Jenkkihirviöiden törkeä hyökkäys Lordia kohtaan (Iltalehti)
Ei voi muuta kuin nauraa noille kommenteille.
Vittu! Ton on oltava feikki. Sanokaa, että on.
Tuli kupla nenästä, kun purskahdin tälle kuvalle Mäkiahosta SM-liigan sivuilla.
Olis kiva tietää millainen idiootti noita tekee, kun ei se nyt oikeasti noin vaikeaa ole. Tietysti jos vaan sekunnissa heittää copypasten, niin jälki on juuri tuollaista.Huikea! Muita, hiukan vaisumpia ovat ainakin Eronen, Cook, Dahlman, Töykkälä, Tukonen, Viitanen ja Hancock. Vielä kun joku kertoisi, miksi noita naamoja pitää liimailla, meneekö sm-liiga.fi syntax erroriin jos jollakulla on väärän värinen paita?
Olis kiva tietää millainen idiootti noita tekee, kun ei se nyt oikeasti noin vaikeaa ole. Tietysti jos vaan sekunnissa heittää copypasten, niin jälki on juuri tuollaista.
Samaa nauran. Melko varma olin että Hakki nukahti kerran toisessa erässä. Oli pakko vielä tulla kuuntelemaan kolmas erä, jos Hakki olisi vaikka käynyt ottamassa vähän lisää bisseä.Hifk-radion koomailujengi naurattaa. Selostuksesta ei tuu mitään, mutta paskanpuhuminen kukoistaa. Ihan hyvää settiä heittävät.
(In English, Ks. "Company Athletics") mukaan valita ultimatea ja keväälle vaikkapa sählyä.
En löytänyt tuolta sählyä. En edes salibandyä.
Olisiko sulla mennyt termit sekaisin?
Eli tämä (floor hockey) ja tämä (floor ball).
En mene sanomaan mitään muista joukkueista ja siitä kuinka niiden johto seuraa Jatkoaikaa, mutta Jokerien johto lukee moneen kertaan päivässä sen mitä kirjoitan.
Nyt uuden vuoden alussa olisi tarkoitus siirtyä kasvissyöntiin - kuitenkin niin että syön silti kalaa ja kananmunia. Nautaa en ole pystynyt syömään enää kuukausiin - naudanliha on jollain tavalla alkanut ällöttämään. Pystyin syömään ainoastaan täysin kypsän pihvin - jotka yleensä olivat totaalisen kuivuneita. Medium tai vielä raaempi ei vaan pudonnut ollenkaan.
Minä jouduin pyyhkimään näytön. Ei ollut täysin nestevapaa pyrskähdys, mikä tuosta seurasi. Tuli elävästi mieleen Timo TA Mikkosen viime aikojen lausunnot. "Kun minä toin Hornetit Suomeen..."Kyllä varmasti juu ja vielä moneen kertaan. Jokereiden johto varmasti joutuu lukemaan nuo kirjoitukset moneen kertaan, kun välillä kaiken nauramisen välissä joutuvat pyyhkimään silmiään.