Harvoinpa muuten olen yhtä mautonta kämppää nähnyt. Juttu on kyllä ihan kultaa, alusta loppuun.Taas J-TUK on päässyt esille.
Kyllä mulle ainakin kelpais ja saattaisin olla ylpeäkin moisesta takapihasta, erityisesti jos se sijaitsisi Jollaksessa tai jossain muussa vastaavassa ihan tyylikkäässä paikassa.Nauran Johanna Tukiaisen ylpeilylle puutarhastaan. Siis vittu, tuohan on kuin suoraan kenen tahansa takapihalta? Vähän nurtsia leikattu ja that's it. Käsittämätöntä. Ei niin mitään ylpeilemisen aihetta.
Hiiruksesta IFK:n kapteeni. Kaikkea sitä näkeekin tässä elämässä... :D
No jaa, tuskinpa kukaan tervejärkinen ihminen narrilogon puolesta vaivautuukaan erityisemmin taistelemaan.Sama. Ikijokeri Hirson viimekauden lopun hienoa taistelua miettiessä kapteenin pesti oli vähintäänkin ansaittu!
Ko. nimimerkin panos mielenterveysketjuun aivan huikea.Schollille.
Muutenkin tuo juttu oli mitä mainiointa parodiaa.
Hienoa että Takiainen muistaa myös muistuttaa meitä tavallisia juntteja että "tää on vähän tällasta hienompaa aluetta". Ettei kenellekään jää vaan epäselväksi että Johanna on vähän parempaa väkeä kuin me muut...
No jaa, tuskinpa kukaan tervejärkinen ihminen narrilogon puolesta vaivautuukaan erityisemmin taistelemaan.
Jari Paavola - Hilma ja Onni @ Tenavatähti 1990
! Vetäkää syvään henkeä ja katsokaa video, ette pety!
Siis totta puhuen tämä biisi on ollut tosta ohjelmasta lähtien mun mielessä. Kiitos tuhannesti tästä linkistä.
Jotenkin koko idea jostain kymmenvuotiaasta natiaisesta laulamassa Jaakko Tepon biisiä on niin absurdi että ei tuollainen voi epäonnistua! Vetäkää syvään henkeä ja katsokaa video, ette pety!
Ei välttämättä, mutta korkealle kärkeen tuo sijoittuu. Kiitos.
Olis varmaan pitänyt aikanaan Tenavatähteä katsoa. Parempi kuitenkin myöhään kuin ei milloinkaan.
Huikea esityshän tuo on. Pikkuvesseli laulamassa "Laukkanen ja syksy saa mutta minä en".