Eihän Kimin ääni ole edes kaikkien aikojen huvittavin suomalaisurheilijan ääni. Se on toiseksi huvittavin. Edelle kiilaa Lasse Viren, joka vieläpä teki urheilu-uransa jälkeen PR-hommia...Vai onko kimin äänestä puhuminen tabu täällä?
Eihän Kimin ääni ole edes kaikkien aikojen huvittavin suomalaisurheilijan ääni. Se on toiseksi huvittavin. Edelle kiilaa Lasse Viren, joka vieläpä teki urheilu-uransa jälkeen PR-hommia...Vai onko kimin äänestä puhuminen tabu täällä?
Naureskelen Niemisen Jounin NHL- blogin hienovaraisille piikeille, joista ainakin herrat Hiitelä ja Porttila saavat omansa kirjoiteltuaan asiantuntevasti tappeluista jääkiekossa.
Mua kyllä naurattaa nyt tuo lätkäjätkä-Hiitelän kirjoitus.
Olipas hyvä haastattelu ja mielenkiintoinen. Tosiaan Kimi oli n. 100 kertaa rennomman oloinen kun oli tuommoinen rento höpöttelyhaastis eikä joku paskanjäykkä pressitilaisuus.
Ja tuo fuck off -settihän oli selkeästi ihan huumoripohjalta vedetty.
Jos yksikin kuolema on liikaa, niin loogista onkin että koko jääkiekko olisi kielletty jo 1909.Mua kyllä naurattaa nyt tuo lätkäjätkä-Hiitelän kirjoitus.
Voi olla, että tämä on jo ollut täällä, mutta menköön nyt. Hyvät naiset ja herrat; Alexander Semin tappelee. Tuolle miehekkäälle tyylille nauran.
Hyvät naiset ja herrat; Alexander Semin tappelee. Tuolle miehekkäälle tyylille nauran.
Vaikka monet ovatkin kritisoineet tätä uutta linkityskäytäntöä, niin esim. juuri tästä huomaa miten hyvä juttu se oikeasti on. Tämäkin linkki on ollut parin päivän sisään ainakin kolme kertaa tällä palstalla, ja vanhan mallin mukaan sen olisi aina avannut. Ja tämä ei siis ole mitään vittuilua vanhasta linkistä, ainoastaan huomio siitä miten hyvä on että linkkien sisällöt esitellään tarpeeksi hyvin.Tauski on tehnyt hienon coverin
Itse olen jo pari päivää naurekellut Dominaattori-ketjua, jossa AnFa kiusaa porilaisia. Nyt mukaan tuli jo eka raumalainen, joten bileet varmasti vaan paranevat.
Ota ny se herne jo nenästä. Olen kyllä varmaan lähes koko ketjun lukenut ja tiedän ihan tarkkaan mistä se on lähtenyt. Lähinnä tässä naurattikin nämä lähipäivien taistelut, eikä mitkään kesäiset väännöt jotka on jo wanhoja.Raumalaiset sen ketjun avasivat, ja nyt remmiin palasi ekasta sivusta alkaen mukana ollut raumalainen nimimerkki joka koko dominoida liigassa-jutun keksi sekä väänsi sen lempinimen.
Naurattaa se että jaksoit lukea vain viimeisen sivun ketjusta
Olen kyllä varmaan lähes koko ketjun lukenut ja tiedän ihan tarkkaan mistä se on lähtenyt.
Aika hyvä selitys. Luit viimeisen sivun, ja yhtäkkiä olet lukenut lähes koko ketjun.
Huvittaa toisen janarin,
On siinä letkulla ollut huono päivä:
Huvittaa toisen janarin, Johanna Tukiaisen selvitys malariastaan. Toisen foorumin kautta eksyin tonne, ja onhan siinä tekstiä. Palautteet on myös linjassa.
Kiitoksia tästä linkistä. Minä taidan käydä hakemassa olutta ja lukaista myös nuo palautteet. Teksti oli huikeaa. Tosin ei saisi nauraa ihmisten vakaville sairauksille, mutta toisaalta nyt nauretaan vain tekstille.
Älkää muuten ostako Tjäreborgia. Sen myyminen on kielletty. Ainakin matkojen.