Mille naurat juuri nyt?

  • 13 258 051
  • 50 449

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
NHL:ssä ainakin veteran playeriksi kutsutaan n. 24-26-vuotiasta pelaajaa, riippuu vähän kuinka monta kautta on takana. 31-vuotias nyt on varmasti veteraanipelaaja missä tahansa lajissa.

Harvemmin NHL:ssä 25v pelaajia kutsutaan vielä veteraaneiksi. Okei, poikkeuksia on mutta eiköhän pääsääntöisesti veteraanit ole 30v+.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mutta joku Marleau on tainnut pelata veteraani-statuksella jo jokusen vuoden. Olen hanneksen kanssa samoilla linjoilla siinä, että pelivuodet määrittävät enemmän kuin ikä.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ei sille Lehtisen Jarmolle yksinkertaisesti voi olla nauramatta! Huh huh mikä kaveri!
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Sille että huomaan että täällä ei ole edes puhuttu Lissabonin sopimuksesta. Eli EU:n perustuslaista. Kuinka pihalla porukka voi olla?

Eka viesti vankilasta päästyäni. Ja kohta sinne lopullisesti menevästä...

Petollinen ja ylimielinen. Annetaan kuitenkin brittien "Soinille" sananvuoro.
http://www.youtube.com/watch?v=ZzqnUdckMHc

Jos tästä lähti lopullisesti niin sanon vain että - 1984

Luulenpa ettei valtaosa kansanedustajista/ministereistä ole kartalla sopimuksen sisällön kanssa, saati sitten tavallinen kansa. Vaikea keskustella sellaisesta asiasta, josta ei juurikaan tiedä mitään. No eipä yritystäkään keskustelun ja sopimuksen sisällön avaamiseksi ole minkään tahon kautta oikein ollut. Tätä taustaa vasten on huvittavaa seurata, kuinka osa täälläkin pitää sopimusta välttämättömänä tulevaisuuden kannalta.

Itse en ole puolesta tai vastaan, kun en oikein ymmärrä mitä sopimuksen taustalla todella on. Ja mihin mahdolliseen kriisiin EU nyt sitten joutuu ilman yhteistä perustuslakia?

Mutta onhan aihekin vähän kuivakka. Mielummin sitä pähkäilee, että minkähän väriset crocksit sitä hankkisi, mistä saisi halvimmat juhannuskaljat ja minkähän soittoäänen sitä tilaisi kännykkään?
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Jos minulla olisi pihaa, niin kyllä sinne voisi pari tuollaista asenne(vammaista)tonttua laittaa. Mistäköhän noita saa? Jos varastoon hankkisi jo pari valmiiksi.

Bauhausissa nimellä Hävyton Tonttu.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Tuolla sivun alalaidassa oleville (onks noi nyt google-) mainoksille:

Teemu Selanne
Find Teemu Selanne on eBay Motors. Test drive and buy it locally.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei tämä mitenkään ajankohtaista ole (tai siis periaatteessa ajaton aihehan tämä on), mutta nauran suomalaisille ja Suomen "puolueettomuudelle", ja sille, että jotkut vielä tänä päivänä vannovat puolueettomuuden nimeen ja kannattavat Suomen puolueettomuuspolitiikkaa.

Suomi ei ole ollut puolueeton sitten vuoden 1917. Ensin oli Saksa, jonka avulla säilytettiin itsenäisyys vapaussodassa ja jonka kanssa liittoutumalla säilyttiin itsenäisinä toisesta maailmansodasta. Sitten oli Neuvostoliitto, jolle kumartamalla ja lännelle pyllistämällä säilyttiin itsenäisinä kylmän sodan yli. Nyt on EU ja ehkä tulevaisuudessa NATO, joiden ansiosta pysyttäneen itsenäisinä tulevaisuudessakin.

Eli puolueettomuus ja Suomi...sallikaa mun nauraa!!!
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jutin rillausvinkit jommaskummassa iltapäivälehdessä nauratti työporukalla.

"Juti tykkää makkarasta"
"Vartaita on hyvä keventää kalkkunalla"

Ulkomuistista suunnilleen sinnepäin, mutta kuitenkin. Äijämeininkiä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jutin rillausvinkit jommaskummassa iltapäivälehdessä nauratti työporukalla.

"Juti tykkää makkarasta"
"Vartaita on hyvä keventää kalkkunalla"

Ulkomuistista suunnilleen sinnepäin, mutta kuitenkin. Äijämeininkiä.

Iltalehdessähän se. Itsekin repeilin kyllä tuolle jutulle kun otsikkona on isolla Ny Rillataan! ja kuvassa on makkaroiden kanssa poseeraamassa Juti, jolla on naama niin leveä että ei meinaa aukeamalle mahtua.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Nyt naurattaa nää työkaverit täällä. Just tulostelin Rhodoksen lentoliput sunnuntaille ja kesäloma alkaa 75 minuutin päästä. Enkä mä edes vinoile niille, ei tarvi. Noi kun on jo lomansa pitäny =)
 

d2uce

Jäsen
Nyt naurattaa nää työkaverit täällä. Just tulostelin Rhodoksen lentoliput sunnuntaille ja kesäloma alkaa 75 minuutin päästä. Enkä mä edes vinoile niille, ei tarvi. Noi kun on jo lomansa pitäny =)

Loman viettäminen Rhodoksella on kyllä pisimmälle vietyä työtovereille kohdistettua vittuilua mihin olen lähiaikoina törmännyt.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Katselin äsken videon RMJ:n tämän aamun tunnelmista. Haastattelijan päättelykyky oli jotain aivan uskomatonta. "Pesit tuossa äsken hampaita, siitä voisi päätellä, että eilen on tullut pitkä ilta vietettyä". KYLLÄ! Näin sen täytyy olla. Hampaiden pesu aamulla = pitkälle venynyt ilta!
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Katselin äsken videon RMJ:n tämän aamun tunnelmista. Haastattelijan päättelykyky oli jotain aivan uskomatonta. "Pesit tuossa äsken hampaita, siitä voisi päätellä, että eilen on tullut pitkä ilta vietettyä". KYLLÄ! Näin sen täytyy olla. Hampaiden pesu aamulla = pitkälle venynyt ilta!

Itsekin olen näköjään päätynyt SK:n videoihin. Ja mää kun kännipäissäni kuvittelin ettei sitä haastattelua mihinkään laiteta. Perse.
 

Bedrock

Jäsen
Loman viettäminen Rhodoksella on kyllä pisimmälle vietyä työtovereille kohdistettua vittuilua mihin olen lähiaikoina törmännyt.
Vai pitäisikö sanoa "vittuilua itseä kohtaan"? Järkyttävämpää lomakohdetta on Euroopasta aika vaikea löytää ja jos joku siitä vielä maksaa 500€/viikko, niin onnea vaan.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nauran omalle potkupallo-ottelun ennakoinnille sekä Kroatian rangaistuspotkukisan laukojille. Paskoja molemmat, heh.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Nauran kaikille Saksan futisjoukkueen vihaajille. Ihme itkupotkuraivareita läpi kisojen! Jos "me" vaan ollaan niin hyviä aina niin minkäs sille voitte! Jutilan sanoin "reenaa, reenaa".
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Uuno Turhapuron Happy Endkö? -leffalle. Löytyi vanhempien luota ja pitihän se katsella. Jotenkin tulee Uunosta tuossa leffassa mieleen palstan nimimerkki scholl.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös