Ja minä nauran koko tuolle sanalle potkisjanari. Mitä vittua se edes tarkoittaa??
Ja minä nauran koko tuolle sanalle potkisjanari. Mitä vittua se edes tarkoittaa??
Kysypä noilta Lukko-miehiltä ku niissä näyttää olevan enemmänkin näitä Venäjän kannattajia..
Jääkuutio kirjoitti:jämäjanari
Wilson- kirjoitti:Janari-Peltonen
Länäri kirjoitti:janarit
Länäri kirjoitti:porilaiset janarit
Jääkuutio kirjoitti:amisjanari
Noilta henkilöiltä saanee varmasti tuon janari-termin määritelmän. Eipä silti, futisforumiltahan se sana on lähtöisin.
Väärin. Vanha stadin slangin sana minkä FC Jokereiden 116%Boysit joskus -90 luvun lopulla uudelleen lämmittivät kuvaamaan maalaisia. Sitä kautta sitten pikkuhiljaa taas levinnyt käyttöön varsinkin FF:llä (missä porukka ei taida tietää edes merkitystä).Eipä silti, futisforumiltahan se sana on lähtöisin.
Väärin.
Janarit miettimässä sanan 'janari' tarkoitusta. Legendaarista.
Kyllä piristi taas iltaa. :)
Ettei vaan kyseessä olisi ne surullisenkuuluisat kebab-kioskit?Pienen hymyn sai aikaan YTJ:n rekisteri. Oulun Kärpät Oy:n päätoimialaksi on merkattu Kioskit.
Että vain neitsyet kelpaavat, paitsi ehkä jos on oikein hyvä selitys, mikä se sitten lieneekään.Itseäni ainakin vituttaa naiset, jotka ovat aiemmin jakaneet jollekin toiselle. Syythän siinä pitää ainakin selvittää.
MacLean10 kirjoitti:Sen verran voin sanoa, että tämä teidän voimamiehenne aloitti itse koko shown vittuilemalla espoolaisille. Niin ja tulihan se vielä siihen katsomon viereenkin esittelemään niitä ihania ja mahtavia lihaksiaan. 'Järjestyksenvalvojat' eivät tähän kuitenkaan mitään sanoneet, totesivat vain espoolaisille, että "olkaa varovaisia, se on yksi maailman vahvimmista miehistä".
Jatkoajassa vaikuttava nimimerkki goldenawe ilmeisesti myös teinejen suosiossa.
Haha. Veikkaan, että tuo Mara_92 on ite AWe ja kirjaa vain kiinnostuneet nimimerkit talteen myöhempää käyttöä varten.
Haha. Veikkaan, että tuo Mara_92 on ite AWe ja kirjaa vain kiinnostuneet nimimerkit talteen myöhempää käyttöä varten.