Mille naurat juuri nyt?

• 13 419 570
  • 50 868
Vai vieläkö elät viime kevään valheellisessa huumassa että teidän joukkuessa olisi potentiaalia säälejä pidemmälle? Tai edes sinne.

Elätkö itse joka vuosi tähän aikaan itsellesi valehdellen, että joukkueesi IFK voisi edes tänä vuonna menestyä massiivisista taloudellisista panostuksista johtuen?

"Tää on meidän kausi!"

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Nauran ylempänä oleville viesteille.

Ohmi povaa urheilullista menestystä HIFKille 15 vuoden välein, joten Beeman nokittaa heti kympillä ja povaa vaihteluväliksi 25 vuotta.

Että silleen...

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nauran ylempänä oleville viesteille.

Ohmi povaa urheilullista menestystä HIFKille 15 vuoden välein, joten Beeman nokittaa heti kympillä ja povaa vaihteluväliksi 25 vuotta.

Että silleen...

Moka oli minun. Menin vahingossa aliarvioimaan Hifkiä., joten korjasin 25=>15. 1983, 1998, 2013?..eli 15 vuotta se on...

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Elätkö itse joka vuosi tähän aikaan itsellesi valehdellen, että joukkueesi IFK voisi edes tänä vuonna menestyä massiivisista taloudellisista panostuksista johtuen?

Minulla on harvoin, jos koskaan, ollut sellaisia harhaluuloja että HIFK menestyisi. Edellisen tapauksen muistan harvinaisen selvästi vaikka jurrissa olinkin. Luultavasti seuraava tapahtuu joskus eläköitymisen aikaan. Siitä huolimatta turkulainen irvailemassa Hifkin taloudenpidolle ja menestykselle on muutaman viime vuoden valossa melkoista tragikomiikkaa. Ei sillä, onhan se mukava että osaa nauraa. Kaikki ei osaa. Katsokaa kaikki narrit ja muut vasurit vaikka P.Lipposta.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siitä huolimatta turkulainen irvailemassa Hifkin taloudenpidolle ja menestykselle on muutaman viime vuoden valossa melkoista tragikomiikkaa.

Niin itse asiassa tässä nyt ei ole mitään tragikoomista. Urheilussa on tarkoitus menestyä ja Tepsi vie Hifkiä urheilullisessa menestyksessä kuin mätää kukkoa, otetaan huomioon sitten koko SM-liiga, 2000-luku tai viime kausi. Urheiluseuraa ei kannata perustaa sen takia, sitä sillä tekisi itselleen rahaa. Se on joka tapauksessa ihan vitun huonoa bisnestä.

Ei sillä, onhan se mukava että osaa nauraa. Kaikki ei osaa. Katsokaa kaikki narrit ja muut vasurit vaikka P.Lipposta.

Niin. Kannattaa nyt varoa ettet vielä kaiken kukkuraksi tukehdu Nordiksella siihen Tradekan ohrapirtelöön ennen Hifkin seuraavaa mestaruutta, se olisi tragikoomista.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Urheilussa on tarkoitus menestyä ja Tepsi vie Hifkiä urheilullisessa menestyksessä kuin mätää kukkoa, otetaan huomioon sitten koko SM-liiga, 2000-luku tai viime kausi.
Nauran ajatukselle, että heikommin sijoittunut säälipleijarijoukkue vei paremmin runkosarjassa sijoittunutta säälipleijarijoukkuetta urheilullisessa menestyksessä kuin "mätää kukkoa", sillä perusteella että se voitti nuo kaksi säälipleijaripeliä.

Viimeksi muokattu:

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Nauran ajatukselle, että heikommin sijoittunut säälipleijarijoukkue vei paremmin sijoittunutta säälipleijarijoukkuetta urheilullisessa menestyksessä kuin mätää kukkua, kun se voitti kaksi peliä.

Olen samaa mieltä. Blues on moraalinen pronssijoukkue viime kaudelta, koska KalPa sattui voittamaan vain yhden keskinäisen pudotuspelin Bluesin ollessa runkosarjassa paaaaaljon parempi.

Toki Helsingin kakkosjoukkueen kannattaakin panostaa runkosarjaan, koska pudotuspeleissä ei menestystä tunnu irtoavan.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Olen samaa mieltä. Blues on moraalinen pronssijoukkue viime kaudelta, koska KalPa sattui voittamaan vain yhden keskinäisen pudotuspelin Bluesin ollessa runkosarjassa paaaaaljon parempi.
Jotain sinäkin olet ymmärtänyt oikein. Minä en siis myös sanoisi että Kalpa vei Bluesia viime kauden urhelullisessa menestyksessä kuin "mätää kukkoa". Hyvä että itsekin ymmärrät kuinka naurattavalta se kuulostaisi.

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
No voinet varmaan sitten määritellä tarkasti minulle mitä tuo "mätä kukko" tarkoittaa. Sen jälkeen voinet määritellä mitä nimim. Ohmi tarkoittaa ko. termillä.

Kiitos jo etukäteen sinulle hassu poika.

Toisaalta ymmärrän, että IFK:n hyvinrakennettu joukkue ottaa aika koville.

Haiskahtaa selvältä allekirjoitusmateriaalilta.

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Blues on moraalinen pronssijoukkue viime kaudelta, koska KalPa sattui voittamaan vain yhden keskinäisen pudotuspelin Bluesin ollessa runkosarjassa paaaaaljon parempi.
Ihanko itse keksit tämän nokkeluuden? Aika hyvin. Nauran lähinnä sille, että termi "viedä kuin mätää kukkoa" voi olla nykynuorisolle niin vieras. Tai sitten se opitaan vasta yläasteella.

Lisäksi nauran sille, että päivä ennen liigakauden alkua muutama TPS-fani jaksaa vielä hehkuttaa säälipleijareista selviytymisellä. Toisaalta ymmärrän, että IFK:n hyvinrakennettu joukkue ottaa aika koville.
No voinet varmaan sitten määritellä tarkasti minulle mitä tuo "mätä kukko" tarkoittaa.
Kokeile hakea sellainen vaikka sieltä Kuopion torilta. Jos et onnistu viemään saamaasi mätää kukkoa haluamaasi paikkaan, ymmärrän hyvin, että sanonta ei oikein avaudu.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Myönnän toki virheeni myös tässä ajattelemattomassa virkkeessäni. Eihän TPS:n urheilullinen menestys tosiaan ollut viime kaudella läheskään niin ylivoimainen HIFkiin verrattuna mitä se on ollut koko SM-liigassa ja 2000-luvulla. TPS vei ainoastaan kahdessa ratkaisevassa säälipleijaripelissä HIFK:iä kuin mätää kukkoa.

Nyt kyllä löytyi uusi naurunaihe ja samalla voisi tehdä vedonlyönnin siitä, monenko SM-liigapelin jälkeen "Jaloselle kenkää"-ketju näkee tällä kaudella päivänvalon.

Snagari

Jäsen

Kiitos käyttäjälle VT ensimmäisestä allekirjoituksestani! Toki voi olla, että joukkue on hyvin rakennettu ja voittaa tämän kauden Sm-Liigassa jotain, mutta silloin minä olen ollut väärässä ja tulen myöntämään sen tarvittaessa.

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Nauran niille kaikille, jotka omaan joukkeeseen kohdistuvaan kritiikkiin vastaavan moittimalla kritiikin antaneen kirjoittajan suosikkijoukkuetta. Ei kai se HIFK:n taaperruksestakaan tee yhtään parempaa, jos TPS:kin on ryssinyt asian? Jos sulla on paskat housussa, niin ei ne sieltä katoa vaikka kaverikillakin olisi paskat housussa.

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Nauran niille kaikille, jotka omaan joukkeeseen kohdistuvaan kritiikkiin vastaavan moittimalla kritiikin antaneen kirjoittajan suosikkijoukkuetta. Ei kai se HIFK:n taaperruksestakaan tee yhtään parempaa, jos TPS:kin on ryssinyt asian? Jos sulla on paskat housussa, niin ei ne sieltä katoa vaikka kaverikillakin olisi paskat housussa.

Kyllä! Totta. Penakin sen tiesi: http://www.youtube.com/watch?v=pUxOxu9o4kE

Nyt alkoi tuo lausahdus ja Pena itsessäänkin hihityttämään ihan saatanasti. Upea mies.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Not always right -sivustolle, joka siis on jenkkien vastine meikäläiselle aasiakas.netille. Hymyilyttämään pisti etenkin tämä juttu fiksusta keski-ikäisestä miehestä.

Modeille tiedoksi, että ensimmäinen linkki vie mainitulle jenkkisivustolle, ja toinen linkki erääseen tiettyyn tapaukseen kyseisellä sivustolla.

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Nauran The 69 eyesin esitykselle elämä lapselle konsertissa.

Huhhuh miehet kehtaa vetää playbackkina. Tuo live musiikin kirous. Kyseistä bändiä en oo pitänyt minään koskaan, mut tämä vaan vahvistaa näkemystäni.

Jof

Jäsen
Potkupallopelissä oli ensimmäisellä puoliajalla vastakkain Liechtenstein ja Finnland, siis tv-kuvan perusteella. Sattui tollaista joskus mullekin, muttei ihan noin näkyvästi.

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Potkupallopelissä oli ensimmäisellä puoliajalla vastakkain Liechtenstein ja Finnland, siis tv-kuvan perusteella. Sattui tollaista joskus mullekin, muttei ihan noin näkyvästi.

Nayttaa sulle kayvan edelleenkin...

Liechtenstein on saksankielinen maa ja Suomi on saksaksi Finnland.

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät

Nayttaa sulle kayvan edelleenkin...

Liechtenstein on saksankielinen maa ja Suomi on saksaksi Finnland.
Kuitenkin korjasivat sen toisella puoliajalla muotoon Finland. Hyvä yritys, Mats Bedö.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Suomi – Lichtenstein lähetys päätyi veikkauksen mainokseen ja sanoihin: ”Suomalainen voittaa aina”.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy