Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Tuolle "Maailman rumin auto"-ketjulle. Aika hurjannäköisiä kärryjä sitä mahtuu maailmaan.
Nauran niille kaikille, jotka omaan joukkeeseen kohdistuvaan kritiikkiin vastaavan moittimalla kritiikin antaneen kirjoittajan suosikkijoukkuetta. Ei kai se HIFK:n taaperruksestakaan tee yhtään parempaa, jos TPS:kin on ryssinyt asian? Jos sulla on paskat housussa, niin ei ne sieltä katoa vaikka kaverikillakin olisi paskat housussa.
Minua naurattaa kaikki espoolaiset, turkulaiset, madonnafanit, virolaiset, ryssät, neekerit, narrit, vasurit ja mä. Ja mun akka kun sietää minua.
Pitäisi varmaan lähteä joskus ryyppäämään Beemanin kanssa selvästi, heh.
Traktori keulii taas JYPin lantakorvilla - KIIMAA huudetaan otteluketjussa FF2:n malliin. Hymy karehtii.
Melkoista keulimista kyllä, huh huh. Eihän sitä nyt kauden alusta saisi innoissaan olla.
Urheiluruudussa kerrottiin, että Adam Anderssonin maali tänään JYPin verkkoon oli miehen ensimmäinen SM-Liigassa. Mennee samaan kerhoon edelliskauden tilanteen kanssa, kun Mika Järvinen teki maalin ja kuuluttaja kertoi, että kyseessä oli miehen ensimmäinen maali kuluvalla kaudella.
Täh? Onko Andersson siis tehnyt ennenkin maaleja SM-liigassa?
Jos joku ei nyt tiedä niin Casterilta todettiin sekä naisen että miehen sukuelimet. Tarkemmin; ei munasarjoja mutta kivekset... Eli interseksuaali jonka sukupuolta nykyinen lääketiedekkään ei pysty määrittämään.
Mitenkähän tämä ulkoisten elinten puoli? Löytyykö sieltä letku housuista? Olin katsovinani urheilu-uutisissa että olisi jotain hytkynyt kuin Robson Da Silvalla konsanaan, juoksijoiden pullistumiin syvällisemmin syventyneet voi katsoa tarkemmin.Jos joku ei nyt tiedä niin Casterilta todettiin sekä naisen että miehen sukuelimet. Tarkemmin; ei munasarjoja mutta kivekset... Eli interseksuaali jonka sukupuolta nykyinen lääketiedekkään ei pysty määrittämään.
Mitenkähän tämä ulkoisten elinten puoli? Löytyykö sieltä letku housuista? Olin katsovinani urheilu-uutisissa että olisi jotain hytkynyt kuin Robson Da Silvalla konsanaan, juoksijoiden pullistumiin syvällisemmin syventyneet voi katsoa tarkemmin.
E: Onkos se muuten homoilua jos nyt kävisi panemassa em. urheilijaa?
E: Onkos se muuten homoilua jos nyt kävisi panemassa em. urheilijaa?
Taisin itsekin naureskella Casterille kisojen aikana, mutta ei se nyt oikeastaan enään naurata jos kyseinen henkilö saa 18(?) vuoden iässä tietää, ettei ole oikeastaan mies eikä nainen.