Mille naurat juuri nyt?

  • 13 269 796
  • 50 463

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Naurattaa jo näin etukäteen tuo Piiri -ohjelman meedio Marja Pennanen. Rupesi jo mahtipontisten kuvakulmien aikana naurattaa.

Kyllähän kylmät väreet nousi jo toissapäivänä kun katselin telkku.comia

"Nakkilalaisen maatilan uudet asukkaat huomasivat pian, etteivät olleet yksin."
 

d2uce

Jäsen
Saija-Reetta: "Jään nyt tänne kuvaajan kanssa kaksin.Olisiko sulla Marja jotain neuvoja mulle?"

Marja Pennanen, meedio: "No naukkaile tasaseen tahtiin reiluja siivuja tästä mun pullosta, niin eiköhän niitä mörköjä ala viimeistään ylihuomenna näkymään."
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Naurattaa jo näin etukäteen tuo Piiri -ohjelman meedio Marja Pennanen. Rupesi jo mahtipontisten kuvakulmien aikana naurattaa.

Ensimmäisen kerran törmäsin tähän ohjelmaan ja oli aika WTF fiilis. Siis mitä vittua, Nakkilalaisella maatilalla kummitelee?? Uskomatonta, kuka tätä katsoo?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Klunssila on kieltämättä aika äijä.
Saurin Yölinjalla oli hillitön klassikko, jonka ääressä tuli vietettyä poikasena monen monta kesäistä sydänyötä.

Klunssila, sama jamppa jolla oli Helkatti-niminen kissa, oli yksi hervottomimmista soittajista. Pääsin aikoinaan vielä kuulemaan livenä Klunssilan puheita. Kerta kaikkiaan riemukas kaveri niiden sekalaisten itsarikandien seassa. "Huumori yllä ja ei kun lisää paskaa housuun".
 

Markku

Jäsen
Saurin Yölinjalla oli hillitön klassikko, jonka ääressä tuli vietettyä poikasena monen monta kesäistä sydänyötä.

Klunssila, sama jamppa jolla oli Helkatti-niminen kissa, oli yksi hervottomimmista soittajista. Pääsin aikoinaan vielä kuulemaan livenä Klunssilan puheita. Kerta kaikkiaan riemukas kaveri niiden sekalaisten itsarikandien seassa. "Huumori yllä ja ei kun lisää paskaa housuun".

Kyllä... tämä on aivan klassikkokamaa: http://www.youtube.com/watch?v=jcQcHofB3zg

Klunssila selittää siis kuinka sai nenätippurin yms. venäläiseltä "huolimattomalta" naiselta. :D
 

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
Kiitos näistä! Pisimmän Kääpiön kanssa täysin sama, nuorempana tosi vaikuttavaa shittiä!

T: reipas viinan ystävä

Ja siis nauran just tän kejun annille just nyt!

Edit: ja tässä vielä linkkiin kaikista hauskimpaan:

Dean Martin: Frankie-boy Roasted
 
Viimeksi muokattu:

d2uce

Jäsen
Ensimmäisen kerran törmäsin tähän ohjelmaan ja oli aika WTF fiilis. Siis mitä vittua, Nakkilalaisella maatilalla kummitelee?? Uskomatonta, kuka tätä katsoo?

Olen katsonut nyt jokaisen jakson. Ensimmäisen vahingossa, mutta loput ihan sen takia, kun tuo meedio on niin huikea.

Ensin Googletellaan himassa / tuotanto kertoo tapahtumista ja sitten aletaan ladella seikkaperäisiä tietoja talon historiasta yms. n. minuutti sen jälkeen kun on tontille astellut.

Yllättäen taustalla häärii sama tuottaja kuin BB:ssä, joten ei ihme, että on vähän uskottavuusongelmia. Kuka vielä väittää, ettei Salkkareista aukeaisi ovi Suomen viihdetaivaalle?
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Olen katsonut nyt jokaisen jakson. Ensimmäisen vahingossa, mutta loput ihan sen takia, kun tuo meedio on niin huikea.

Ensin Googletellaan himassa / tuotanto kertoo tapahtumista ja sitten aletaan ladella seikkaperäisiä tietoja talon historiasta yms. n. minuutti sen jälkeen kun on tontille astellut.

Yllättäen taustalla häärii sama tuottaja kuin BB:ssä, joten ei ihme, että on vähän uskottavuusongelmia. Kuka vielä väittää, ettei Salkkareista aukeaisi ovi Suomen viihdetaivaalle?

Oletko nyt ihan tosissasi? Kyllä tuo meedio on alansa huippuja suomessa ja ei hänen todellakaan tarvitse googlettaa yhtään mitään, vaan käyttää näkemisen lahjaa ja kertoo näkemästään. Äläkä jumalauta edes mainitse mitään beebeetä tämän sarjan yhteydessä, vaikka tuottaja olisi Renny Hariola:)
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
...vaan käyttää näkemisen lahjaa ja kertoo näkemästään.

Kyllä. "Näen että tässä talossa on kuollut joku ihminen...olenko oikeassa?" - "Oih, kyllä olet" - "Niin ja tämän kuolleen henkilön henki kertoo minulle seuraavaa...Painukaa vittuun täältä kuvaamasta, neloselta alkaa Perjantai-Seksi." Tuo ohjelma on kyllä niin täyttä kuraa kuin vain voi olla, Salkkari-Inka vetää niin päin helvettiä oman "roolinsa" jatkuvasti ettei mitään rajaa, ja yleensäkin tuo touhu on niin amatöörimäistä alusta loppuun että sattuu.

Se britti-setti on sentään ihan uskottavan näköistä settiä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Salkkari-Inka vetää niin päin helvettiä oman "roolinsa" jatkuvasti ettei mitään rajaa, ja yleensäkin tuo touhu on niin amatöörimäistä alusta loppuun että sattuu.

Se britti-setti on sentään ihan uskottavan näköistä settiä.

Salkkareita en ole koskaan katsonut, mutta tämän Piirin juontaja on kieltämättä hivenen tönkkö. Meedio Pennanen sen sijaan ottaa roolia ja tilan haltuun loistavasti:) Se rumien brittien harrastelijoiden puuhastelu on taas aivan hirveätä paskaa ja olenkin aina kännissä ja toisaalla sen tulviessa ruutuun.

Skeptikoissa minua aina naurattaa (luetaan:vituttaa) semmoinen asia, että oli miten mystinen tapahtuma hyvänsä niin tuulihan sen teki tai joku muu ontuva selitys.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kyllä. "Näen että tässä talossa on kuollut joku ihminen...olenko oikeassa?" - "Oih, kyllä olet" - "Niin ja tämän kuolleen henkilön henki kertoo minulle seuraavaa...Painukaa vittuun täältä kuvaamasta, neloselta alkaa Perjantai-Seksi.".

Reps:-) Se, mikä todella menee yli ymmärryksen, on että a)moisia "ohjelmaideoita" on olemassa ja niitä tuotetaan b)joku (ehkä, jossain, tuolla ulkona) katsoo niitä??
Hyväntuulisuutta lisäävät myös jo useasti mainittu Porttila-viesti ja Yle Teeman Klassikkolevyissä parhaillaan pyörivä Judas Priest: British Steel (jolle toki nauran lämpimästi ja kaikella rakkaudella. Tuohon menoon ei heteromies pysty!:-).
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen pitkin päivää naureskellut vitsille, joka meni suunnilleen näin:

Peukaloinen, Lumikki ja Quasimodo istuskelivat kapakassa dokailemassa. Peukaloista mietitytti, onko hän todellakin maailman pienin ihminen. Lumikki pohti onko hän maailman kaunein, ja Quasimodo lienisikö hän kaikkein rumin.

Baarimikko kuuli kaverusten keskustelun, ja neuvoi porukan lähellä majaansa pitävän tietäjän puheille. Hän kuulemma tietää ihan kaiken, joten eiköhän sieltä irtoaisi vastauksia noihin kieltämättä kiperiin dilemmoihin. Kolmikko ilahtui, ja tietäjän tölliä kohden vei tie.

Peukaloinen meni sisään ensin, viisasta miestä tapaamaan. Viipyi aikansa, tuli ulos ja hihkaisi:
- Kyllä minä olen maailman pienin!

Lumikki meni seuraavaksi, viipyi aikansa, tuli ulos ja kiljaisi:
- Minä todellakin olen maailman kaunein!

Quasimodo astui sisään vuorostaan, viipyi kauemmin kuin edelliset, tuli lopulta ulos päätään puistellen ja kysyi:
- Kuka vittu on Mervi Tapola?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nimimerkki Graingerin allekirjoitus pääsi yllättämään, aijai!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös