemaan erehtyneet henkilöt kepitettiin tyyliin "kyllä ne tukkahevipänditkin soittaa samoja piisejä keikoillaan", "on ne rokkipänditkin kangistuneet kaavoihinsa", "niilläkin on tietty koreografia" yms paskaa. Minua naurattaa kaikki espoolaiset, turkulaiset, madonnafanit, virolaiset, ryssät, neekerit, narrit, vasurit ja mä. Ja mun akka kun sietää minua.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Minua naurattaa kaikki espoolaiset, turkulaiset, madonnafanit, virolaiset, ryssät, neekerit, narrit, vasurit ja mä. Ja mun akka kun sietää minua.

Haa! Tämä osui kohdalle näin Turussa asuvana espoolaisena. Ja perkele, meikäläinen on vielä vasenkätinen, jos sitä tuossa nyt haettiin. Eli meikä nauraa itselleni. Pitäisi varmaan lähteä joskus ryyppäämään Beemanin kanssa selvästi, heh.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Pitäisi varmaan lähteä joskus ryyppäämään Beemanin kanssa selvästi, heh.

Sitä suosittelen kaikille ystäville ja kylän miehille. Tosin ei kannata elätellä mitään toiveita meikäläisen pöydän alle ryyppäämisestä. Lisää infoa löytyy matkalla alkoholismiin -ketjusta.

Huomasin myös, että naurattaa omat kilahtelukohtaukset aiheesta kuin aiheesta. Joko kaikki muut on väärässä paitsi mä, tai sitten satun olemaan talitiaisen aivojohtimilla varustettua kansanosaa.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Melkoista keulimista kyllä, huh huh. Eihän sitä nyt kauden alusta saisi innoissaan olla.

Ei tietenkään. Ei sillä, että itseäni niin hirveästi kiinnostaisi koko liigakauden avaus, mutta suotakoon se heille jotka asiasta tohkeilevat.

Kuoleekohan joku palstapoliisi nauruun jos kerron olevani jostain muusta asiasta innostunut. "EIIIIIIIIII, väärä ketju, vitun metsien kasvatti homojuntti! SUOMI24:ään tuollaiset, täällä ollaan viileän analyyttisia!"
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Mitä vittua? Ei kukaan sattunut äsken kuulemaan maikkarin jotain niistä arvausohjelmista. Kysymyksenä oli, mistä ilmansuunnasta aurinko nousee. Sitten joku äijä soittaa ja vastaa: idästä.

Viisas blondijuontajamme ilmoittaa, että väärin meni, se nousee nimittäin lännestä. Sitä sitten siinä ihmetellään ja lopulta varmaan saadaan johonkin lähettyville ihminen, jonka älykkyysosamäärä on yli 50 ja tämä sanoo oikean vastauksen juontajablondin korvanappiin. Sitten sai äijäkin palkintonsa.

En ihmettele enää noita ohjelmia. Kysymyksen luulisi olevan helppoakin helpompi, mutta oikea vastaus onkin sitten joku hatusta vedetty.

edit: Ton on pakko olla joku pila tolle juontajalle. Ei luoja. Youtube-pätkää odotellessa
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei hitto, tuli näköjään käännettyä kanavaa väärään aikaan. Luulisi että noilla juontajilla on joku lappu josta katsovat oikean vastauksen, vaikka kysymys olisi miten helppo tahansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös