Mille naurat juuri nyt?

  • 13 272 410
  • 50 467

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Mutta eihän se otsikko "Viihde" tarkoita sitä että ne uutiset olisi kaikki viihdettä, vaan sitä että uutiset koskevat viihdemaailman ihmisiä.
Eikös Olli uutinen kuuluisi olla sitten Urheilu-osastossa?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eikös Olli uutinen kuuluisi olla sitten Urheilu-osastossa?

No periaatteessa joo, ja eikös tuo Urheilu-osastossa tällä hetkellä olekin? Mutta aika monesti se näyttää olevan niin että Urheilu-osastolla on vain urheilu-uutisia ja sitten urheilijan henkilökohtaiseen elämään kuuluvat uutiset on Viihde-osastossa. Kyllähän urheilijatkin tavallaan viihdemaailman ihmisiä ovat.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Nää on niin näitä.

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?27996329 (juu, hienosti toimi linkki. Tarkoitus oli linkittää tuo Aitolehden video tuolta alempaa. Noh, naurettava on munkkikin)

ja mites sitten kävikään

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a80480/martina+aitolehti+ja+esko+haat+peruttu/

Vaikka eihän tuo nyt varsinaisesti mikään naurun asia ole, mutta kun tuntuu että eihän noin OIKEESTI tapahdu kellekään paitsi juuri näille golddiggereille. Saa paljon palstatilaa ja fyffee..

Jos joku nyt jostain kumman syystä jaksaa kattoa tuon eka linkin loppuun, niin hyvä on tuo loppukommentti alastonkuvista..
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Anoppiketjusta vuosien takaa klassikko...

Minä odottelen ensimmäistä joka tunnustaa olleensa appiukkonsa kanssa, joka jätkä sitä voi anoppiaan pyyhkäistä mutta appiukko Hpk-pipo päässä ja matsin erätauolla onkin eri juttu, kun sataa ja myrskyää !
 

d2uce

Jäsen
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?27996329 (juu, hienosti toimi linkki. Tarkoitus oli linkittää tuo Aitolehden video tuolta alempaa. Noh, naurettava on munkkikin)

Sormuksissa lukee latinaksi "Rakkautta ensi silmäyksellä". Vai lukeeko?

Misson mylly, siel' on tie.

Huvittavaa on myös Seiskan tutkiva journalismi:

Seiska.fi kirjoitti:
Esko Eerikäinen päivitti eilen Facebook-sivustolle: "Kuinka helvetissä tässä nyt näin kävi?"
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
TykkiJutilan vuodatukselle kärsimästään epäoikeudenmukaisuudesta oikeusketjussa.

"...polkupyöräilijä ajoi autoni vänkärin puolen etuosaan. Juttu oli muuten täysin selvä, mutta se risteys oli tasa-arvoinen..."

Funniest. Shit. Ever.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
TykkiJutilan vuodatukselle kärsimästään epäoikeudenmukaisuudesta oikeusketjussa.

"...polkupyöräilijä ajoi autoni vänkärin puolen etuosaan. Juttu oli muuten täysin selvä, mutta se risteys oli tasa-arvoinen..."

Funniest. Shit. Ever.
Aika vekkuli tapaus herra TykkiJutila. Tämä "rookie" kehui viime yönä, että on äärettömän onnellinen mies, eilen oli häät ja hän hehkutti tuoretta avio-onneaan. Mitä mahtoi rouva tuumata, kun sulho vietti hääyötään Jatkoaikaan näpytellen :D
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Itse nauran juuri nimimerkki Jartsamiehen profiilille:

Elämänkerta:
Olen rauhallinen, vitsikäs ja huumorintakuinen maalaiskunnan jätkä.
Olen yleensä aika tempperamenttinen, mutta aika ystävällinen.

Jääkiekkoa seurannut aktiivisesti n. vuodesta 2000, kannattanut välilläTepsiä, valillä Tapparaa.
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Minua ei naurata nyt yhtään nuo palstalaisten kausiennakkojen TPS-arviot. Mutta mahdollisesti kauden edetessä nekin alkaa naurattaa. Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa..

T. nimim: Se viimekaudella kolmanneksitoista veikattu.
 
Töihin lähtiessäni nauratti oma lärvini.

Jumankekka, näin turvonnutta naamataulua ei saa kuin rahalla! Ei meinannut naama mahtua kylpyhuoneen peiliin ja aika monet hamsteritkin olisivat kateellisia näin turpeista poskista.

Keskiolut on mun Botox.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Meinasin kirjoittaa Ihmettelyketjuun, mutta nauruksi tämä enemmän menee. Nimittäin SM-liigapuolelle on perustettu jo Tappeluketju 2008-09. Ensimmäistäkään harjoitusottelua ei ole vielä pelattu, mutta testosteroni höyryää jo näppisten ääressä. Primitiiviset vaistot ovat jo monella kirjoittajalla heränneet ja vesi kielellä odotetaan koska päästään itse asiaan. Eli hanskat jäähän, pari hassua tanssiaskelta, linjurit väliin ja Jatkoajassa seuraavana päivänä noin parisataa viestiä. Oliko lopputulos edge vai sittenkin draw? Voi helvata sentään!
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
En tiedä mihin ketjuun kirjoittaa, mutta tänään ykkösen aamuTV:ssä ennen kahdeksaa esiintynyt jamppa sai ainakin hämilleen.. En tiedä mahtoiko jamppa potea samanlaista oloa kuin minä (hivenen kosteampi kolmen päivän vkl takana), mutta kaverin jutut missä ei ollut mitään tolkkua ja silmät jotka pyörivät hedelmäpelin lailla aiheuttivat melkoisia väristyksiä. Pahoittelut jos ko. henkilön esiintyminen johtui esim. sairaudesta.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En tiedä mihin ketjuun kirjoittaa, mutta tänään ykkösen aamuTV:ssä ennen kahdeksaa esiintynyt jamppa sai ainakin hämilleen.. En tiedä mahtoiko jamppa potea samanlaista oloa kuin minä (hivenen kosteampi kolmen päivän vkl takana), mutta kaverin jutut missä ei ollut mitään tolkkua ja silmät jotka pyörivät hedelmäpelin lailla aiheuttivat melkoisia väristyksiä. Pahoittelut jos ko. henkilön esiintyminen johtui esim. sairaudesta.
Katsoin samaa ohjelmaa aamulla ja juontaja taisi mainita, että kyseinen henkilö on sokea.
 

d2uce

Jäsen
Tuli pieni bon voyage -ilmiö, kun selaili tuota joukkueiden voimasuhteita etäisesti käsittelevää ketjua. Mä oon nähnyt tän hei ennenkin!

"Saarenheimo on parempi kuin..."
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
IFK:n varmoille vahvistuksille.

Näinhän se menee. Hifkiin pari kovan luokan pelimiestä. Ässiin 3-4 kovaa pelaajaa kahteen ekaan kenttään. Lukolle starat ykkösketjuun. Se o hyvät markkinat kato vielä. Tai no, ainoa todellinen "stara" on Ässien kiikarissa, go Tero go!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200807227986684_ul.shtml

Tälle uutiselle ja etenkin lopussa olevalle kohdalle: "jossa hän oli törsäämässä rahojaan yhdessä 23-vuotiaan ruotsalaisen supermallityttöystävänsä kanssa."

Tässä sitä miettii että onkohan tuo ruotsalainen löytynyt ennen vai jälkeen voiton...
 

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers
Aamulehdestä tuli bongattua pari yleisökirjoitusta ja niille olen aamun mittaa naureskellut:

"LIIKENNETURVA. Kaahailevat motoristit pöpilään! Motoristit vähenevät maanteiltämme, mikäli Moto Survival Finlandin puheenjohtajan Jarmo Jokilammen visio (Al 19.7) toteutuu. Kaahaileva motoristi on sen verran yleinen Suomen liikenteessä.

Mielestäni ylinopeutta ajava motoristi on aina kaahari. On hyvin harvinaista, että motoristi tyytyy ajamaan rajoitusten mukaan muun liikenteen mukana. Kahvaa käännetään aina kun tulee sopiva ohituspaikka, ja nopeus kiihtyy herkästi kortinlähtönopeuteen jokaisessa ohituksessa. Tehokas moottoripyörä hankitaan elämyksiä varten ja siihen kuuluvat myös suuret nopeudet. On lapsellista väittää, että suuritehoinen pyörä ostetaan muun liikenteen mukana jonossa ajamista varten. EETU"

"JÄÄHALLI. Oli hienoa katsella Suomen lentopallojoukkueen esityksiä varsinkin perjantai-iltana. Lauantaina joukkue oli aivan liian ylivoimainen.

Jatkossa taidan kuitenkin pysyä television äärellä, koska Tampereen jäähallissa ylläpidettiin niin voimakasta teknojytää, että korvat soivat vielä kaksi tuntia ottelun jälkeenkin. Musa alkoi jo 45-60 minuuttia ennen ottelua ja jatkui pieniä taukoja lukuunottamatta ottelun loppuun asti. Miksi?

Monet tulivat otteluun perheineen - säälin lapsia. Olisi ollut harjoitteluvaiheen pelaajia katsellessa jakaa mielipiteitä vierellä istuvien kanssa, mutta keksustelu oli mahdotonta musiikin volyymin takia. Kannustushuutojenkin haluaisin lähtevän omaehtoisuudesta pelitilanteiden innoittamana. Onko koskaan tehty tutkimusta, haluavatko katsojat tätä jytää, vai kenen intressistä sitä ylläpidetään. MUMMU VUOSIMALLIA -41"
 

Höylä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
IS Veikkaajassa oli juttua vakuutusyhtiö Pohjolan epätoiminnasta, niin itse asia ei naurattanut vaan jutussa kerrottiin lääkärien kommentit ja tietenkin heidän nimensä. Samassa havaitsin hulvattoman nimen: Sakari Orava.

En tiedä, mikä nimessä naurattaa, mutta naurattaahan silti...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Liigapuolen voimasuhteet-ketjun lukeminen naurattaa. Tänäänkin jo kolme sivua täysin naurettavaa vääntöä täysin yhdentekevistä asioista. Miten ne jaksaa?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Liigapuolen voimasuhteet-ketjun lukeminen naurattaa. Tänäänkin jo kolme sivua täysin naurettavaa vääntöä täysin yhdentekevistä asioista. Miten ne jaksaa?

Mutta mitä muuta tuollainen ketju voi aiheuttaa kuin typerää kädenvääntöä? Meidän iskä voittaa teidän isäpuolen-kina on taattu.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Liigapuolen voimasuhteet-ketjun lukeminen naurattaa. Tänäänkin jo kolme sivua täysin naurettavaa vääntöä täysin yhdentekevistä asioista. Miten ne jaksaa?

Jostakin se vääntö on aina kehitettävä, vaikkei kausi olisi edes käynnissä. Onneksi kohta on jo pitsiturnaus, niin porukka pääsee pitkästä aikaa veivaamaan jotain tuhrusta youtube-tappeluvideota hidastettuna ja laskemaan kuka osui keneen ja montako kertaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös