Mainos

Mille naurat juuri nyt?

• 13 433 565
  • 50 883

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Tälle rangaistuslaukaukselle :)

http://www.youtube.com/watch?v=vg4_n3y-4cY&feature=related

Pystyttekö samaan?

Helposti, vielä näyttävämpäänkin sössimiseen.

Ei oo muuten ihan uusi pätkä täällä tuo..

Itse naureskelen tälle
http://www.youtube.com/watch?v=y_S-BmQ4KF0

Varsinkin lopulle, kun Borat esittelee sisarensa.

edit. Saattaahan se olla että tämäkin on jo täällä ollut, mutta ensimmäiset 10 sek naurattaa yksinkertaista miestä.
http://www.youtube.com/watch?v=_tXzKpmRrFs&feature=related

Viimeksi muokattu:

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Noh

Kyllä nyt naurattaa ja lujaa kun välistä tulee luettua Ässienkin osiota. On sielä kyllä janarit tosi pihalla. Noh tämä nauru menee pienen hiprun piikkiin, mutta oikeasti on siellä paniikki kun usein seurat Sport ja Kookoo esiintyy tarinoissa.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös ranskalaiset ole melko muukalaisvihaista sakkia? Nauran ranskalaisille, jotka jostain syystä lähettivät EM-kisoihin afrikkalaisjoukkueen. Noh, pelaahan siellä aasialaisjoukkue Turkkikin. Hymiö, jottei luulla rasistiksi.:)

Viimeksi muokattu:

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Minulle uusi pätkä. Saipan valittaja ja äänellä kikkailu on aina hassu yhdistelmä

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eikös ranskalaiset ole melko muukalaisvihaista sakkia? Nauran ranskalaisille, jotka jostain syystä lähettivät EM-kisoihin afrikkalaisjoukkueen. Noh, pelaahan siellä aasialaisjoukkue Turkkikin. Hymiö, jottei luulla rasistiksi.:)

Ja vähän paremmalla tuurilla näissä kekkereissä voisi olla mukana Israelkin! Turkin mukanaolon vielä ymmärrän, koska pieni nokare maasta sijaitsee kaikkien maantieteilijöiden ja geopoliitikkojenkin yleisen hyväksynnän mukaan Euroopan puolella, mutta minun maantiedon-tietojeni mukaan Israelista ei sijaitse Euroopan puolella neliösenttiäkään.

Viljuri

Jäsen
Israelhan on vielä melko lähellä Eurooppaa (esimerkiksi Kypros on ihan kulmilla), mutta nämä NL:sta syntyneet Keski-Aasian maat ne vasta outoja UEFA:n maita vasta ovat! Siis nämä joissa Suomikin kävi pelaamassa karsintalohkossaan, aivan Kiinan naapurissa.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Israelhan on vielä melko lähellä Eurooppaa (esimerkiksi Kypros on ihan kulmilla), mutta nämä NL:sta syntyneet Keski-Aasian maat ne vasta outoja UEFA:n maita vasta ovat! Siis nämä joissa Suomikin kävi pelaamassa karsintalohkossaan, aivan Kiinan naapurissa.

Tarkoittanet Kazakstania. Nykyisen määritelmän mukaan Kazakstanistakin aivan läntisin Kolkka sijaitsee Euroopan puolella. Mutta Israelista ei uusimpienkaan rajanvetojen jälkeen kuulu siivuakaan Eurooppaan. Syynä Israelin kuulumiseen UEFAan johtuukin todennäköisesti siitä, että maa ei ole erityisen kovassa huudossa aasialaisten valtioiden (varsinkaan islamilaisten maiden) keskuudessa ja maa on yksinkertaisesti häädetty sikäläisistä karsinnoista ja mestaruuskisoista.

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona

Hah hah! Tasan ei käy onnenlahjat, Ile sentään maksoi työpaikkansa ja mitä sai? Lähettää parisataa pikkutuhmaa tekstiviestiä Johannalle, kun huutokaupan voittaja voi saada paljon paljon enemmän ja seitsemällä sentillä... rahassa mitattuna siis. Jos treffien jälkeen ei löydy enempää kuin seitsemän senttiä, tuskin edes Tukiaisen kanssa voi mitään jatkoja saada ; )

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Kylläpäs Johannaa nyt pannaan halvalla... Tai eihän sitä tietysti tiedä mitä kaikkea tuohon seitsemän sentin hintaan sisältyy... Onkos Takiainen itse muuten vielä kommentoinut tuota huikeaa sukseeta missään? Olisikohan selityksenä tälläkin kertaa että "Suomalaiset on vaan niin juntteja et ne ei tajuu vaik mä oon just tullu Maiamista ja sielläkin kaikki vaan koko ihaili ja kyseli lehtikuvauksiin jne."? Ja kukahan lienee tuo onnenpekka joka huutokaupan lopulta voitti? Ei varmaan halunne nimeään/kasvojaan julkisuuteen...

Tuamas

Jäsen
-OO- kirjoitti:
Kylläpäs Johannaa nyt pannaan halvalla... Tai eihän sitä tietysti tiedä mitä kaikkea tuohon seitsemän sentin hintaan sisältyy... Onkos Takiainen itse muuten vielä kommentoinut tuota huikeaa sukseeta missään?

Olipahan muuten aika legendaarisen huono saavutus tältä "glamour"-tantalta. Jos ja kun tuo voittanut tarjous oli 7 senttiä, meinaa se tuolla sitä että Johannasta on tehty yhteensä kuusi tarjousta.
Olisi halvalla mennyt vaikka olisi sama jannu pistänyt kaikki korotukset, tuolloinkin tantan hinnaksi olisi tullut 11,40 euroa, eli todellakin kyllä pannaan halvalla...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy